Terveiset kaipaamalleni 😍
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Tulin vain toivottamaan hyvää yötä Marraskuulle, nuku hyvin 💕
Lokakuu
Vierailija kirjoitti:
Onko sua koskaan sanottu Sharonaksi?
Ei. Ekiksi vaan.
Vierailija kirjoitti:
Sepä se, kun en ole nukkunut hyvin. Asiat ei ole hyvin. Kaipaan sua.
Insomnia (I cant get no sleep)
Minäkin sinua.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Miksi olisi?
Vierailija kirjoitti:
501 oli siis alunperin seksiviesti. Enää se ei ole kun ketjun viestien numerot näemmä vaihtuu, kun viestejä poistatellaan.
Hui kamalaa, seksiviesti. Miten me nyt pärjätään.
Olisin hemmetin onnellinen jos saisin rakkautta ja seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tajusin tällä viikolla, että olen luovuttanut. Luovuttanut kokonaan sen suhteen että ikinä joku pitäisi minusta. Aika tyhjä olo. Jää tämä palstakin nykyisin lukematta...
Liikutko missään, näetkö ihmisiä, käytkö harrastusryhmissä, kuulutko mihinkään yhteisöön? Yhteydet syntyvät siellä, missä ihmiset ovat. Mene vaikka kirjaston lukupiiriin, kansalaisopiston kurssille tai liikuntaryhmään.
Kyseletkö liikaa?
Olen käynyt joogassa, mutta kukaan ei puhunut siellä toisilleen mitään. Tällaista 4000 asukkaan kunnassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tajusin tällä viikolla, että olen luovuttanut. Luovuttanut kokonaan sen suhteen että ikinä joku pitäisi minusta. Aika tyhjä olo. Jää tämä palstakin nykyisin lukematta...
Liikutko missään, näetkö ihmisiä, käytkö harrastusryhmissä, kuulutko mihinkään yhteisöön? Yhteydet syntyvät siellä, missä ihmiset ovat. Mene vaikka kirjaston lukupiiriin, kansalaisopiston kurssille tai liikuntaryhmään.
Kyseletkö liikaa?
Olen käynyt joogassa, mutta kukaan ei puhunut siellä toisilleen mitään. Tällaista 4000 asukkaan kunnassa.
Just just.
Kaipaus on kenossa kuin Pisan torni, pyörii päivästä toiseen ympyrää kuin Big Benin kello ja siitä käy tuuli läpi kuin Eiffelistä.
Vierailija kirjoitti:
Ditto. Mulla ei ole elämässäni nämä molemmat kohdanneet niin että olisin saavana osapuolena. Itse olen antanut molempia. Olisin onnellisen jos saisin antaa molempia ja saisin molempia. Siinä se perusta kaikelle olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyseletkö liikaa?
Just just.
Just just
Vierailija kirjoitti:
Tänne vaan jos oot kaivattu
Vierailija kirjoitti:
Kaipaus on kenossa kuin Pisan torni, pyörii päivästä toiseen ympyrää kuin Big Benin kello ja siitä käy tuuli läpi kuin Eiffelistä.
Lähdetäänkö matkalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyseletkö liikaa?
Mulkoilivatko ne?
Vierailija kirjoitti:
Iltaa. Ukot on pullasorsia.
Osa on pullosorsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Miksi olisi?
Jos ei, niin nyt on (jos olisit hän).
Vierailija kirjoitti:
Same girl same
Kyseletkö liikaa?