Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (7243)
Vierailija kirjoitti:
Oot kyllÀ oikee kettu naiseksi.
SĂ€ olet kÀÀrme mieheks. Tarttuikohan tuo kettuilu susta đ€Ł Mulla oli susta s*aatanan v*ttumainen kuva, muiden puheiden perusteella, en vaan uskonut siihen, uskoin hyvÀÀn, nyt vaan nĂ€in sen itse ja ei tosiaan kyllĂ€ vÀÀrÀÀn osunut muiden kuvailut đ€Żđ€Ł
Vierailija kirjoitti:
YT-Dandere_Ukki kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olette omituisia, kun annatte niin paljon huomiota tietyille hahmoille tÀÀllÀ. IkÀÀn kuin ruokitte tahallanne rottia.
EihÀn se niinkÀÀn voi mennÀ ettÀ tietyt hahmot saavat rellestÀÀ tÀÀllÀ miten sattuu. En minÀ ainakaan muuten nÀinhin kiinnitÀ huomiota, mutta kyllÀ tuollainen ettÀ huutaa tappavansa toisia on jo aika pimeÀÀ
Oliko se hÀnen kiusaamisensa sitten ihan ok? Kumpikaan toiminta ei ihan tervettÀ.
Sivusta
Jos laiton uhkaus on rikos, niin myös pitÀisi olla laiton arvostelu. Moni uhkaus syntyy siitÀ, kun herkkÀÀ ja kilttiÀ ihmistÀ rÀÀkÀtÀÀn.
ĂlĂ€ horise. Sellaista asiaa ei ole. Taiteen kentĂ€llĂ€ arvostel
Oletko koskaan kuullut rakentavasta kritiikistÀ, tÀmÀ sinun ei ole sitÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et tiedĂ€ missĂ€ asut vai et tiedĂ€ missĂ€ hĂ€n asuu?đ
Kukaan ei tiedÀ missÀ minÀ asun !
Jeesus tietÀÀ
MÀ tiedÀn missÀ kaivattu asuu, suurinpiirtein aika tarkasti. Ellei oo muuttanut. Mut en tiedÀ mikÀ asunto tms.
Vierailija kirjoitti:
Olkoon pĂ€ivĂ€si hyvĂ€ ja myötĂ€mielinen đ
Samoin sinun. (Kiva positiivinen viesti sinulla)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SĂ€ olet kÀÀrme mieheks. Tarttuikohan tuo kettuilu susta đ€Ł Mulla oli susta s*aatanan v*ttumainen kuva, muiden puheiden perusteella, en vaan uskonut siihen, uskoin hyvÀÀn, nyt vaan nĂ€in sen itse ja ei tosiaan kyllĂ€ vÀÀrÀÀn osunut muiden kuvailut đ€Żđ€Ł
Miten te olette noin paljon kuulleet tÀysin randomeista ihmisistÀ? Ei ole kahdenvÀlinen keskustelu edes ollut tuo mutta kukin tyylillÀÀn. :P
Sivusta, juuri saavuin ja lÀhden samaan syssyyn. Aika yksinkertainen saa ihminen olla jos luulee jutskaavansa tietyn kanssa tÀÀllÀ, heh.
T: Kolme tÀÀltÀ tunnistanut
sivusta
Luettuani tuon "taidekriitikon" kommentteja tulin ajatukseen, ettÀ ei kyllÀ ole mitÀÀn kiinnostusta assosioida itseÀni ns. taiteeseen ja taidepiireihin. Niin elitististÀ ja ahdasmielistÀ.
PitÀkÀÀ "taiteenne". PitÀkÀÀ "kulttuurinne".
MinÀ kutsun teoksiani vain teoksiksi. Tunteellisiksi luomuksiksi.
Ei ole kenellÀkÀÀn mitÀÀn valtaa tulla urputtamaan mikÀ on oikein tai vÀÀrin. Jos ei miellytÀ, ei tarvitse liittyÀ seuraan.
Suuttumaan et sÀ mua saa,
suuttumaan et saa mua milloinkaan
Harteilleni heitÀt huolet,
sulle niistÀ kuuluis puolet,
mÀ silti jaksan odottaa,
kerran loppuu leikin taika,
sitten alkaa uusi aika,
mua silloin tahdot rakastaa.
Kuolemaakin kavalampi on loukattu nainen đ lykkyĂ€ tykö.
Vierailija kirjoitti:
sivusta
Luettuani tuon "taidekriitikon" kommentteja tulin ajatukseen, ettÀ ei kyllÀ ole mitÀÀn kiinnostusta assosioida itseÀni ns. taiteeseen ja taidepiireihin. Niin elitististÀ ja ahdasmielistÀ.
Ei ole kenellÀkÀÀn mitÀÀn valtaa tulla urputtamaan mikÀ on oikein tai vÀÀrin. Jos ei miellytÀ, ei tarvitse liittyÀ seuraan.
Joku pakonomainen tarve pölöttÀÀ terveisten lĂ€hettĂ€miseen tarkoitetussa ketjussa? Hanki sosiaalista elĂ€mÀÀ IRL đ€Š
Vierailija kirjoitti:
Bullshit. Kukaan vÀhÀnkÀÀn jÀrkevÀ loukattu nainen ei ala edes tekemisiin sellaisen miehen kanssa, joka on hÀntÀ oikeasti loukannut. Pikkujutuissa taas on aikuisen ihmisen omalla vastuulla hoitaa asiat asiallisesti ja olla antamatta liikaa valtaa jollekin loukkaantumisille.
MinÀ esim. en tunne yhtÀkÀÀn miestÀ, kenelle olisin loukkaantunut. Miksi edes olisin tekemisissÀ sellaisten kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten te olette noin paljon kuulleet tÀysin randomeista ihmisistÀ? Ei ole kahdenvÀlinen keskustelu edes ollut tuo mutta kukin tyylillÀÀn. :P
Sivusta, juuri saavuin ja lÀhden samaan syssyyn. Aika yksinkertainen saa ihminen olla jos luulee jutskaavansa tietyn kanssa tÀÀllÀ, heh.
T: Kolme tÀÀltÀ tunnistanut
EiköhÀn nÀihin vaan summanmutikkaan valtaosa vastaile. SiinÀpÀ se/tÀmÀn yksinkertaisuus. EhkÀ sinÀ olet yksinkertainen kun et sitÀ tajua.Sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain aavistuksen seuraavasta siirrostasi. Toivottavasti en ole vÀÀrĂ€ssĂ€ đ€
rÀÀki muija đ€źđ€ź
Et taida olla kauvattuni.
Vierailija kirjoitti:
TĂ€nÀÀn tÀÀllĂ€ oleminen on kuin söis hatullista paskaa đđ
Ootko usein syönyt?
Vierailija kirjoitti:
Joo huomasin ettÀ sun muijas hermostui.
Millaiset ne red flag kohtaamiset on olleet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sivusta
Joku pakonomainen tarve pölöttÀÀ terveisten lĂ€hettĂ€miseen tarkoitetussa ketjussa? Hanki sosiaalista elĂ€mÀÀ IRL đ€Š
YksinÀisenÀ ja torjuttuna ei ole enÀÀ mitÀÀn menetettÀvÀÀ. MillÀÀn ei oikein ole mitÀÀn merkitystÀ :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain aavistuksen seuraavasta siirrostasi. Toivottavasti en ole vÀÀrĂ€ssĂ€ đ€
rÀÀki muija đ€źđ€ź
Et taida olla kauvattuni.
Joo, reppana Àllötys kuvittelee hÀntÀ kenenkÀÀn kaipaavan. HÀnestÀ tulee valitettavan kuvottavat mielikuvat ihan vaan kielenkÀyttönsÀ/kirjoitustyylinsÀ perusteella. Sellainen pahapÀinen, vihreÀÀ rÀkÀÀ sisuksistaan rÀkivÀ ostarin juoppo, jota ei ole ulkonÀkögeeneillÀ siunattu ja iho kammottavassa kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on mahdollisuus tehdÀ minut hyvin iloiseksi. EikÀ kukaan muu saisi koskaan tietÀÀ, vain me kaksi ymmÀrrÀmme viestin merkityksen.
Tekisin sen kyllÀ mielellÀni, mutta mietin vielÀ miten.
En usko.