Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (6189)
Kiitos kysymÀstÀ, ihan hyvÀÀ kuuluu nÀin lauantaina. TÀssÀ terveiset.
Vierailija kirjoitti:
Ihana palata itseensÀ, omiin tunteisiin, omaan rauhaan ja voimaan kaaoksen jÀlkeen.
Kuinka kauan on siitÀ kun erosit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana palata itseensÀ, omiin tunteisiin, omaan rauhaan ja voimaan kaaoksen jÀlkeen.
Kuinka kauan on siitÀ kun erosit?
sie se jaksat tentata palsta kanttura saat kiusata ja pilata kaiken
Mukavaa lauantai-iltaa ihanalle JiiHaalle. Toivottavasti saat riittĂ€vĂ€sti levĂ€ttyĂ€, kun on ollut ilmeisesti kiireisiĂ€ viikkoja sullakin. đ€
Vierailija kirjoitti:
Olette kaikki sÀÀlittÀviÀ! T mieheltÀ
Yhdyn tĂ€hĂ€n jokseenkin T naiselta, vaan me kaks ei olla + pasi tietysti đ€Łđ
Onneks et ollu eilen nÀkemÀssÀ kun pyörryin ja löin pÀÀni siellÀ missÀ aina nÀhdÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
YT-Dandere_Ukki kirjoitti:
EttÀ mun pahimmat ihmisoikeusrikkomukset ovat varmaan mun yksinÀisyys ja vÀlttelevyys. Onhan se rikos, jossei tÀllaista hellyyttÀ ja arvostusta, jota kannan, pÀÀse nÀyttÀmÀÀn. Rakkaudesta taiteeseen ja hyvÀntahtoisiin ihmisiin <333333333
Rehellisesti, nuo sinun piirustukset on niin kömpelöitÀ, ettÀ niitÀ voisi melkein kutsua taiteen ihmisoikeusrikkomuksiksi. Sama taso kuin tarhaikÀisen vÀrikynÀrÀpellyksissÀ. Sekin on ylÀkanttiin sanottu ei mitÀÀn syvyyttÀ, ei mitÀÀn taitoa noissa moklobemidi vajaripsykooseissa tehdyissÀ tuhruissa. :((((((((((((((((((((((((((
MitĂ€ vikaa on tarhaikĂ€isten piirrustuksissa đ
Mestaripiirrosta ajatellut taas vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Shalom ihmiset. . . Kaivattu kuljen kohta sun ikkunan ohi
Meen ihan just takapihalle, tule sinne puolelle, olen rautapannun kanssa vastassa
đ đ
Vierailija kirjoitti:
Onneks et ollu eilen nÀkemÀssÀ kun pyörryin ja löin pÀÀni siellÀ missÀ aina nÀhdÀÀn.
Olisin voinut rientÀÀ apuun. đ Et kai lyönyt pahasti pÀÀtĂ€si?
Niin mielettömĂ€n ihastunut sinuun đ
Vierailija kirjoitti:
JÀykkiÀ kapakaloja?
Joo, pyörtyileviÀ jÀykkiÀ kapakaloja nÀköjÀÀn
Vierailija kirjoitti:
SÀÀliÀkö haet. EttÀ joku puhaltaa pipin pois?
Vierailija kirjoitti:
Tonille terveisiÀ.
Eri Toni kuin tossa ylempÀnÀ?