Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (4977)
Vierailija kirjoitti:
Joulukuussa joudutaan kaivatun viereen
Joudutaan? Eikö ole pÀÀsemisestÀ kyse ennemminkin.
Haluaisin neuloa kaivatulleni sukat, ettÀ tÀmÀ saisi lÀmpöÀ sitÀ kautta. TiedÀn vÀrinkin. Salaa tekisin ja joka silmukassa tÀtÀ ajattelisin. Mutta eihÀn se kÀy, ei kertakaikkiaan kÀy.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin neuloa kaivatulleni sukat, ettÀ tÀmÀ saisi lÀmpöÀ sitÀ kautta. TiedÀn vÀrinkin. Salaa tekisin ja joka silmukassa tÀtÀ ajattelisin. Mutta eihÀn se kÀy, ei kertakaikkiaan kÀy.
TekispĂ€ kaivattu mulleđ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teetkö kuolemaa E-mies?
Teen. Mutta olen nainen.
HV, trolli. E
Et ole ainoa E-nainen maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joulukuussa joudutaan kaivatun viereen
Joudutaan? Eikö ole pÀÀsemisestÀ kyse ennemminkin.
Noh, se sopi tohon joulukuuhunđ sen voi ajatella myös niin kun joutua sillai eri merkityksessĂ€
Ne sukat voi lĂ€hettÀÀ postissa, 1 per kuori niin mahtuu postiluukusta.đ
IkÀvöin sua. Saisinpa edes kerran vielÀ katsoa syvÀlle sun ihaniin silmiin ja nÀhdÀ sun hymyn. Yksi kerta, universumi, onko se liikaa pyydetty?
Ne minua eniten kiinnostavat, Ă€lykkÀÀt ja muutenkin upeat miehet on aina varattuja ja perheellisiĂ€đ kaipaavat terveiset hĂ€nelle kuitenkin.
Knock knock knocking on heaven's door
Vierailija kirjoitti:
Ne minua eniten kiinnostavat, Ă€lykkÀÀt ja muutenkin upeat miehet on aina varattuja ja perheellisiĂ€đ kaipaavat terveiset hĂ€nelle kuitenkin.
MÀ on vapaa mut oon nainen mut onko se niin justiinsa? On mussa enemmÀn miestÀ kun monessa miehessÀ. ;D
Vierailija kirjoitti:
Pyh ostakaa sukat kirpparilta, mummot myy halvalla. Ei kellÀÀn aikaa paitsi elĂ€kelĂ€isillĂ€. Jos vapisevin mummokĂ€sin vielĂ€ pystyy đ€Ł
Trevligt veckoslut fru speciallĂ€rare đ
Kielletty rakkaus, mutta minkÀs sitÀ tunteilleen voi.
LĂ€mmin ajatus alkavaan viikonloppuun
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin viime kerralla kysyÀ olisitko lÀhtenyt kanssani jouluyön liturgiaan, mutta et sinÀ varmaan sellaisesta olisi tykÀnnyt. Mukavaa viikonloppua kuitenkin unohtumattomalle naiselle.
Olisin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyh ostakaa sukat kirpparilta, mummot myy halvalla. Ei kellÀÀn aikaa paitsi elĂ€kelĂ€isillĂ€. Jos vapisevin mummokĂ€sin vielĂ€ pystyy đ€Ł
Kaivatun neulomat ois erityiset. :)
Jaahas, taidan kohta lÀhteÀ kÀymÀÀn vanhempien luona
Vierailija kirjoitti:
Opettelen neulomista ja virkkaamista. Opettaisipa kaivattu. :)
ĂĂ€h. Vatsaa vÀÀntÀÀ. Oon lĂ€hdössĂ€ liikenteeseen ja on ihan sellainen kutina, ettĂ€ joudun kohtaamaan sut tĂ€llĂ€ reissulla. Voi olla ettĂ€ keksin hĂ€tĂ€valheen ja poistun nopeesti sieltĂ€ đ€Ł