Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (622)
En tykkÀÀ piiskaamisesta. Jotkut tykkÀÀ. Kahteen mieheen olen törmÀnnyt elÀmÀni aikana, jotka seksiÀ ennen lÀpsÀytteli pepulle ja voin sanoa ettÀ oli tÀydellinen turn off. Onneks loppu kesti vaan sen 50 sekuntia. Sen jÀlkeen nysÀ sisÀÀn ja puoltoista työntöÀ ja sitten kuuluikin jo ettÀ ooh mÀ tuun nyt ! Toivottavasti kaivatulla ei ole tÀllÀinen meininki.
Vierailija kirjoitti:
Onnellinen siitĂ€, ettĂ€ olet olemassa đ
Kenelle nÀin ihana viesti ?
Vierailija kirjoitti:
En tykkÀÀ piiskaamisesta. Jotkut tykkÀÀ. Kahteen mieheen olen törmÀnnyt elÀmÀni aikana, jotka seksiÀ ennen lÀpsÀytteli pepulle ja voin sanoa ettÀ oli tÀydellinen turn off. Onneks loppu kesti vaan sen 50 sekuntia. Sen jÀlkeen nysÀ sisÀÀn ja puoltoista työntöÀ ja sitten kuuluikin jo ettÀ ooh mÀ tuun nyt ! Toivottavasti kaivatulla ei ole tÀllÀinen meininki.
Taisit vaan tykÀtÀ kun otit nyt asian puheeksi. Naisen kertoma ja todellisuus poikkeavat usein toisistaan.
Vierailija kirjoitti:
Mun kaivattu vois hellÀsti lÀpsiÀ mua pyllylle, jos tykkÀis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viikonloppusuunnitelmia?
EmÀntÀ saatellaan kimpsuineen ja kampsuineen ulos.
HyvÀ, sitten me voimme olla vihdoin yhdessÀ.
Vierailija kirjoitti:
Kauhee vauvakuume, enkĂ€ keksi millĂ€ sen saisi taiottua mielestĂ€ poisđ
No ei se vauva-aika kestÀ kuin vuoden. Onko sinulla uhmaikÀkuume tai teinikuume?
Vierailija kirjoitti:
Onnellinen siitĂ€, ettĂ€ olet olemassa đ
MinÀkin sinusta, vaikka et olekaan kÀsin koskeltavissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahhhhhh vttttu ettÀ nÀin tÀnÀÀn seksikkÀÀn miehen, pitkÀstÀ aikaa tuon saman
TykkÀÀn enemmÀn siitÀ sun kaverista sori
Heh tÀÀ ei osu yhtÀÀn :D HyvÀ yritys kuitenkin, paitsi et ei.. kerrot taas vaan itsestÀsi
Saat ajatukseni harhailemaan. ĂlĂ€ lopeta đđ€€ n --> n
Vierailija kirjoitti:
Olet mukanani tÀssÀ illassa, vaikka et. Anteeksi ettÀ avauduin.
MillÀ muotoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisit vaan tykÀtÀ kun otit nyt asian puheeksi. Naisen kertoma ja todellisuus poikkeavat usein toisistaan.
Ei, kun tuli tuosta yhdestĂ€ viestistĂ€ mieleen. Kaikenlainen kovakouraisuus, puheessakin on mulle total turn off. VĂ€hĂ€n niinkuin nuo sun jutut. Toinen ehdottomasti turn off on tuollainen jÀÀrĂ€pĂ€isyys, sokeus ja kuurous. Kun sanoo jotakin, toinen kÀÀntÀÀ sen just noin. HeittÀÀ jotain h*lvetin typerÀÀ perusteluks ; naisen kertoma ja totuus poikkeaa usein toisistaan đČ Yök đ€ź Jos nainen sanoo sulle ei, onks se sulle kyllĂ€ ? Kuulostaa vĂ€hĂ€n siltĂ€. Toivon ettĂ€ kasvat aikuiseks.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahhhhhh vttttu ettÀ nÀin tÀnÀÀn seksikkÀÀn miehen, pitkÀstÀ aikaa tuon saman
TykkÀÀn enemmÀn siitÀ sun kaverista sori
So? Kyll mÀ aina seksifantasioita tykkÀÀn kehittÀÀ, vaikkei sen kummempaa tarvetta miehelle olekaan.
T: sivusta :)
Kyl se on nyt niin, ettÀ saatte mörököllit jÀÀdÀ tÀnne keskenÀÀn jauhamaan lattean, ilkeÀmielisen ja negatiivisen mielenne tuotoksia..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viikonloppusuunnitelmia?
EmÀntÀ saatellaan kimpsuineen ja kampsuineen ulos.
HyvÀ, sitten me voimme olla vihdoin yhdessÀ.
đ€Ł Onnea teille kahdelle, nyt se emĂ€ntĂ€ ulos sieltĂ€, Ă€lĂ€kĂ€ anna sen jĂ€ttÀÀ mitÀÀn saapasta oven vĂ€liin, hopi hopi
Muistatko kun katsoimme toisiamme silmiin ja kumpikin hÀtkÀhti?
Eilisen jÀlkeen haluaisin vaan ****** sua...
Muistakaaaaa hyvÀt (huonot) ihmiset, ettÀ tarpeenne kommentoida muille muka jotenkin latistavasti, ÀrsyyntyÀ toisen ilosta jne. kertoo vain ja ainoastaan teistÀ itsestÀnne..
EikÀ se kuva ole kaunis..
Vierailija kirjoitti:
T-naiselle terkut!
Kiitos, samat S-miehelleđ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nysÀ meni sisÀÀn jos olit tÀysin poissa tunnelmasta?
Sanotaan vaikka nĂ€in, ettĂ€ en ollut aikoinaan selvinpĂ€in ja kyseessĂ€ tyyppi, josta halusin sulan hattuuni, joten aattelin varmaan ettĂ€ kokeillaan nyt, jos tĂ€ssĂ€ vielĂ€ syttyis đ€
Mulla kahdeksas.