Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Syyllistyitte pitkÀÀn listaan rikoksia ja ne levitetyt jutut on todistetusti selvitetty ja alkuperÀ.
Vierailija kirjoitti:
Ootko siellÀ tÀnÀÀn pyörÀhtÀmÀssÀ ?
Olen paraikaa.
SinÀ yritit tulla kÀymÀÀn utelemaan lisÀÀ
En ole tyhmÀ.
Sinulla on narsistiset arvot ja olet ylimielinen valehtelija ja hyvÀksikÀytÀt.
Lokakampanjaa vedit onnistuneesti ja kerÀsit itsellesi vain vahinkoa
Rahaa en takaisin saa koskaan mutta totuus tulee julki ja olet vastuussa, sitÀ toista ei ole enÀÀ niin kiristys ei onnistu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko siellÀ tÀnÀÀn pyörÀhtÀmÀssÀ ?
Olen paraikaa.
Soitin just paikoille, ja hÀn ei ole siellÀ, ainakaan vielÀ. Tuskin sit tuleekaan. Joten. Harmi.
Vierailija kirjoitti:
SinÀ yritit tulla kÀymÀÀn utelemaan lisÀÀ
En ole tyhmÀ.
Sinulla on narsistiset arvot ja olet ylimielinen valehtelija ja hyvÀksikÀytÀt.
Lokakampanjaa vedit onnistuneesti ja kerÀsit itsellesi vain vahinkoa
Rahaa en takaisin saa koskaan mutta totuus tulee julki ja olet vastuussa, sitÀ toista ei ole enÀÀ niin kiristys ei onnistu
Omat tekstisi tutkitaan myös, jos oot se narsku. Ja itse tÀmÀn aloitit hyökkÀÀmÀllÀ toisen kimppuun ja syyttÀmÀllÀ vÀÀrin perustein siitÀ pentuketjusta ja siitÀ of-jutusta. Ennakkoon myös tilasit seksirikoksen, jolla yritit kiusata ja kiristÀÀ tÀnÀ syksynÀ.
Terveiset Krisselle.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla aika jÀttÀÀ tÀmÀ ketju. Niin pimeÀÀ poppoota tÀÀllÀ on. PelkkÀÀ ohista ja turhaa horinaa. Ei mitÀÀn mieltÀ lukea tai kirjoittaa tÀnne.
Joo ole tervepÀisten paikka. TÀysin sairaiden mielien valtaama.
Ja esim. psykoottiset ja muut harhaiset eivÀt itse tajua olevansa aivan sekaisin, joten tuputtavat sekojuttujaan vailla minkÀÀnlaista itsekritiikkiÀ.
Kirjautumiapakko olisi parempi, voisi jotenkin kontrolloida tÀysin idioottimaisia viestejÀ ja tahallaan ohista levittÀvÀt spÀmmÀÀjÀt.
Joka palstalla sama meno. UrpÄt ÀÀnessÀ.Normi keskustelua ei synny enÀÀ.
HĂ€iriköistĂ€ ja moderoinnista laitettu nettivinkki poliisilleđ
Vierailija kirjoitti:
'En ole hÀirikkö
olEn Ă€lykköđ'
Kiitos Rakas. đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla aika jÀttÀÀ tÀmÀ ketju. Niin pimeÀÀ poppoota tÀÀllÀ on. PelkkÀÀ ohista ja turhaa horinaa. Ei mitÀÀn mieltÀ lukea tai kirjoittaa tÀnne.
Joo ole tervepÀisten paikka. TÀysin sairaiden mielien valtaama.
Ja esim. psykoottiset ja muut harhaiset eivÀt itse tajua olevansa aivan sekaisin, joten tuputtavat sekojuttujaan vailla minkÀÀnlaista itsekritiikkiÀ.
Jep. PÀivystÀvÀt tÀÀllÀ aamusta iltaan sekojuttuineen.
Hienosti hoidettu ihmissuhteet taas.
Vierailija kirjoitti:
Olisikohan tÀÀllÀ tekoÀly kuitenkin jotenkin osallisena tms.? En voi selittÀÀ tarkemmin etten paljastu mutta muutamia outouksia tÀÀllÀ on.
No ei tekoÀly ole tuollaisten sekopÀisten ogE ja NiemelÀ -jauhajien takana, vaan ihmisen hulluus.
Joutaisivat pyöreÀÀn huoneeseen lÀÀkitykselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisikohan tÀÀllÀ tekoÀly kuitenkin jotenkin osallisena tms.? En voi selittÀÀ tarkemmin etten paljastu mutta muutamia outouksia tÀÀllÀ on.
No ei tekoÀly ole tuollaisten sekopÀisten ogE ja NiemelÀ -jauhajien takana, vaan ihmisen hulluus.
Joutaisivat pyöreÀÀn huoneeseen lÀÀkitykselle.
Ei siihen tarvita kuin yksi narsisti hoveineen, jonka kulissit ovat romahtamassa.
Miksi ihminen on tyhmÀ?
TyhmÀ kuin saapas?
Katsokaa peiliin ameebat!
SÀÀlittÀvÀt hanpuusit!
đ
Rakas muruseni, joka kĂ€veli aamulla neukkarin poikki tervehtien englanniksi. Pusuja, đ©đ«
Vierailija kirjoitti:
Olit nÀtti.
Milloin tÀmÀ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olit nÀtti.
Milloin tÀmÀ?
Vajaa tunti sitten.