Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuijotan kattoon.
Onko siellÀ Katto Kassinen?
Muistelen vaan menneitÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aatteletkohan et tÀÀ on liian hankalaa, nÀÀ salailut ym
Joo kyllÀ. TiedÀt mistÀ puhun.
Miks et sano sitÀ wa
Vierailija kirjoitti:
MissÀköhÀn oot
Salarakkaan kanssa mökillÀ.
Vierailija kirjoitti:
VÀhÀn kuumottaa, ettÀ kÀyttÀisit mua pelkkÀnÀ laastarina, mutta se riski on otettava.
Laastariksi pÀÀsee helposti ihmiselle, joka ei osaa elÀÀ yksin. Jos vÀlttÀmÀttÀ haluat, niin valitse juuri tai hetki sitten eronnut.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks et sano sitÀ wa
Aattelin et nÀÀ jÀrjestely ongelmat tapaamisen suhteen aattelet enemmÀnkin hankaluudeks kuin tuon salaamisen
IkÀvÀÀn ja silmÀnruoan tarpeeseen katson susta liikkuvaa kuvaa. Oot julmetun ihana.
Vierailija kirjoitti:
Klassiset viikonloppuisen hartaan juhlapyhÀ-iltapÀivÀn kiireet muilla. EiköhÀn se ole kommentoijalla ihan yhtÀ vapaava, vÀhemmÀn sanottavaa vain. :P
No sit juttelen sun kanssa. MistĂ€ jutellaan. Miten sulla menee ? đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MissÀköhÀn oot
Ja kÀyt tÀÀllÀ. Eikö sulla olis sen salarakkaan kanssa muuta tekemistÀ, jos nÀin olisi.
Voisko joku kehitellĂ€ kaivattuloukun? Ai niin, minĂ€hĂ€n olen jo sellaisessa. đŹ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MissÀköhÀn oot
Ja kÀyt tÀÀllÀ. Eikö sulla olis sen salarakkaan kanssa muuta tekemistÀ, jos nÀin olisi.
Just nyt ei ole. HÀn on ulkona tekemÀssÀ tulia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
VÀhÀn kuumottaa, ettÀ kÀyttÀisit mua pelkkÀnÀ laastarina, mutta se riski on otettava.
Laastariksi pÀÀsee helposti ihmiselle, joka ei osaa elÀÀ yksin. Jos vÀlttÀmÀttÀ haluat, niin valitse juuri tai hetki sitten eronnut.
Sivusta
Laastariks pÀÀsee myös ihmiselle joka hyppii kukasta kukkaan kuten minĂ€, mutta haluaa pysyĂ€ sinkkuna, edellisen jĂ€lkeen tarvitaan aina laastari, uutta putkeen đ€Šđ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks et sano sitÀ wa
Aattelin et nÀÀ jÀrjestely ongelmat tapaamisen suhteen aattelet enemmÀnkin hankaluudeks kuin tuon salaamisen
JĂ€rjestelyongelmat ei ole oikea ongelma vaan ratkottavissa, rehellisyydenpuute on oikea ongelma. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kuolla.
ĂlĂ€ halua. NĂ€in sun nimen tĂ€nÀÀn paperinpalassa joka oli maassa edessĂ€ni...
Kolmas kirjain?
l
Kato tarkkaan
No ei ole minÀ. Varmaan joku Salla sitten.
Vierailija kirjoitti:
E!
Tulisiko meistÀ jotain?
K
Joo mun nimi
Vierailija kirjoitti:
E!
Tulisiko meistÀ jotain?
K
Riippuu kuka eistÀ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta
Laastariks pÀÀsee myös ihmiselle joka hyppii kukasta kukkaan kuten minĂ€, mutta haluaa pysyĂ€ sinkkuna, edellisen jĂ€lkeen tarvitaan aina laastari, uutta putkeen đ€Šđ
Totta puhut. Itse en Laastariksi halua. Vastasin aloittajalle.
Klassiset viikonloppuisen hartaan juhlapyhÀ-iltapÀivÀn kiireet muilla. EiköhÀn se ole kommentoijalla ihan yhtÀ vapaava, vÀhemmÀn sanottavaa vain. :P