Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi leffa parempi Piano vai Englantilainen potilas?

Vierailija
11.12.2022 |

En ole nähnyt kumpaakaan mutta muistan miten noista ysärin puolivälissä vouhkattiin. Tänä iltana aijon kaataa itselleni ison lasillisen punkkua ja katsoa jomman kumman. Oletteko katsoneet? Kumpaa suosittelette?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samantyyppisiä, sentimentaalisia. Samaa tasoa.

Vierailija
2/36 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat on todella hyviä, mutta Pianossa on niin ihana se musiikki. Ja Anna Paquin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso Piano.

Vierailija
4/36 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Englantilainen potilas.

Vierailija
5/36 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti Englantilainen potilas.

Vierailija
6/36 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Englantilaisen potilaan katsoin kesällä eikä kyllä tarvitse katsoa toista kertaa! Se Almasy pisti mun pään ihan sekaisin. Miten voi mies olla niin komea! Joten jos olet naisihminen jolla hormoonit vielä toimii niin katso mielummin Piano.

Vierailija
7/36 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pistit pahan. Why not both?

Vierailija
8/36 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat kannattaa katsoa. Ei ole väliä kumpi ensin. Molemmat eri tavalla ihania.

Vierailija
9/36 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piano on yksi kaikkien aikojen lempielokuvistani.

Vierailija
10/36 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat on hyviä ja kannattaa ehdottomasti katsoa.

Vierailija
11/36 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piano on paljon parempi.

Vierailija
12/36 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piano

Vierailija
13/36 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piano, pääosa esittäjämiehessä alkukantaista seksuaalisuutta mikä vetoaa, tukahdutettuja tunteita, hieno musiikki ja sydäntä pakahduttava tarina. Yksi 1990 - luvun hienoimpia ihmissuhdedraamaelokuvia, ellei hienoin. Englantilaisesta potilaasta en sen sijaan pitänyt yhtään.

Vierailija
14/36 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Englantilaisen potilaan katsoin kesällä eikä kyllä tarvitse katsoa toista kertaa! Se Almasy pisti mun pään ihan sekaisin. Miten voi mies olla niin komea! Joten jos olet naisihminen jolla hormoonit vielä toimii niin katso mielummin Piano.

Jos Fiennesistä tykkää niin katsoppa The end of affair Julianne Mooren kanssa. Siinä jää Englantilaiset potilaat ja Pianot toiseksi.

Vierailija
15/36 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piano, pääosa esittäjämiehessä alkukantaista seksuaalisuutta mikä vetoaa, tukahdutettuja tunteita, hieno musiikki ja sydäntä pakahduttava tarina. Yksi 1990 - luvun hienoimpia ihmissuhdedraamaelokuvia, ellei hienoin. Englantilaisesta potilaasta en sen sijaan pitänyt yhtään.

Katsoin nämä klipit. Ei vaikuta leffalta minun makuun. Joten youtube pätkien perusteella katselen ton Englantilaisen potilaan.

~ Ap

Vierailija
16/36 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat hyvin laaaaahaaaavia.

Vierailija
17/36 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kumpikaan vaan tuntematon sotilas.

Vierailija
18/36 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin nämä klipit. Ei vaikuta leffalta minun makuun. Joten youtube pätkien perusteella katselen ton Englantilaisen potilaan.

~ Ap

Typerä nainen aina koluamassa perse edellä puuhun ennen kuin alkaa älämölö muiden syystä.

Vierailija
19/36 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piano on yksi harvoista niin puuduttavista elokuvsta että olen lähtenyt teatterista kesken pois. Pari muuta mitkä tulee mieleen on Ansa Viritetty , Kunniattomat paskiaiset ja 2012. Yleensä katselen leffan kun leffan läpi mutta noi oli niin huonoja että jäi kesken.

Vierailija
20/36 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piano on mun mielestä parempi. Olen katsonut sen monta kertaa. Harvey Keitel ei ole komeimpia miehiä, mutta hänessä on tässä elokuvassa jotakin alkukantaisen vetoavaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän