Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (768)
Vierailija kirjoitti:
Harmittelin eilen, kun jÀi kirjoittamatta ketjuun. Kirjoittelin sitten kaksplussan ketjuun. Ulkoilutoiveita. Ihan turhaan, koska muistin tÀnÀÀn, ettÀ sehÀn on isÀnpÀivÀ sunnuntaina. EttÀ eihÀn me viikonloppuna voida mitenkÀÀn nÀhdÀ. Huominenkin menee varmaan sulla isÀnpÀivÀvalmisteluissa.
No ei mee.đ
Mun sydÀn on ihan sykkyrÀllÀ sinun tÀhtesi. Mun sydÀn kaipaa sun sydÀntÀ ja mieli etsii omaa kumppaniaan kuin neulaa heinÀsuovasta.
Vierailija kirjoitti:
IkĂ€vĂ€ sinua. đ„ș
Mullaki sua, anteeksi
Vierailija kirjoitti:
Saavana vai antavana osapuolena?
Antavana, submissiivisena estyneenÀ miehenÀ. Parasta kun nainen nauttii, mutta hÀn kunnioittaa takaisin miehen hÀveliÀisyyttÀ ja hyper-esteettisyyttÀ antamalla miehen toppuutella hermojaan fantasiamaailmoissaan. Kts. Gentle femdom
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JĂ€i eilisestĂ€ silti vĂ€hĂ€n kutkuttaa ajatus đ
No niin jĂ€i đ€
MitĂ€s tehdÀÀn asialle đ
Ihan mitĂ€ haluat đ
Kuin myös, voitais jatkaa siitĂ€ mihin jÀÀtiin đđ€Łđ
Mihin me jÀÀtiin?
Vierailija kirjoitti:
Nainen, sĂ€ voisit just nyt kĂ€yttÀÀ sormia sisĂ€llĂ€si ja antaa mun maistaa ens alkuun. đ€€
No niin voisinkin.
Olisin valmis vaihtamaan jopa yhden hotelliyön tutkimusmatkaan sun tunne-elÀmÀn sopukoihin. Aika hullu, eikö totta ?
Hannulle rakkautta mutta jos petÀt, olet kuoleman oma - tiedÀt sen!
Vierailija kirjoitti:
501 yrittÀÀ vissiin saada tÀmÀnkin ketjun poistatettua.
Nainen, sĂ€ voisit just nyt kĂ€yttÀÀ sormia sisĂ€llĂ€si ja antaa mun maistaa ens alkuun. đ€€
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saavana vai antavana osapuolena?
Antavana, submissiivisena estyneenÀ miehenÀ. Parasta kun nainen nauttii, mutta hÀn kunnioittaa takaisin miehen hÀveliÀisyyttÀ ja hyper-esteettisyyttÀ antamalla miehen toppuutella hermojaan fantasiamaailmoissaan. Kts. Gentle femdom
Ns. kilttimies siis? đ€Ł
Jos olisit mun viekussa, ei tarttis kaivata ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ennemmin kaatuu sun nillitykseen, valitukseen ja kyttÀÀmiseen kuin mihinkÀÀn tuollasiin viesteihin.
KyllÀ nyt on aika ottaa hömpsyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivatun ajattelu saa sydÀmen sykkimÀÀn niin, ettÀ housut meinaa revetÀ.
SydÀn ei ole housuissa.
No ei tietenkÀÀn. Mutta sydÀn on kehon moottori, se pumppaa ja kierrÀttÀÀ verta verenkierron kautta kaikkiin elimiin. Kiihottuessa verenkierto vilkastuu genitaalialueella ja miehillÀ paisuvaiskudos reagoi. Perusbilsaa, turhaa lÀhtee haastaa, tÀÀ on fakta homma. Kouluun siitÀ! -sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennemmin kaatuu sun nillitykseen, valitukseen ja kyttÀÀmiseen kuin mihinkÀÀn tuollasiin viesteihin.
Höpöhöpö. Aina nÀmÀ ketjut on menneet lukkoon, kun on alkanut tulemaan seksiviestejÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin voisinkin.
Ette mene seksipalstalle koska kukaan ei nÀe viestejÀnne. Ikuinen pakko tuoda ne tÀnne.Eikö se kerro teille jotakin ettei siellÀ seksipalstalla kÀydÀ.Tai siis vain teikÀlÀiset kÀy,te joille kaikki on vaan normia.sivu
Vierailija kirjoitti:
Leikkaan sun munas leipÀveitsellÀ poikki
Vierailija kirjoitti:
Mun sydÀn on ihan sykkyrÀllÀ sinun tÀhtesi. Mun sydÀn kaipaa sun sydÀntÀ ja mieli etsii omaa kumppaniaan kuin neulaa heinÀsuovasta.
LyötetÀÀn tulevaisuus yhteen ja laitetaan sormet sormien lomaan.
Ai kun ekan kerran tavattiin? (NÀitÀ on ihana omia)