Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (7243)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olette omituisia, kun annatte niin paljon huomiota tietyille hahmoille tÀÀllÀ. IkÀÀn kuin ruokitte tahallanne rottia.
EihÀn se niinkÀÀn voi mennÀ ettÀ tietyt hahmot saavat rellestÀÀ tÀÀllÀ miten sattuu. En minÀ ainakaan muuten nÀinhin kiinnitÀ huomiota, mutta kyllÀ tuollainen ettÀ huutaa tappavansa toisia on jo aika pimeÀÀ
Oliko se hÀnen kiusaamisensa sitten ihan ok? Kumpikaan toiminta ei ihan tervettÀ.
Sivusta
NÀen itse niin, ettÀ oikeutettu vastine ei ole kiusaamista, vaan rajojen asettamista rajattomille: esimerkiksi moderaation toiminnan puutteen vuoksi, trollin huomion hakemisen vÀhentÀminen tai yhteisön normien vahvistamisen vuoksi. Voidaan sanoa siis, ettÀ "oikeudenmukainen vastine"
Uskoisin, ettÀ tuo "sivusta" tarkoitti kiusaamista mikÀ tapahtui ENNEN kuin danderelta meni yli. Siihen olisi pitÀnyt puuttua myös. eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olette omituisia, kun annatte niin paljon huomiota tietyille hahmoille tÀÀllÀ. IkÀÀn kuin ruokitte tahallanne rottia.
EihÀn se niinkÀÀn voi mennÀ ettÀ tietyt hahmot saavat rellestÀÀ tÀÀllÀ miten sattuu. En minÀ ainakaan muuten nÀinhin kiinnitÀ huomiota, mutta kyllÀ tuollainen ettÀ huutaa tappavansa toisia on jo aika pimeÀÀ
Ei varmaan joo, mutta ei mikÀÀn tulkuttaminen ja jankkaaminen, "totuuden" kertominen ym. kovistelu ja "kuriin laittaminen" toimi ihmisille joiden todellisuudentaju on kenties jÀrkkynyt. Tuota olen nÀhnyt joskus livenÀkin, ettÀ jotkut ihmiset eivÀt tajua toisen olevan sellaisessa tilassa, ettei ole mitÀÀn mieltÀ alkaa jankkaamaan. Kannattaa olla vaan neutraali (jÀttÀÀ huomiotta) tai harhauttaa johonkin ihan muihin asioihin, jos
KyllÀ se voi toisinaan auttaa jos ihmisen kanssa keskustelee avoimesti ja rauhallisesti. t. psykoosin kokenut, joka jÀi ilman vastauksia kun ne olisivat oikeasti auttaneet
No rauhallisesti annetut vastaukset on tietysti eri asia kuin minun viestissÀ kuvatut tulkuttaminen, jankkaaminen, "totuuden" kertominen ym. kovistelu ja "kuriin laittaminen". Tietysti psykoosissa olevalle pitÀÀ vastata rauhallisesti, jos kysyy jotain.
Vierailija kirjoitti:
En aio kiinnittÀÀ sinuun enÀÀ mitÀÀn huomiota. Jos jatkossa sinne satutaan yhtĂ€aikaa, hĂ€ivyn sieltĂ€ hetimmiten, sanoen ai sĂ€ oot tÀÀllĂ€ mĂ€ hĂ€ivyn. SelitteleppĂ€ sinĂ€ siinĂ€ sitten đđ€Ł
Joo, tee noin, jos haluat joutua naurun alaiseksi.
Oot kyllÀ oikee kettu naiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se vitsi osui kyllÀ suoraan johonkin mun traumoihin. IkinÀ ole itkenyt nÀin paljoa.
Kannattaisko laittaa se pÀÀ kuntoon.
Millainen vitsi ? Irl vai tÀÀllÀ. Olen kova vitsailemaan, mut onneks taannoin en ole vitsaillut. Joten ei mulle. Vaikkakin erÀs henkilö on tÀllÀ hetkellÀ tÀys vitsi. Olisko sitten ollut hÀn kyseessÀ. Vinoillen erÀÀlle sivusta
Irl tietenkin. En jaksa jankata đ€
Vierailija kirjoitti:
Miten?
Vierailija kirjoitti:
En aio kiinnittÀÀ sinuun enÀÀ mitÀÀn huomiota. Jos jatkossa sinne satutaan yhtĂ€aikaa, hĂ€ivyn sieltĂ€ hetimmiten, sanoen ai sĂ€ oot tÀÀllĂ€ mĂ€ hĂ€ivyn. SelitteleppĂ€ sinĂ€ siinĂ€ sitten đđ€Ł
Miten sÀ voit töistÀ hÀipyÀ?
Vierailija kirjoitti:
En luota suhun nyt yhtÀÀn
HyvÀksyn asian enkÀ pakota sinua mihinkÀÀn. Luotan siihen ettÀ luottamus palaa jos on tarkoitus. Kiitos kun kerroit.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin?
Sain aavistuksen seuraavasta siirrostasi. Toivottavasti en ole vÀÀrĂ€ssĂ€ đ€
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÀÀ ketju on mennyt jo liian sairaaksi.
Turha syyttÀÀ ketjua jos on ymmÀrrystÀ vailla olevia ihmisiÀ.
Ihmiset ovat luojia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TĂ€nÀÀn tÀÀllĂ€ oleminen on kuin söis hatullista paskaa đđ
Oletan,ettĂ€ sinulla on kokemustađ
Jotenkin arvelin, ettÀ joku tarttuu tÀhÀn.
Vierailija kirjoitti:
ĂlĂ€ odota asioita niin et pety niin pahasti. ElĂ€ itsesi kautta.
Vierailija kirjoitti:
Sain aavistuksen seuraavasta siirrostasi. Toivottavasti en ole vÀÀrĂ€ssĂ€ đ€
rÀÀki muija đ€źđ€ź
Sinulla on mahdollisuus tehdÀ minut hyvin iloiseksi. EikÀ kukaan muu saisi koskaan tietÀÀ, vain me kaksi ymmÀrrÀmme viestin merkityksen.
Vierailija kirjoitti:
Ollut jo kauan lÀhes pÀivittÀin. Kuin psykoosiosaston pÀivÀsalissa kuuntelisi juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko se hÀnen kiusaamisensa sitten ihan ok? Kumpikaan toiminta ei ihan tervettÀ.
Sivusta
NÀen itse niin, ettÀ oikeutettu vastine ei ole kiusaamista, vaan rajojen asettamista rajattomille: esimerkiksi moderaation toiminnan puutteen vuoksi, trollin huomion hakemisen vÀhentÀminen tai yhteisön normien vahvistamisen vuoksi. Voidaan sanoa siis, ettÀ "oikeudenmukainen vastine"
Sairauta se on tÀmÀ sinunkin tuotos.
Oletan,ettĂ€ sinulla on kokemustađ