Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (6331)
Tos kaupal oli 5levyĂ€ suklaata 10âŹ, ai ettĂ€. Aion hakea vielĂ€ toisen satsin. Joka pĂ€ivĂ€ pakko saada vĂ€hĂ€n.đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneks et ollu eilen nÀkemÀssÀ kun pyörryin ja löin pÀÀni siellÀ missÀ aina nÀhdÀÀn.
SÀÀliÀkö haet. EttÀ joku puhaltaa pipin pois?
V***u, miten tyhmÀ kommentti.
Ihan sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
YT-Dandere_Ukki kirjoitti:
EttÀ mun pahimmat ihmisoikeusrikkomukset ovat varmaan mun yksinÀisyys ja vÀlttelevyys. Onhan se rikos, jossei tÀllaista hellyyttÀ ja arvostusta, jota kannan, pÀÀse nÀyttÀmÀÀn. Rakkaudesta taiteeseen ja hyvÀntahtoisiin ihmisiin <333333333
Rehellisesti, nuo sinun piirustukset on niin kömpelöitÀ, ettÀ niitÀ voisi melkein kutsua taiteen ihmisoikeusrikkomuksiksi. Sama taso kuin tarhaikÀisen vÀrikynÀrÀpellyksissÀ. Sekin on ylÀkanttiin sanottu ei mitÀÀn syvyyttÀ, ei mitÀÀn taitoa noissa moklobemidi vajaripsykooseissa tehdyissÀ tuhruissa. :((((((((((((((((((((((((((
MitĂ€ vikaa on tarhaikĂ€isten piirrustuksissa đ
Ei niin mitÀÀn. Mutta rehellisesti sanottuna jos aikuinen ihminen piirtÀÀ tuollaista suttua ja vielÀ kutsuu itseÀÀn taiteilijaksi, niin siinÀ sÀrkyy kyllÀ kuvataiteen lehtorinkin sydÀn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EttÀ mun pahimmat ihmisoikeusrikkomukset ovat varmaan mun yksinÀisyys ja vÀlttelevyys. Onhan se rikos, jossei tÀllaista hellyyttÀ ja arvostusta, jota kannan, pÀÀse nÀyttÀmÀÀn. Rakkaudesta taiteeseen ja hyvÀntahtoisiin ihmisiin <333333333
Rehellisesti, nuo sinun piirustukset on niin kömpelöitÀ, ettÀ niitÀ voisi melkein kutsua taiteen ihmisoikeusrikkomuksiksi. Sama taso kuin tarhaikÀisen vÀrikynÀrÀpellyksissÀ. Sekin on ylÀkanttiin sanottu ei mitÀÀn syvyyttÀ, ei mitÀÀn taitoa noissa moklobemidi vajaripsykooseissa tehdyissÀ tuhruissa. :((((((((((((((((((((((((((
NiinpÀ. Ja mÀ teen asiat rakkaus edellÀ, en opiskele tekniikoita tai ylipalttisesti hio tyyliÀ tai viimeistelyjÀ. Olen radikaalisti vaan oma itseni. Idea on tÀrkein töissÀni --- symboliikka. Toteutus on mitÀ on.
Ihanan rehellinen ja jÀmpti Sayakani <33333333333333333333
MinÀ en ole kysellyt kenenk.
eroista enkÀ lasten lkm.
Sivistyneisyys ja hienotunteisuus
arvossaan, vaikka miten anona operoimme..
Vierailija kirjoitti:
Olet kuuma
Tuutko lÀmmittelemÀÀn
Rattoisaa iltaa kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
Niin mielettömĂ€n ihastunut sinuun đ
Voi, kertoisit jo kehen.
TÀmÀ ketju on kyllÀ puolivirallinen avohoitola. Sen verran monta mt-hahmoa alkaa olla jo kasassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneks et ollu eilen nÀkemÀssÀ kun pyörryin ja löin pÀÀni siellÀ missÀ aina nÀhdÀÀn.
Olisin voinut rientÀÀ apuun. đ Et kai lyönyt pahasti pÀÀtĂ€si?
En vissiin koska ihastus on edelleen voimissaan joten kaikki hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet kuuma
Tuutko lÀmmittelemÀÀn
mieluusti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NiinpÀ. Ja mÀ teen asiat rakkaus edellÀ, en opiskele tekniikoita tai ylipal
Sinun ideatkin nyt vaan on lÀhinnÀ sysipaskaa sinne tÀnne summittaisesti roiskimista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niin mitÀÀn. Mutta rehellisesti sanottuna jos aikuinen ihminen piirtÀÀ
Oletteko kÀyneet Kiasmassa ?
Vierailija kirjoitti:
TÀmÀ ketju on kyllÀ puolivirallinen avohoitola. Sen verran monta mt-hahmoa alkaa olla jo kasassa.
Sopivat keskenÀnsÀ lÀyhÀÀmÀÀn ketjuun peppu ja pimppi juttujansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tonille terveisiÀ.
Eri Toni kuin tossa ylempÀnÀ?
Juu ei telkkarin Toni, joka kaipasi Teuvvoa usein.
Vierailija kirjoitti:
Olet kuuma
Hottis kuulemma đ palaako nĂ€pit
Vierailija kirjoitti:
En leiki. Miksi muuten kÀyttÀytyisin nÀin. Oon aivan sekaisin susta.
Miten kÀyttÀydyt?
En leiki. Miksi muuten kÀyttÀytyisin nÀin. Oon aivan sekaisin susta.