Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (5096)
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan The EdgeÀ.
Oliko U2 poikabÀndi? Kaikki jÀsenet ainakin olivat nuorena keskivertoa komeampia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauskaa viikonloppua sinulle. Viikon pÀÀstĂ€ selvitellÀÀn vĂ€lejĂ€. Olet herkku đ„°
PÀÀtit tÀmÀn minulta kysymÀttÀ?
SinÀ et ole nyt siinÀ asemassa ettÀ sulta kyseltÀisi mitÀÀn. Jos toi asenne ei lopu, niin rajotan teidÀn tapaamisia kerran kuukauteen.
Onko tÀmÀ selvÀ nyt tÀltÀ erÀÀ? MinÀ olen kuitenkin se joka sallii tÀmÀn kaiken ja katsoo lÀpi sormien.
Muista asemas.
đČ Olisko mitĂ€, jos setvisit avioeros ja lasten tapaamiset irl. Aika epĂ€tasapainoista yhden kysymyksen takia kiristÀÀ ihmistĂ€, anonyymillĂ€ nettipalstalla. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauskaa viikonloppua sinulle. Viikon pÀÀstĂ€ selvitellÀÀn vĂ€lejĂ€. Olet herkku đ„°
SinÀ et ole nyt siinÀ asemassa ettÀ sulta kyseltÀisi mitÀÀn. Jos toi asenne ei lopu, niin rajotan teidÀn tapaamisia kerran kuukauteen.
Onko tÀmÀ selvÀ nyt tÀltÀ erÀÀ? MinÀ olen kuitenkin se joka sallii tÀmÀn kaiken ja katsoo lÀpi sormien.
Muista asemas.
đČ Olisko mitĂ€, jos setvisit avioeros ja lasten tapaamiset irl. Aika epĂ€tasapainoista yhden kysymyksen takia kiristÀÀ ihmistĂ€, anonyymillĂ€ nettipalstalla. Sivusta
Tuu kertoon ovelle toi, niin hommaan hammaslÀÀkÀrille töitÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SÀ hiljenit tÀÀllÀ ensin. Miksi mÀ avaisin sydÀntÀni jos saan vastaukseksi copy pastea?
TÀmÀhÀn se onkin ihana paikka. Miksi mÀ roikkuisin tÀÀllÀ missÀ on selvÀsti ollut keskusteluja ihan muun sÀÀdön kanssa? Korkeintaan siksi ettÀ nÀen missÀ te meette ja teen siitÀ pÀÀtelmÀni.
TÀÀllĂ€ ? Ei ole sÀÀtöÀ nyt tÀÀllĂ€ eikĂ€ muualla muiden kanssa đČ sivusta varmaan
MinĂ€ sÀÀdĂ€n missĂ€ haluan, en ole tilivelvollinen kelleen đđ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sua. Voisitko tulla hieromaan kipeitÀ lihaksia, kun menivÀt eilisestÀ juntturaan?
Voisin
Olen kohta tunnin odottanut, mutta sua ei vain nĂ€y. đ
Etsin parkkipaikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muista asemas.
Tuu kertoon ovelle toi, niin hommaan hammaslÀÀkÀril
pikku kille uhoaa nĂ€ytön takana pissit housussa - kuinka monta keski ketterÀÀ nousi piĂ€hĂ€n? Kaksi? đ€Łđ€Ł
No, on tuosta rÀkÀttÀjÀstÀ jotain hyötyÀ. Uhoojat kuriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sua. Voisitko tulla hieromaan kipeitÀ lihaksia, kun menivÀt eilisestÀ juntturaan?
Voisin
Etsin parkkipaikkaa.
KyllÀ niitÀ roissa riittÀÀ. Duunit eka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin
Etsin parkkipaikkaa.
Aijaa. Olen ĂkĂ€slompolossa.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin lempiÀ hellÀsti Anskua.
Onks hÀn suurin rakkautesi? TietÀÀkö tunteistasi?
-sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin
Etsin parkkipaikkaa.
Ihan sama ei ikuna pohjosee đ€ź
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin
Etsin parkkipaikkaa.
No sulla on hieroja sitte mukana.
Hei rakas,
rakastan sinua ÀÀrettömÀn paljon, vaikka loukkasitkin sanoillasi ja teoillasi, enkÀ tiedÀ voinko enÀÀ jatkaa kanssasi yhteistÀ matkaa.. toivottavasti löydÀt rauhan ja rakkauden, etkÀ hylkÀÀ poikaasi ja syntymÀtöntÀ lastasi meidÀn erimielisyyksien takia. Olet hyvÀ isÀ, kiitos kun sain olla kanssasi lÀhes kymmenen vuotta, en vaihtaisi nÀitÀ vuosia mihinkÀÀn. Rakastan sinua
EhkÀ sÀ olet kiinnostunut siitÀ toisesta enemmÀn. Haluatkin myös enemmÀn toisenlaisen, ja sen toisen henkilön.
Vierailija kirjoitti:
Seuratkaa minun esimerkkiÀni, niin kuin minÀkin seuraan Kristusta. KiitÀn teitÀ siitÀ, ettÀ aina muistatte ja noudatatte niitÀ opetuksia, jotka olen vÀlittÀnyt teille. TeidÀn tulee kuitenkin tietÀÀ, ettÀ jokaisen miehen pÀÀ on Kristus, naisen pÀÀ on mies ja Kristuksen pÀÀ on Jumala. Jos miehellÀ on pÀÀhine pÀÀssÀÀn, kun hÀn rukoilee tai profetoi, hÀn hÀpÀisee pÀÀnsÀ. Sen sijaan jos nainen on avopÀin, kun hÀn rukoilee tai profetoi, hÀn hÀpÀisee pÀÀnsÀ, sillÀ sehÀn on samaa kuin hÀn olisi antanut ajaa hiuksensa pois. Ellei nainen peitÀ pÀÀtÀÀn, hÀn voi yhtÀ hyvin leikkauttaa hiuksensa. Mutta jos kerran hiusten leikkaaminen tai pois ajaminen on naiselle hÀpeÀllistÀ, hÀnen tulee peittÀÀ pÀÀnsÀ.
Miehen ei pidÀ peittÀÀ pÀÀtÀÀn, koska hÀn on Jumalan kuva ja heijastaa hÀnen kunniaansa. Nainen taas heijastaa miehen kunniaa. MiestÀ ei ole luotu naisesta vaan nainen miehestÀ, eikÀ miestÀ luotu naisen takia vaan
VP, oletko pÀÀssyt jo suljetulta, kun tÀllaista kirjoittelet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin
Etsin parkkipaikkaa.
Oisit tullut pyörÀllÀ.
MinĂ€kin sÀÀdĂ€n mitĂ€ sÀÀdĂ€n. Niin paljon on tĂ€mĂ€n vuoden aikana ollut sÀÀtöÀ, etten kaikkien nimiĂ€ edes muista, siis nĂ€in jĂ€lkikĂ€teen. VĂ€lillĂ€ joltain menneeltĂ€ sÀÀdöltĂ€ tulee wa viesti, ja ihmettelen kuka on hĂ€n đ pakko jĂ€ttÀÀ vastaamatta kun ei harmainta aavistustakaan. Jotkut taasen erottaa kirjoitustavasta kuka kyseessĂ€.
Vierailija kirjoitti:
Rakas varmaan jÀrkyttyis siitÀ mitÀ syön nyt. Pastaa voilla. Oli pastaa muttei mitÀÀn sen kanssa. Sulatin voit joukkoon. En kehtaisi tunnustaa tÀtÀ sille.
Ei paha, lisÀÀ vielĂ€ valkosipulia ja salvian lehtiĂ€ đ Maistuu Italiassakin
Vierailija kirjoitti:
Hei rakas,
rakastan sinua ÀÀrettömÀn paljon, vaikka loukkasitkin sanoillasi ja teoillasi, enkÀ tiedÀ voinko enÀÀ jatkaa kanssasi yhteistÀ matkaa.. toivottavasti löydÀt rauhan ja rakkauden, etkÀ hylkÀÀ poikaasi ja syntymÀtöntÀ lastasi meidÀn erimielisyyksien takia. Olet hyvÀ isÀ, kiitos kun sain olla kanssasi lÀhes kymmenen vuotta, en vaihtaisi nÀitÀ vuosia mihinkÀÀn. Rakastan sinua
Antaa sen uuden miehen todistaa rakkautensa ja elÀttÀÀ lapset. Se on hyvÀ todiste rakkaudesta.
MinÀ en poikaani koskaan rakastanut enkÀ sitÀ uutta kÀenpoikaa tai tytÀrtÀ.