Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22174)
Vierailija kirjoitti:
VielÀ viiskymppisenÀ voi ollakin pysÀhtynyt olo tienristeyksessÀ. Toisessa suunnassa hÀn, toisessa suunnassa hÀn ja edessÀ suoraan jonnekin ja valot vaihtuivat ajat sitten. MieheltÀ.
Perusjahkailija đ
Vierailija kirjoitti:
VielÀ viiskymppisenÀ voi ollakin pysÀhtynyt olo tienristeyksessÀ. Toisessa suunnassa hÀn, toisessa suunnassa hÀn ja edessÀ suoraan jonnekin ja valot vaihtuivat ajat sitten. MieheltÀ.
Kun lakkaa mielistelemÀstÀ ja katsoo raakaa totuutta ,löytÀÀ kyllÀ oikean tien.
TĂ€ysin sivusta
God natt fru speciallĂ€rare, min snygga medelĂ„lders favoritlĂ€rare frĂ„n Helsingfors đ
Saknar dig đ
Vierailija kirjoitti:
Annemari
sinnepÀin,sivusta
Vierailija kirjoitti:
Jo yli x-kymppisenÀ vaikuttaa huonolta asemapaikalta ja vaaralliselta 2 rintaman tilanteelta. ErÀÀltÀ toiselta mieheltÀ.
Naisen rakkaus on niin luolamies aikaista. Miehen rakkaus on aitoa osaamista ja vÀlittÀmistÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo yli x-kymppisenÀ vaikuttaa huonolta asemapaikalta ja vaaralliselta 2 rintaman tilanteelta. ErÀÀltÀ toiselta mieheltÀ.
Viimeinen suora menossa. ErÀs 3. mies
Odotan tilannetta, jossa esim. hÀn voisi työntyÀ sisÀÀni tÀllaisessa olotilassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun lakkaa mielistelemÀstÀ ja katsoo raakaa totuutta ,löytÀÀ kyllÀ oikean tien.
TĂ€ysin sivusta
KiistÀn mielistelyn. Ennemminkin jÀhmeyttÀ.
JÀÀkaapin ovessa kortteja ja linnunpesĂ€ koivussa. Juteltiin asumisesta. HerĂ€tit mus kiinnostuksen ja jotain, jota en oo aiemmin kokenu (ainakaan tĂ€s elĂ€mĂ€ssĂ€). Mun ois pitĂ€ny sanoa muuta, ku kuljin perĂ€ssĂ€ ovelle. KÀÀnnyit katsoo ja hymyilit...Sain osuman. đ
Haluaisin nÀhdÀ kasvoillesi tanssien tipahtelevat lumihiutaleet, kun pÀÀtyisimme pussailemaan hennon lumisadeverhon taakse. Ihania unia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sÀ kiusaat mua jos et aio mitÀÀn
En kiusaa, tarvitsen vain aikaa.
Alkaa olla vÀhÀn toivoton olo
Minullakin, monestakin syystÀ. Itse aion paljon, parantaa tilanteen ja siinÀ samassa ittenikin. Toivon siulta rehtiyttÀ viekkauden asemesta.
Kauankohan menee ettÀ törmÀtÀÀn nainen. Olen pysynyt luolassani joten se on ollut aika mahdotonta. Mietitkö sitÀ yhtÀÀn?
Hassua, miten joskus erehdyn luulemaan, ettÀ viestittelen kaivatun kanssa. MinÀ ja mun hyvÀ mielikuvitus.
HyvÀÀ yötÀ kaivatulleni !