Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Vierailija kirjoitti:
MissÀköhÀn oot
Ihan kuule kotona olen.
VÀhÀn linnanjuhlia telkkarista ja sitten nukkumaan, aamulla töihin.
Muisti on vÀhÀn pÀtkiny. Laitoin kuivakaappiin jogurtin. Pistin mikron pyörimÀÀn ilman ruokaa. Unohdin lÀmmittÀÀ wrapin tÀytteet.
Vierailija kirjoitti:
MitÀköhÀn aattelet kaikesta, eilisestÀ ja kaikesta tÀstÀ
Haluaisin tÀytelÀistÀ tÀytettÀ. Kiukuttelijat ei jatkoon.
Sulle on, oi Hextress, viesti seksi-palstalla đđđ kĂ€yhĂ€n lukemassa, kun ehdit. T. Hexguardess_8Her
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MitÀköhÀn aattelet kaikesta, eilisestÀ ja kaikesta tÀstÀ
Haluaisin tÀytelÀistÀ tÀytettÀ. Kiukuttelijat ei jatkoon.
En ole kiukutellut, pÀinvastoin hauskaa olen pitÀnyt. Jonkun mielestÀ liiankin hauskaa.
MissĂ€ muruseni on? Presidenttipari tanssii tĂ€mĂ€n tahtiin. Pahimpina ikĂ€vĂ€n hetkinĂ€ olen kuunnellut tĂ€tĂ€ ajatellen. Ihanaa iltaa, Emilia, rakkaani đđ Toi biisi on nyt sulle omistettu.
Kaipaisin just nyt, ettÀ joku silittÀisi mun poskea. Ihan vaan.
Vierailija kirjoitti:
Muisti on vÀhÀn pÀtkiny. Laitoin kuivakaappiin jogurtin. Pistin mikron pyörimÀÀn ilman ruokaa. Unohdin lÀmmittÀÀ wrapin tÀytteet.
Ei tuo mitÀÀn. MinÀ olen unohtanut nÀhneeni perheenjÀsentÀ koko pÀivÀnÀ. Jatkuvasti. SelviÀÀ vasta kun toinen sanoo meidÀn jutelleeÀn Àsken. Enbmuista silti. Ei lisÀtutkimuksia. StressiÀ vain.
KyllÀ tÀmÀ tunne menee ohi. Edellinenkin meni. MitÀhÀn sillekin kuuluu...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
VÀhÀn kuumottaa, ettÀ kÀyttÀisit mua pelkkÀnÀ laastarina, mutta se riski on otettava.
Laastariksi pÀÀsee helposti ihmiselle, joka ei osaa elÀÀ yksin. Jos vÀlttÀmÀttÀ haluat, niin valitse juuri tai hetki sitten eronnut.
Sivusta
Laastariks pÀÀsee myös ihmiselle joka hyppii kukasta kukkaan kuten minĂ€, mutta haluaa pysyĂ€ sinkkuna, edellisen jĂ€lkeen tarvitaan aina laastari, uutta putkeen đ€Šđ
Narsisti ei sitoudu.
Vierailija kirjoitti:
MitÀköhÀn teet
HerÀsin juuri monen tunnin pÀikkÀreiltÀ. Kotisohvaltani.
Vierailija kirjoitti:
Paska đŹ voi paskan paska.
Taasko kaduttaa?
HyvÀÀ yötĂ€ Hextress, kun meet mystisessĂ€ esoterisessĂ€ Valtakunnassasi nukkumaan. Pelaat varmaan kuningatarshakkiasi unissassi. Palvon đ
Kuka kirjoittaisi minulle:,)