Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (631)
Tulin vain toivottamaan hyvÀÀ yötĂ€ Marraskuulle, nuku hyvin đ
Lokakuu
Vierailija kirjoitti:
Onko sua koskaan sanottu Sharonaksi?
Ei. Ekiksi vaan.
Vierailija kirjoitti:
SepÀ se, kun en ole nukkunut hyvin. Asiat ei ole hyvin. Kaipaan sua.
Insomnia (I cant get no sleep)
MinÀkin sinua.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Miksi olisi?
Vierailija kirjoitti:
501 oli siis alunperin seksiviesti. EnÀÀ se ei ole kun ketjun viestien numerot nÀemmÀ vaihtuu, kun viestejÀ poistatellaan.
Hui kamalaa, seksiviesti. Miten me nyt pÀrjÀtÀÀn.
Olisin hemmetin onnellinen jos saisin rakkautta ja seksiÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tajusin tÀllÀ viikolla, ettÀ olen luovuttanut. Luovuttanut kokonaan sen suhteen ettÀ ikinÀ joku pitÀisi minusta. Aika tyhjÀ olo. JÀÀ tÀmÀ palstakin nykyisin lukematta...
Liikutko missÀÀn, nÀetkö ihmisiÀ, kÀytkö harrastusryhmissÀ, kuulutko mihinkÀÀn yhteisöön? Yhteydet syntyvÀt siellÀ, missÀ ihmiset ovat. Mene vaikka kirjaston lukupiiriin, kansalaisopiston kurssille tai liikuntaryhmÀÀn.
Kyseletkö liikaa?
Olen kÀynyt joogassa, mutta kukaan ei puhunut siellÀ toisilleen mitÀÀn. TÀllaista 4000 asukkaan kunnassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tajusin tÀllÀ viikolla, ettÀ olen luovuttanut. Luovuttanut kokonaan sen suhteen ettÀ ikinÀ joku pitÀisi minusta. Aika tyhjÀ olo. JÀÀ tÀmÀ palstakin nykyisin lukematta...
Liikutko missÀÀn, nÀetkö ihmisiÀ, kÀytkö harrastusryhmissÀ, kuulutko mihinkÀÀn yhteisöön? Yhteydet syntyvÀt siellÀ, missÀ ihmiset ovat. Mene vaikka kirjaston lukupiiriin, kansalaisopiston kurssille tai liikuntaryhmÀÀn.
Kyseletkö liikaa?
Olen kÀynyt joogassa, mutta kukaan ei puhunut siellÀ toisilleen mitÀÀn. TÀllaista 4000 asukkaan kunnassa.
Just just.
Kaipaus on kenossa kuin Pisan torni, pyörii pÀivÀstÀ toiseen ympyrÀÀ kuin Big Benin kello ja siitÀ kÀy tuuli lÀpi kuin EiffelistÀ.
Vierailija kirjoitti:
Ditto. Mulla ei ole elÀmÀssÀni nÀmÀ molemmat kohdanneet niin ettÀ olisin saavana osapuolena. Itse olen antanut molempia. Olisin onnellisen jos saisin antaa molempia ja saisin molempia. SiinÀ se perusta kaikelle olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyseletkö liikaa?
Just just.
Just just
Vierailija kirjoitti:
TĂ€nne vaan jos oot kaivattu
Vierailija kirjoitti:
Kaipaus on kenossa kuin Pisan torni, pyörii pÀivÀstÀ toiseen ympyrÀÀ kuin Big Benin kello ja siitÀ kÀy tuuli lÀpi kuin EiffelistÀ.
LÀhdetÀÀnkö matkalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyseletkö liikaa?
Mulkoilivatko ne?
Vierailija kirjoitti:
Iltaa. Ukot on pullasorsia.
Osa on pullosorsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Miksi olisi?
Jos ei, niin nyt on (jos olisit hÀn).
Vierailija kirjoitti:
Same girl same
Kyseletkö liikaa?