Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (4664)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivatun alapÀÀ haisee hyvÀlle
AlapÀÀ on kuin raha: se ei haise vaan tuoksuu
Ja kaikilla se ei vaan tuoksu hyvÀlle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitit. Luovutan oikein byrokratian kautta ensi viikolla. ĂlĂ€ huoli, en kerro mitÀÀn oleellista ja olen myötĂ€mielinen, kaikki kortit kÀÀnnetty ja poistun valoista.
Onnea valitsemallasi tiellÀ.
Pakko ei ole valinta vaan vÀlttÀmÀttömyys. Tajusin ettei kaivattu todellakaan vÀlitÀ minusta eikÀ minua oteta lukuun, ei mitenkÀÀn.Surullista ja totta.
Vierailija kirjoitti:
Seuratkaa minun esimerkkiÀni, niin kuin minÀkin seuraan Kristusta. KiitÀn teitÀ siitÀ, ettÀ aina muistatte ja noudatatte niitÀ opetuksia, jotka olen vÀlittÀnyt teille. TeidÀn tulee kuitenkin tietÀÀ, ettÀ jokaisen miehen pÀÀ on Kristus, naisen pÀÀ on mies ja Kristuksen pÀÀ on Jumala. Jos miehellÀ on pÀÀhine pÀÀssÀÀn, kun hÀn rukoilee tai profetoi, hÀn hÀpÀisee pÀÀnsÀ. Sen sijaan jos nainen on avopÀin, kun hÀn rukoilee tai profetoi, hÀn hÀpÀisee pÀÀnsÀ, sillÀ sehÀn on samaa kuin hÀn olisi antanut ajaa hiuksensa pois. Ellei nainen peitÀ pÀÀtÀÀn, hÀn voi yhtÀ hyvin leikkauttaa hiuksensa. Mutta jos kerran hiusten leikkaaminen tai pois ajaminen on naiselle hÀpeÀllistÀ, hÀnen tulee peittÀÀ pÀÀnsÀ.
Miehen ei pidÀ peittÀÀ pÀÀtÀÀn, koska hÀn on Jumalan kuva ja heijastaa hÀnen kunniaansa. Nainen taas heijastaa miehen kunniaa. MiestÀ ei ole luotu naisesta vaan nainen miehestÀ, eikÀ miestÀ luotu naisen takia vaan
Saatanan tyhmÀ pÀssi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitit. Luovutan oikein byrokratian kautta ensi viikolla. ĂlĂ€ huoli, en kerro mitÀÀn oleellista ja olen myötĂ€mielinen, kaikki kortit kÀÀnnetty ja poistun valoista.
Onnea valitsemallasi tiellÀ.
Pakko ei ole valinta vaan vÀlttÀmÀttömyys. Tajusin ettei kaivattu todellakaan vÀlitÀ minusta eikÀ minua oteta lukuun, ei mitenkÀÀn.Surullista ja totta.
MistÀ tiedÀt, ettei vÀlitÀ? -sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen aina tankkia kun joku puhuu pasista. (t. upseeri)
Lienet joku Pelastusarmeijan upseeri tai tykkimies. Pasi ei ole tankki eikÀ kukaan asiaa tunteva niitÀ sekoita.
T. jÀÀkÀrikersantti.
Olen reservin bajamaja-kopraali. Ja Pasi on unelmieni mies, ihana leoparditrikoo. đ
Pasin tunniste: 120mm kanuuna leoparditrikoiden kÀtkössÀ
Vierailija kirjoitti:
Ajatusleikki oli.
No niin. TÀhÀnkö se loppui ennenkuin alkoikaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen aina tankkia kun joku puhuu pasista. (t. upseeri)
Lienet joku Pelastusarmeijan upseeri tai tykkimies. Pasi ei ole tankki eikÀ kukaan asiaa tunteva niitÀ sekoita.
T. jÀÀkÀrikersantti.
Olen reservin bajamaja-kopraali. Ja Pasi on unelmieni mies, ihana leoparditrikoo. đ
Sivusta repesin. Tappeleville sotapojille pitÀÀ tarjota tupakkaa. MÀpÀ oon sitÀ mut MÀpÀ oon tÀtÀ!
ErĂ€s illan kommenteista osui suoraan sydĂ€meen đ
Vierailija kirjoitti:
No?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostavin osuus on vielÀ edessÀ.
NiinpÀ onkin. Mutta salassa.
Kun kohdataan, mitÀ mielessÀ ja kehossa tapahtuu ekan kymmenen sekunnin aikana? MitÀ silmÀt sanovat?
Harhat on kyllÀ kovat. Ihan sama mitÀ kirjoitan niin joku kyllÀ omii.
Vierailija kirjoitti:
MikÀ niistÀ?
Olet optio onnesta. Itse asiassa olen jo nyt onnellinen tai perustyytyvÀinen, kun suurin epÀvarmuus on ratkennut. Vaikka tavallaan ei olisi syytÀ, koska todellisuudessa epÀvarmuudet vain lisÀÀntyvÀt.
Vierailija kirjoitti:
Niin, osun kuin Leopard 2A6.
t. P451
Nainen on tunteellinen ja helposti tunteidensa vietÀvissÀ. Tunne-elÀmÀ ja aistimaailma ohjaa usein naisen kÀyttÀytymistÀ. Nainen on herkkÀ ja tarvitsee paljon hellyyttÀ. Naisessa oleva hellyys on erittÀin voimakasta, joka nÀkyy selvÀsti Àidin ja lapsen vÀlisessÀ suhteessa. Nainen haluaa huolehtia ja hoivata monia asioita. Nainen kÀsittelee sisÀssÀÀn monta asiaa kerrallaan, jonka ansiosta nainen kykenee yhtÀ aikaa kutomaan sukkia ja laittamaan ruokaa sekÀ hoitamaan lapsiaan. Nainen haluaa miehen osallistuvan kaikkiin perheen yhteisiin asioihin. Nainen haluaa miehen ottavan perheessÀ sen vastuun, joka kuuluu miehelle. Nainen tarvitsee turvallisen miehen, joka pystyy tÀyttÀmÀÀn naisen elÀmÀssÀ olevat tarpeet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatusleikki oli.
No niin. TÀhÀnkö se loppui ennenkuin alkoikaan?
No jep. Joko kÀsitÀt harhasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne fantasiat kanna tÀtÀ enÀÀ.
Miten ne nyt yhtÀkkiÀ ois lakanneet?
Muistot haihtuu ja polttoaine on kÀynyt vÀhiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TörmĂ€illÀÀn naapurin mies đđ«
Kaipaatko minua paljon?
Aika paljon. Olet lÀhellÀ, mutta niin kaukana.
Kaipaatko jotain toista enemmÀn? Miksi olen lÀhellÀ mutta niin kaukana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ikÀvÀllÀ sun nimesi.
Joo tiedÀn. Mulla on ikÀvÀ nimi. M
EikÀ ole. Hymyilen aina kun kuulen tai nÀen sen jossain.
Seuratkaa minun esimerkkiÀni, niin kuin minÀkin seuraan Kristusta. KiitÀn teitÀ siitÀ, ettÀ aina muistatte ja noudatatte niitÀ opetuksia, jotka olen vÀlittÀnyt teille. TeidÀn tulee kuitenkin tietÀÀ, ettÀ jokaisen miehen pÀÀ on Kristus, naisen pÀÀ on mies ja Kristuksen pÀÀ on Jumala. Jos miehellÀ on pÀÀhine pÀÀssÀÀn, kun hÀn rukoilee tai profetoi, hÀn hÀpÀisee pÀÀnsÀ. Sen sijaan jos nainen on avopÀin, kun hÀn rukoilee tai profetoi, hÀn hÀpÀisee pÀÀnsÀ, sillÀ sehÀn on samaa kuin hÀn olisi antanut ajaa hiuksensa pois. Ellei nainen peitÀ pÀÀtÀÀn, hÀn voi yhtÀ hyvin leikkauttaa hiuksensa. Mutta jos kerran hiusten leikkaaminen tai pois ajaminen on naiselle hÀpeÀllistÀ, hÀnen tulee peittÀÀ pÀÀnsÀ.
Miehen ei pidÀ peittÀÀ pÀÀtÀÀn, koska hÀn on Jumalan kuva ja heijastaa hÀnen kunniaansa. Nainen taas heijastaa miehen kunniaa. MiestÀ ei ole luotu naisesta vaan nainen miehestÀ, eikÀ miestÀ luotu naisen takia vaan nainen miehen takia. Naisen tulee siis pitÀÀ pÀÀssÀÀn arvonsa merkkiÀ enkeleiden takia. Herran edessÀ ei kuitenkaan ole naista ilman miestÀ eikÀ miestÀ ilman naista, sillÀ niin kuin nainen on luotu miehestÀ, myös mies on syntynyt naisesta. Mutta kaikki on saanut alkunsa Jumalasta. PÀÀtelkÀÀ itse, onko naisen sopivaa rukoilla Jumalaa avopÀin. Opettaahan jo luontokin teille, ettÀ pitkÀ tukka on miehelle hÀpeÀksi mutta naiselle kunniaksi. PitkÀt hiukset on annettu naiselle hunnuksi. Jos joku kuitenkin vÀittÀÀ vastaan, niin sanon hÀnelle, ettei meillÀ ole sellaista tapaa eikÀ yleensÀkÀÀn Jumalan seurakunnilla.