Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (622)
Aina mennÀÀn kaivatun kanssa ristiin. KyllÀ tÀÀ on perseestÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas ankea ketjun otsikko, -kaipuun vaivaamille-, ja vielĂ€ ankeampi ketju đČ MitĂ€ ihmettĂ€ on tapahtunut? MissĂ€ kaikki iloiset ihmiset on ?
EhkÀ kaamosmasennusta?
Kuulostaa ihan kuoleman vakavalta tÀÀ ketju mÀ hÀivyn
Niin kaunis on hiljaisuus ja kauniimpaa on kaipaus, kun muistoissa hetken olla saa silmÀn isku on ikuisuus Niin kaunis on hiljaisuus, siellÀ jossain sÀilyy salaisuus.
Tuli jo nyt surullinen olo isĂ€npĂ€ivĂ€stĂ€. TĂ€mĂ€ on mulle ensimmĂ€inen isĂ€npĂ€ivĂ€ ilman isÀÀ. đą
Onnellinen siitĂ€, ettĂ€ olet olemassa đ
Vierailija kirjoitti:
Tuli jo nyt surullinen olo isĂ€npĂ€ivĂ€stĂ€. TĂ€mĂ€ on mulle ensimmĂ€inen isĂ€npĂ€ivĂ€ ilman isÀÀ. đą
TsemppiĂ€ sulle! đ€đđ»
Vierailija kirjoitti:
Niin kaunis on hiljaisuus ja kauniimpaa on kaipaus, kun muistoissa hetken olla saa silmÀn isku on ikuisuus Niin kaunis on hiljaisuus, siellÀ jossain sÀilyy salaisuus.
Hyvin sanoitit koko tilanteen. Kaunista.
Olet mukanani tÀssÀ illassa, vaikka et. Anteeksi ettÀ avauduin.
Vierailija kirjoitti:
Muistoissa hetken olla saa
Vierailija kirjoitti:
Mulle toinen.
Otan kollia nyt karvoista kiinni, ja seuraavaks palleista, jos ei ala vastausta tulemaan missĂ€ viipyy mulle ihanat viestit đ€
Naiselle itselleen on parhaaksi olla miehen silmÀllÀpidon alla.
Voisikohan suutelu muuttaa tĂ€mĂ€n tilanteen pÀÀlaelleen đ€© Oon kuullut niin kĂ€yvĂ€n joskus
FrendeissÀ Monica muutti mielensÀ, suudelman jÀlkeen, kun miljonÀÀrimies ei kelvannut alkuun.
Intohimoinen hellĂ€ suudelma đ€©đ
TietÀisitpÀ miten ikÀvÀ sinua on.....
Minulla se on koko ajan.
Sivusta.