Terveiset kaipaamalleni đ
Kommentit (7243)
Ihmiset kuvittelevat, ettÀ lisÀÀ resursseja mielenterveystyöhön fiksaa mitÀÀn. Ei fiksaa. NÀitÀ asioita ei muuteta millÀÀn puhuttelulla.
Taisi molemmilla olla kaiken aikaa toinen jalka sisÀllÀ, toinen ulkona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sunnuntait kirkkaimmalle johtotÀhdelle. Saat mitÀ ja kenet haluat. Silti et koske lautaseesi. SiinÀ se just on.
MÀ en tajua tÀtÀ
Mulle oli varmastikin đđ€
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset kuvittelevat, ettÀ lisÀÀ resursseja mielenterveystyöhön fiksaa mitÀÀn. Ei fiksaa. NÀitÀ asioita ei muuteta millÀÀn puhuttelulla.
Juu ei. Kun pÀÀkopassa iso ratas heittÀÀ, toisin sanoen Muumi tippuu talosta, eli penaalin yksi kynistÀ tylsÀ ja inkkari tippunut kanootista, se on siinÀ.
Mies! Nyt ei tarvi salassa ottaa pakaroista kiinni. Eropaperit oli postilaatikossa, 2vaihe complete đđ
Kukaan ei tykkÀÀ musta! Kaikki vihaavat minua! En ole mitÀÀn!
Vierailija kirjoitti:
Mies! Nyt ei tarvi salassa ottaa pakaroista kiinni. Eropaperit oli postilaatikossa, 2vaihe complete đđ
Valehtelet, tai asut VenÀjÀllÀ. Se on sÀhköinen nykyÀÀn.
YT-Dandere_Ukki kirjoitti:
Ei pidĂ€ paikkaansa. Minusta olet ihana. đ€
MielessÀ olet edelleen pÀivittÀin, vaikka minunkin pitÀisi sinut unohtaa, saavuttamaton.
Hei, sinĂ€ olet arvokas ja tĂ€rkeĂ€ ihminen đ§Ąđ ĂlĂ€ vĂ€litĂ€ nĂ€istĂ€. Kaikkea hyvÀÀ pĂ€ivÀÀsi. Ajattele positiivisia asioita. Ps, tykkÀÀn piirrustuksistasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu ei. Kun pÀÀkopassa iso ratas heittÀÀ, toisin sanoen Muumi tippuu talosta, eli penaalin yksi kynistÀ tylsÀ ja inkkari tippunut kanootista, se on siinÀ.
EivÀtkÀ vakavasti sairaat saa hoitos, kun se on keskitetty lievempiin ongelmiin.
Vierailija kirjoitti:
Ei tossa mistÀÀn puhuttelusta kukaan mitÀÀn puhunut.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Hei, sinĂ€ olet arvokas ja tĂ€rkeĂ€ ihminen đ§Ąđ ĂlĂ€ vĂ€litĂ€ nĂ€istĂ€. Kaikkea hyvÀÀ pĂ€ivÀÀsi. Ajattele positiivisia asioita. Ps, tykkÀÀn piirrustuksistasi.
Siis millainen ihminen puolustaa henkilöÀ joka kirjoittaa tappamisesta?? Sairaita olette!
Vierailija kirjoitti:
Lobotomoivista lÀÀkkeistÀ nyt puhumattakaan.
Taitaa olla jo kÀytössÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska se mies rakastaa vaimoaan, joka pihtaa, vaikka mies rakastaa siitÀ huolimatta.
Miksi alapeukku? Eikö tuo kerro miehen rakkaudesta paljon? HÀn rakastaa aina vain, vaikka nainen ei vÀlitÀ hÀnen tarpeistaan.
Joskus se mies voi paljastua semikaappihomoksi vasta vuosien jÀlkeen kun on lapsetkin jo tehty :/ Ei vÀlttÀmÀttÀ ole aina kyse siitÀ, ettÀ nainen pihtaa. Eroaminen ei ole aina helppoa silti.
Kimi RĂ€ikkönen #7 forever đ§Ą