Milloin politiikasta tuli koko kansa tv viihdettä 24/7 ja vauva palstan suosituin aihe?
Ennen politiikkaa seurasi vain eläkeläiset. Norjassa kuulemma seurataan vasta kuukausi ennen vaaleja. Suomessa politiikkaa tulee tv:stä 24/7 ja palstat täynnä keskusteluja. Voiko tylsempää aihetta enää olla ja niin kauheaa teatteria että kuka siihen uskoo. Poliitikot valehtelee päin naamaa puolueesta riippumatta ja kaikki aaa omaa etua. Sitten kansalaiset tappelee palstoilla kuka on oikeassa ja kuka väärässä. Tämä on yks merkki että maailma on mennyt totaalisen sekaisin. On kai tässä elämässä mielenkiintoisempiakin asioita. Ylelle tämä on halvinta mahdollista viihdeohjelman tekemistä. Asiahan selkeesti aiheuttaa vaan negatiivisia tunteita kaiken kukkuraksi. Miksi ihmiset haluaa kaivaa itselleen negatiivisia fiiliksiä. Luulis olevan harrastuksia mistä tulee hyvä mieli ja panostavan niihin. On tämä suomi erikoinen maa.
Kommentit (14)
silloin kun poliitikot veti koomikoista 100-0 ohi. Parhaat sketsihahmot istuu eduskunnassa.
Ylen syy kun se mustamaalaa poliitikkoja
Siitä lähtien, kun porukat kännissä ja läpällä äänestivät pellehallituksen. Nyt tulee tosi-tv-sirkusta tuutin täydeltä. Saisi jo riittää. Keskustelkaa taas toppahaalareista, prkl!
Ei sitä vieläkään kukaan älykäs ja fiksu seuraa. 2020 oli vaan tarkotus vetää loputkin NPCeet mukaan.
Minusta on aina mukavaa solvata vihvassuja ja demareita.
Ei mulla muuta.
Teräviä havaintoja sinulta, aamen!
Kyllä se on varmaan jossain 90-luvulla hiljakseen alkanut, sitten kiihtynyt ja kasvanut saavuttaen lopulta nykyiset mittasuhteet.
No kun palstalla riehuu vanhat spaddut niin mitä kuvittelet?
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla muuta.
Persujen kiusaaminen se vasta hauskaa onkin! 😁
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla muuta.
Juu ihan työksesi teet vanhus
Vierailija kirjoitti:
No kun palstalla riehuu vanhat spaddut niin mitä kuvittelet?
Eiköhän nämä persutrollit ole nuoria. Koululaisia?
Heti kun persut sai jytkyn, siitä alamäki alkoi
Aika vähän täällä kyllä näkee juttua tulehtuneista nänneistä tai kipeästä römpsästä, saatikka synnytyksistä.
Joo juu.