Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
HyvÀÀ huomenta, ihana Bo-bubbi-duh đ».
Vierailija kirjoitti:
Kauankohan menee ettÀ törmÀtÀÀn nainen. Olen pysynyt luolassani joten se on ollut aika mahdotonta. Mietitkö sitÀ yhtÀÀn?
Menee vielÀ jonkin aikaa, koeta jaksaa. PitkÀ talviuni tuo sitten voimia. Mietin kyllÀ joka pÀivÀ vÀhÀn liikaakin.
Markolle suukkojađđđ
Lopettakaa vammaset! <3 Kumpikaan ei oo nÀhnytkÀÀn luuseria, vÀhÀn huonovointisia vaan. Kaikkihan me tÀssÀ samassa kategoriassa ollaan jos ette oo huomanneet...
Mukavaa aamupÀivÀÀ kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
HyvÀksyn tarjoukset.
Millaiset ne oli?
Vierailija kirjoitti:
VielÀ viiskymppisenÀ voi ollakin pysÀhtynyt olo tienristeyksessÀ. Toisessa suunnassa hÀn, toisessa suunnassa hÀn ja edessÀ suoraan jonnekin ja valot vaihtuivat ajat sitten. MieheltÀ.
Aja sinne, minne aina ennenkin. SiellÀ onnesi on.
Psykoosit tulilla jo aamulla jollain ÀÀliöllÀ.
IlmeestÀ nÀin, ettÀ siellÀ istuitte samoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauankohan menee ettÀ törmÀtÀÀn nainen. Olen pysynyt luolassani joten se on ollut aika mahdotonta. Mietitkö sitÀ yhtÀÀn?
Menee vielÀ jonkin aikaa, koeta jaksaa. PitkÀ talviuni tuo sitten voimia. Mietin kyllÀ joka pÀivÀ vÀhÀn liikaakin.
Palaako siellÀ vielÀ tuli, vai onko hiipumassa? Ei kai varpaita palele.
Usutan vompattini kimppuusi viikonloppuna.
Niin asiallinen ja suloisesti vieraskorea<3
Entinen ei halunnut elÀÀ kanssani eikÀ uusikaan halua. En ole sellainen seinÀruusu, jota jaksaisi katsella loppuelÀmÀÀ.
Minua ei vaivaa enÀÀ muu kuin hÀiriintyneen narsistin tekemÀt rikokset, joista hÀnet on saatava vastuuseen. Kaikkien on nÀhtÀvÀ, mitÀ se sekopÀÀ on tehnyt.
Rakkaus, joka ei heru itsestÀÀn vaan sitÀ joutuu lypsÀmÀÀn, on ehkÀ rakkautta, mutta ainakaan ei ole halua sitÀ antaa.
Vierailija kirjoitti:
Minua ei vaivaa enÀÀ muu kuin hÀiriintyneen narsistin tekemÀt rikokset, joista hÀnet on saatava vastuuseen. Kaikkien on nÀhtÀvÀ, mitÀ se sekopÀÀ on tehnyt.
TÀmÀ ei ole oikea paikka hoitaa sitÀ asiaa.
Esa, olet yksi iso kyrpĂŁ.
TerveisiÀ vaan,
M