Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko joku mies olla oikeasti näin röyhkeä?

Vierailija
29.03.2023 |

Voiko mies tehdä lapsen jonkun naisen kanssa, koska ikä alkaa tulla vastaan ja elää tämän kanssa "kaverisuhteessa" siihen asti, että löytää tilalle jonkun toisen?

Olen itse teini-ikäisen pojan äiti. Velaton ja pian vapaa kasvatusvastuusta. Mieheni kanssa olemme olleet nuoresta asti yhdessä.

Tämä toinen mies melko röyhkeästi sanoi, että onneksi sai lapsen, mutta lähtee pian erilleen kaverivaimostaan kunhan lapsi kasvaa. Ja että viihtyisi minun kanssani oikein hyvin.

???

Luulin tätä vitsiksi! Mutta hän oli tosissaan! Olemme kyllä samanikäisiä ja tulemme hyvin juttuun, mutta enpä ole ennen tuollaista kuullut. En ole suhdetta virittelemässä, mutta miehen röyhkeys oli kyllä nyt omaa luokkaansa. Onko kokemuksia samanlaisesta?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyiiiiii 😵 Ei ole omakohtaista kokemusta onneksi.

Vierailija
2/24 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/24 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tätä tapahtuu. Tosin myös naisista moni ilmoittaa että ottaa eron heti kun lapset vähän isompia. Kyllä näitä löytyy sekä miehistä että naisista.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
4/24 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko olla narsisti? Vai mulkku muuten vaan? Ap

Vierailija
5/24 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritätkö peitellä omaa pettämistä haukkumalla tähän toista miestäsi vai mikä tässä oli pointti kun selvästi sinäkin katselet muita miehiä vaikka on perhe ja oma mies

Vierailija
6/24 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä. Pelaaja taktikoi omat hyödyt?

Vierailija
7/24 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko olla narsisti? Vai mulkku muuten vaan? Ap

Ei sillä ole väliä, suojele itseäsi koska terve tuo ei ainakaan ole.

Vierailija
8/24 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuommoisia on. Valtaosa vaan ei rehellisesti sitä myönnä, että on suhteessa vain siihen saakka, kunnes parempaa tulee vastaan.

Vierailija
9/24 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritätkö peitellä omaa pettämistä haukkumalla tähän toista miestäsi vai mikä tässä oli pointti kun selvästi sinäkin katselet muita miehiä vaikka on perhe ja oma mies

En mä sitä osaa sanoa. Ja kuten sanottu, olen aikuinen nainen, lapseni pian kasvattanut ja pitkässä parisuhteessa kokenut kaikkea.

Kyse on miehen tavasta esittää asia kuin olisin jotenkin hyvä vaihtoehto hänelle? Koska olen periaatteessa lapseton ja mulla on rahaa. Täydellinen äitipuoli joka toiseksi viikoksi. Näistä viikoista hän jo puhui, mutta ilmeisesti lapsi on vielä liian pieni siihen.

Miksi minä haluaisin siihen mukaan? :D Ap

Vierailija
10/24 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyppi on aika vsrma itsestään :D Kaikkea se leipä elättää

Vierailija
11/24 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tässä juuri ihmetyttääkin, että ihan kuin hän sanelisi että minä olisin hänelle hyvä uusi nainen koska hän on sitä mieltä. Ja mulla on perhe!?

Se röyhkeys on tässä itselleni vierasta. Kyllä mua miehet ovat iskeneet (kuten kaikkia naisia, en ole erityinen), mutta KUKAAN ei ole vielä ilmoittanut sitä tuolla tavoin. Ap

Vierailija
12/24 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä sitä osaa sanoa. Ja kuten sanottu, olen aikuinen nainen, lapseni pian kasvattanut ja pitkässä parisuhteessa kokenut kaikkea.

Kyse on miehen tavasta esittää asia kuin olisin jotenkin hyvä vaihtoehto hänelle? Koska olen periaatteessa lapseton ja mulla on rahaa. Täydellinen äitipuoli joka toiseksi viikoksi. Näistä viikoista hän jo puhui, mutta ilmeisesti lapsi on vielä liian pieni siihen.

Kovasti ainakin asian kanssa askaroit.

Vierailija
13/24 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kovasti ainakin asian kanssa askaroit.

Juu, kyllä mua ehdottomasti kiinnostaa mitä mies juonii, vaikka en sänkyyn tai suhdetta haluaisikaan. Ap

Vierailija
14/24 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvottava äijä. Samalla lailla se muillekin naisille keksisi hyötykäyttöä.

15/24 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo hoitaisi kakarat omalla viikollaan ja sä sitten tämän isän viikoilla. Ihan huippudiili, miksi et tarttunut?

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
16/24 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se tässä juuri ihmetyttääkin, että ihan kuin hän sanelisi että minä olisin hänelle hyvä uusi nainen koska hän on sitä mieltä. Ja mulla on perhe!?

Se röyhkeys on tässä itselleni vierasta. Kyllä mua miehet ovat iskeneet (kuten kaikkia naisia, en ole erityinen), mutta KUKAAN ei ole vielä ilmoittanut sitä tuolla tavoin. Ap

Narsisti. Lue ketju Narsistin keskustelutyyli. Naiset ovat miesnarsisteille esineitä. Esine ykkönen alkaa olla tehtävänsä täyttänyt, esine kakkonen tarvitaan täyttämään jatkon tarpeet. Sitten rinnalla on lisäksi kokoajan esineet x,y,z... täyttämässä muita tarpeita (mm. seksuaalisia, ihailu, palvelukset, raha).  

Vierailija
17/24 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuommoisia on. Valtaosa vaan ei rehellisesti sitä myönnä, että on suhteessa vain siihen saakka, kunnes parempaa tulee vastaan.

Valtaosan on pakko olla suhteessa, koska parempaa ei ole saatu ja tuskin saadaankaan. En minäkään sitä unelmien naista koskaan saanut, sen vei opiskelukaveri. Niin myös toiseksi parhaan. Piti tyytyä, kesti sitäkin aikansa. Nyt vanhana on onneksi hävinnyt sekä kyvyt että halut.

Vierailija
18/24 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valtaosan on pakko olla suhteessa, koska parempaa ei ole saatu ja tuskin saadaankaan. En minäkään sitä unelmien naista koskaan saanut, sen vei opiskelukaveri. Niin myös toiseksi parhaan. Piti tyytyä, kesti sitäkin aikansa. Nyt vanhana on onneksi hävinnyt sekä kyvyt että halut.

Olet säälittävä luuseri. Sitten itketään, että naiset on harhaisia ja pihalla, kun haluavat elää ikisinkkuina mielummin kuin suhteissa. 

Vierailija
19/24 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italiassa tällainen on erittäin yleistä. Siellä eletään usein kulissiavioliitoissa.

Vierailija
20/24 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se kuitenkin on tavallaan huono vitsi.

Tai ei ehkä se osuus että on jättämässä eukkonsa, mutta muuten kuvittelee että tuo on jotenkin hauskaa flirttiä/läppää, jonka ei oleta mihinkään johtavan. Jollet satu innostumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi