Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (7042)
Vierailija kirjoitti:
Halaus kaivatulle.
Lohdutuspalkinnoksi?
Et sinÀ oikeasti vÀlitÀ minusta. EttÀ pitikin langeta.
Ja pikku narskukin palannut đ€Š
Vierailija kirjoitti:
Ja pikku narskukin palannut đ€Š
SieltÀhÀn se peilistÀsi nÀkyy.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko niin et sÀ et anna vÀlittÀÀ!
Kukaan narsisti ei toimisi, kuten minÀ toimin (alisteisesti) eikÀ ottaisi vastaan sellaista kohtelua, jota olen ottanut.
Vierailija kirjoitti:
Keskeiset ongelmat tuhrussa joka on kuin hallitsematon jarruraita 'taiteilijan kalsareissa: Sommittelu vaikuttaa siltÀ, kuin se olisi lÀtkitty paperille ilman selkeÀÀ fokusta; katse ei ohjaudu minnekÀÀn, vaan harhailee.
Kuvan visuaalinen tasapaino: Visuaalinen paino ei jakaudu tarkoituksenmukaisesti hahmot kilpailevat yhtÀ negatiivisen raskaasti tilasta, ja tÀstÀ johtuen ne eivÀt muodosta minkÀÀnlaista dialogia.
VÀrit, muodottomat surrealistiset muodot ja tekstuurien yleinen visuaalinen ilme on yhtÀ "raskasta sekasortoa"
Suttu tuhrun negatiivinen tila: Negatiivinen tila jÀÀ sattumanvaraiseksi jarruraidaksi, mikÀ korostaa amatöörimÀistÀ otetta.
Suttu tuhruteoksen syvyys: Perspektiivi puuttuu ja on ristiriitainen, mikÀ latistaa kuvan yhtÀ tasaiseksi muussiksi ilman tilan tuntua.
PiirrosjÀlki on epÀröivÀÀ ja rikkonaista; niissÀ ei nÀy hallittua rytmiÀ tai tarkoituksellista elettÀ. TÀmÀ kuvaa
Ihmisen tyhmyys ei koskaan oikein yllÀtÀ. TylsÀ pitkÀ, muka hauska teksti.
MinÀkin olen niin matto ettei voi enÀÀ kyllÀ vetÀÀ sitÀ narsistikorttia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko niin et sÀ et anna vÀlittÀÀ!
En ole koskaan kieltÀnyt vÀlittÀmÀstÀ. Ongelma on siinÀ, ettÀ haluat mÀÀritellÀ vÀlittÀmisesi ilmaisun, eikÀ se on mitÀÀn nÀkyvÀÀ. MielessÀsi vÀlitÀt, mutta siitÀ mulla ei ole harmainta hajua.
YT-Dandere_Ukki kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MistÀ nuo kaksi taiteilijaa suuttuivat toisilleen?
En tiiÀ mutta voisivat mennÀ horisemaan muualle kuin tÀhÀn ketjuun
Tapan sinut!
đ€Š
Vierailija kirjoitti:
Oikein kerjÀÀn.
Turpaan?
Vierailija kirjoitti:
Olisi kyllÀ onnea herÀtÀ sunnuntaihin, jonka keskeishenkilö olisi kaivattu. HÀn olisi herÀnnyt tapansa mukaan aikaisemmin, kÀynyt jo aamupalalla ja sitten palaisi takaisin peiton alle. Itse herÀisin siihen, ettÀ kaivattu olisi tullut selkÀÀni vasten lusikkaan ja tuntisin hÀnen kovuutensa pakaroissani.
TÀmÀ alkoi niin nÀtisti ja pÀÀttyi Àllötykseen
Huomioikaa moderointi. TÀÀllÀ saa kyllÀ toisille nÀköjÀÀn huutaa ettÀ t*ppaa heidÀt ja uhkailla, mutta sitten taas ihan tavallisia viestejÀ poistuu. Hieno palsta!
Minulta vain nuo pidemmÀt,
jotka jo liputin mustispeukkukerhon
silmiltÀ pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kyllÀ onnea herÀtÀ sunnuntaihin, jonka keskeishenkilö olisi kaivattu. HÀn olisi herÀnnyt tapansa mukaan aikaisemmin, kÀynyt jo aamupalalla ja sitten palaisi takaisin peiton alle. Itse herÀisin siihen, ettÀ kaivattu olisi tullut selkÀÀni vasten lusikkaan ja tuntisin hÀnen kovuutensa pakaroissani.
TÀmÀ alkoi niin nÀtisti ja pÀÀttyi Àllötykseen
đ„łđ„łđ„ł
Vierailija kirjoitti:
Oikein kerjÀÀn.
Ei kai sulla ole pikkurahasta puutetta?
Pilkkaa, uhkailuja marttyyriyttÀ, kaikkien viestien omimista, mielensÀpahoittamista ja syyttelyÀ. NÀistÀ on kaipausketju tehty, ikÀvÀ kyllÀ.
*olemisensa