Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (7243)
Huomenta sulle, jota mielellĂ€ni kutsuisin oikeassa elĂ€mĂ€ssĂ€ mielitietykseni.đ
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset kuvittelevat, ettÀ lisÀÀ resursseja mielenterveystyöhön fiksaa mitÀÀn. Ei fiksaa. NÀitÀ asioita ei muuteta millÀÀn puhuttelulla.
Ja tÀllÀ en siis tarkoittanut mitÀÀn tavanomaisempia tapauksia kuten masennus, lievÀ/keskivaikea ahdistus tms.
Vierailija kirjoitti:
MielessÀ olet edelleen pÀivittÀin, vaikka minunkin pitÀisi sinut unohtaa, saavuttamaton.
Ai, kenen muun pitÀisi unohtaa hÀnet?
Vierailija kirjoitti:
Taitaa tÀÀ alapeukuttelija olla aika mustasukkainen tapaus
Oikeastaan aika vÀhÀn ylÀpeukun arvoista tekstiÀ tÀÀllÀ.
Ootkohan futiskentÀn laidalla vai puuhailemassa jotain muuta mukavaa? Itse teen vielÀ hetken tÀrkeÀÀ projektia ja sit onkin aika lÀhteÀ haukkaamaan happea.
Vierailija kirjoitti:
En jaksanut enÀÀ.
ok
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MielessÀ olet edelleen pÀivittÀin, vaikka minunkin pitÀisi sinut unohtaa, saavuttamaton.
Ai, kenen muun pitÀisi unohtaa hÀnet?
Varmaan tarkoittaa sitÀ, ettÀ tÀmÀ kaipauksen kohde on unohtanut/hylÀnnyt kaipaajan. NÀin itse tulkitsen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeastaan aika vÀhÀn ylÀpeukun arvoista tekstiÀ tÀÀllÀ.
EipÀ tuo sinunkaan viesti kovin kaksinen ole.
Vierailija kirjoitti:
Mestareiden mestari
Kuka ja millÀ perusteella?
MinkÀhÀnlaisia nuo erotuki-ryhmÀt on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mestareiden mestari
Kuka ja millÀ perusteella?
Halla-aho
Vierailija kirjoitti:
Taisi molemmilla olla kaiken aikaa toinen jalka sisÀllÀ, toinen ulkona.
TĂ€ysin sivusta.
Mulla ei ainakaan ollut. Toisesta en ollut ihan varma, kovasti tuntui olevan huomion perÀÀn, vaikka sai sitĂ€ varmasti myös multa đ
Vierailija kirjoitti:
Huomenta sulle, jota mielellĂ€ni kutsuisin oikeassa elĂ€mĂ€ssĂ€ mielitietykseni.đ
Rakas olisi myös tosi jees, tai kulta.đ€
Vierailija kirjoitti:
Sivusta, minÀ kaipaan tÀÀllÀ asiallisesti aihetta noudattaen, mutta alapeukutan joka ainoan jonkun yksinkertaisen ihmisen kirjoittaman ohiksen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
YT-Dandere_Ukki kirjoitti:
Kukaan ei tykkÀÀ musta! Kaikki vihaavat minua! En ole mitÀÀn!
Hei, sinĂ€ olet arvokas ja tĂ€rkeĂ€ ihminen đ§Ąđ ĂlĂ€ vĂ€litĂ€ nĂ€istĂ€. Kaikkea hyvÀÀ pĂ€ivÀÀsi. Ajattele positiivisia asioita. Ps, tykkÀÀn piirrustuksistasi.
Siis millainen ihminen puolustaa henkilöÀ joka kirjoittaa tappamisesta?? Sairaita olette!
No mÀ en ottanut tuota niin tosissaan. Mulla on suodatin tuollasissa jutuissa, nÀen mikÀ on tosissaan sanottu ja mikÀ ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, sinĂ€ olet arvokas ja tĂ€rkeĂ€ ihminen đ§Ąđ ĂlĂ€ vĂ€litĂ€ nĂ€istĂ€. Kaikkea hyvÀÀ pĂ€ivÀÀsi. Ajattele positiivisia asioita. Ps, tykkÀÀn piirrustuksistasi.
Siis millainen ihminen puolustaa henkilöÀ joka kirjoittaa tappamisesta?? Sairaita olette!
No mÀ en ottanut tuota niin tosissaan. Mulla on suodatin tuollasissa jutuissa, nÀen mikÀ on tosissaan sanottu ja mikÀ ei.
JÀrkyttÀvÀ ihminen olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri nÀin. Se hiljaisin on vaarallisin, koska se toteuttaa varmimmin tekonsa kuin se joka vain uhkailee. Eri.
Samoin, unohtumaton.