Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (7243)
Vierailija kirjoitti:
Hei, kommentin heitin vaan yleisesti tuohon -ei ole selityksiÀ velkaa- aloitukseen. Ja sellainen juttu mitÀ harhoihin ja lÀÀkityksiin tulee, tÀÀllÀ kÀy kolme ihmistÀ jotka tuntee toisensa irl ja myös tietÀvÀt tÀmÀn toisistaan irl ettÀ nÀin on, kÀymme tÀÀllÀ. Joten kaikki ei ole harhoissaan.
Sitten pitÀÀ olla jotenkin *kielletty sana* ettei pysty kasvotusten keskustelemaan! Pelottavaa millaisia ihmisiÀ on olemassa hui!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, kommentin heitin vaan yleisesti tuohon -ei ole selityksiÀ velkaa- aloitukseen. Ja sellainen juttu mitÀ harhoihin ja lÀÀkityksiin tulee, tÀÀllÀ kÀy kolme ihmistÀ jotka tuntee toisensa irl ja myös tietÀvÀt tÀmÀn toisistaan irl ettÀ nÀin on, kÀymme tÀÀllÀ. Joten kaikki ei ole harhoissaan.
Sitten pitÀÀ olla jotenkin *kielletty sana* ettei pysty kasvotusten keskustelemaan! Pelottavaa millaisia ihmisiÀ on olemassa hui!
En sanonut ettÀ nÀmÀ kaipaa TOISIAAN tÀÀllÀ, tai eivÀt voi puhua irl. KÀytÀ vÀlillÀ aivojasi.
Vierailija kirjoitti:
Rakasteluttas.
Mua myös. Tulenko sun luo?
Vierailija kirjoitti:
IskÀmassut on ihanii
Nii on ja ÀiskÀmassut
Vierailija kirjoitti:
MitÀ ihmettÀ tapahtui, oon hÀmmÀstynyt irl kÀytöksestÀsi
Miten niin? Onko tÀmÀ nyt se perjantainen miehelle, joka oli kuin ei huomaisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakasteluttas.
Mua myös. Tulenko sun luo?
Et tiedÀ edes missÀ nykyÀÀn asun.
Vierailija kirjoitti:
Alhainen empatia ja kova tarve muiden kontrollointiin viittaa... mihin?
- Sivusta.
Kaivattuun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuinen osaa kyllÀ puhua asioista, -en ole selityksiÀ velkaa- selitys on asioista pakenemista, ja niiden kÀsittelemÀttÀ jÀttÀmistÀ. EpÀkypsÀÀ. Rehti, hyvÀ mies ei noin kÀyttÀydy.
Ihan niinkuin te oikeasti odotatte jonkun tervejÀrkisen puhuvan teille asioistaan anonyymillÀ nettipalstalla? Korostan tervejÀrkinen. Oletteko jotenkin lÀÀkittyjÀ vai miten voi noin harhoissa elÀÀ?
Jaahas, onko tÀÀllÀ, korostan tÀÀllÀ, yhtÀÀn tervejÀrkistÀ ? SinÀ mukaanlukien. Pelkureita ja jÀnishousuja sen sijaan löytyy aika paljonkin. Poislukien jÀlkimmÀisistÀ ne jotka on tehneet asialle irl jotakin.
UhkailuviesteistÀ otettu kuvakaappaukset ja ilmoitettu poliisille. E
Voi apua nĂ€itĂ€ juttuja taas, onko tÀÀ joku aikuisten lastentarhađ
PlÀÀh mitÀ p*skaa taas tÀnÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olette omituisia, kun annatte niin paljon huomiota tietyille hahmoille tÀÀllÀ. IkÀÀn kuin ruokitte tahallanne rottia.
EihÀn se niinkÀÀn voi mennÀ ettÀ tietyt hahmot saavat rellestÀÀ tÀÀllÀ miten sattuu. En minÀ ainakaan muuten nÀinhin kiinnitÀ huomiota, mutta kyllÀ tuollainen ettÀ huutaa tappavansa toisia on jo aika pimeÀÀ
Ei varmaan joo, mutta ei mikÀÀn tulkuttaminen ja jankkaaminen, "totuuden" kertominen ym. kovistelu ja "kuriin laittaminen" toimi ihmisille joiden todellisuudentaju on kenties jÀrkkynyt. Tuota olen nÀhnyt joskus livenÀkin, ettÀ jotkut ihmiset eivÀt tajua toisen olevan sellaisessa tilassa, ettei ole mitÀÀn mieltÀ alkaa jankkaamaan. Kannattaa olla vaan neutraali (jÀttÀÀ huomiotta) tai harhauttaa johonkin ihan muihin asioihin, jos jotenkin haluaa toimia.
KyllÀ se voi toisinaan auttaa jos ihmisen kanssa keskustelee avoimesti ja rauhallisesti. t. psykoosin kokenut, joka jÀi ilman vastauksia kun ne olisivat oikeasti auttaneet
Et tiedĂ€ missĂ€ asut vai et tiedĂ€ missĂ€ hĂ€n asuu?đ
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan selitystÀ irl, voit sen toki tÀnnekin laittaa
Mihin?
Se vitsi osui kyllÀ suoraan johonkin mun traumoihin. IkinÀ ole itkenyt nÀin paljoa.
Vierailija kirjoitti:
Se vitsi osui kyllÀ suoraan johonkin mun traumoihin. IkinÀ ole itkenyt nÀin paljoa.
MikÀ vitsi? :/
Vierailija kirjoitti:
No se on nyt luettu jokaiselta palstalta mihin ilman rekisteröitymistĂ€ voi kirjoittaa, lopeta jo jankkaaminen!! Helvetti kukaan tiedĂ€ sinusta tai asiasta yhtÀÀn mitÀÀn !!!! đ€Šđ€Šđ€Šđ€Šđ€Šđ€Šđ€Š
Vierailija kirjoitti:
Alhainen empatia ja kova tarve muiden kontrollointiin viittaa... mihin?
- Sivusta.
Onko jollain kontrolloiva kaivattu? Kuulostaa ahdistavalta.
TÀÀ ketju on mennyt jo liian sairaaksi.
Okei, ihmettelen erÀÀn kÀytöstÀ irl.