Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (7243)
Vierailija kirjoitti:
TÀÀ ketju on mennyt jo liian sairaaksi.
Turha syyttÀÀ ketjua jos on ymmÀrrystÀ vailla olevia ihmisiÀ.
Vierailija kirjoitti:
En luota suhun nyt yhtÀÀn
Ihan sama enÀÀ!
ĂlĂ€ kirjoita enÀÀ mitÀÀn!
Loppu!
Viime pÀivinÀ on ollut kaikenlaisia kohtaamisia, ja ne on auttanut tajuamaan, mikÀ oikeasti tuntuu hyvÀltÀ ja mitkÀ asiat on niitÀ selkeitÀ red flageja.
Vierailija kirjoitti:
Se vitsi osui kyllÀ suoraan johonkin mun traumoihin. IkinÀ ole itkenyt nÀin paljoa.
Kannattaisko laittaa se pÀÀ kuntoon.
TĂ€ssĂ€ asiassa en luota, olo on kuin sĂ€ikĂ€htĂ€neella vinttikoiralla, tekee mieli juosta 70km/h karkuun đ€đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se vitsi osui kyllÀ suoraan johonkin mun traumoihin. IkinÀ ole itkenyt nÀin paljoa.
Mun pÀÀssÀ ei ole kyllÀ mitÀÀn vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Viime pÀivinÀ on ollut kaikenlaisia kohtaamisia, ja ne on auttanut tajuamaan, mikÀ oikeasti tuntuu hyvÀltÀ ja mitkÀ asiat on niitÀ selkeitÀ red flageja.
No millaiset kohtaamiset tuntuu hyvÀltÀ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se on nyt luettu jokaiselta palstalta mihin ilman rekisteröitymistĂ€ voi kirjoittaa, lopeta jo jankkaaminen!! Helvetti kukaan tiedĂ€ sinusta tai asiasta yhtÀÀn mitÀÀn !!!! đ€Šđ€Šđ€Šđ€Šđ€Šđ€Šđ€Š
En kyllÀ ole kirjoittanut, mutta mitÀ vÀliÀ, vaikka olisinkin. Kirjoitan tÀnne mitÀ haluan ja miltÀ tuntuu, eikÀ kenenkÀÀn olekaan tarkoitus tunnistaa minua.
Vierailija kirjoitti:
Et tiedĂ€ missĂ€ asut vai et tiedĂ€ missĂ€ hĂ€n asuu?đ
Kukaan ei tiedÀ missÀ minÀ asun !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÀÀ ketju on mennyt jo liian sairaaksi.
Turha syyttÀÀ ketjua jos on ymmÀrrystÀ vailla olevia ihmisiÀ.
Ihmiset sen ketjun tekevÀt.sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama enÀÀ!
ĂlĂ€ kirjoita enÀÀ mitÀÀn!
Loppu!
Ei ollut sulle, nÀin rivienvÀlistÀ luen asian
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen vitsi ? Irl vai tÀÀllÀ. Olen kova vitsailemaan, mut onneks taannoin en ole vitsaillut. Joten ei mulle. Vaikkakin erÀs henkilö on tÀllÀ hetkellÀ tÀys vitsi. Olisko sitten ollut hÀn kyseessÀ. Vinoillen erÀÀlle sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se on nyt luettu jokaiselta palstalta mihin ilman rekisteröitymistĂ€ voi kirjoittaa, lopeta jo jankkaaminen!! Helvetti kukaan tiedĂ€ sinusta tai asiasta yhtÀÀn mitÀÀn !!!! đ€Šđ€Šđ€Šđ€Šđ€Šđ€Šđ€Š
En kyllÀ ole kirjoittanut, mutta mitÀ vÀliÀ, vaikka olisinkin. Kirjoitan tÀnne mitÀ haluan ja miltÀ tuntuu, eikÀ kenenkÀÀn olekaan tarkoitus tunnistaa minua.
Onko yksi aloitus jankkaamista ? Sivusta
TĂ€nÀÀn tÀÀllĂ€ oleminen on kuin söis hatullista paskaa đđ
Vierailija kirjoitti:
PistÀppÀ vÀhÀn enemmÀn tunnisteita nÀihin viesteihin. Kukaan ei tiedÀ keneltÀ ja kelle nÀmÀ ovat.
Ok, onko mitÀÀn, miten voin korjata asian irl ?
Vierailija kirjoitti:
Ok, onko mitÀÀn, miten voin korjata asian irl ?
Halaus auttais.
En aio kiinnittÀÀ sinuun enÀÀ mitÀÀn huomiota. Jos jatkossa sinne satutaan yhtĂ€aikaa, hĂ€ivyn sieltĂ€ hetimmiten, sanoen ai sĂ€ oot tÀÀllĂ€ mĂ€ hĂ€ivyn. SelitteleppĂ€ sinĂ€ siinĂ€ sitten đđ€Ł
No ei sulle jos et tiedÀ mistÀ kyse