Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sota ajan jälkeen syntyneet vanhemmat tuputtaa tekemäänsä ruokaa.

Vierailija
06.11.2025 |

Mä sanoin varsin selvästi monta kertaa ettei mulle tarvitse tehdä annosta syön sitten myöhemmin itse tehtyä ruokaa. Mutta silti hän tekee niitä perheaterioita joka ilta ja haluaa oikein kehuja miten hyvä hän on tekemään ruokaa. Hänen lapsuudessa oli vähemmän ruokaa kuin nykyään sillon 50 luvun Helsingissä, 5 lapsen perheessä että haluaa nyt senkin edestä ruokaa pöytään. Ruokapöytä on täynnä erilaisia ruokia tulee mieleen kuninkaan ruokapöytä, jääkaapissa on lohta ym kallista. En ole koskaan kokenut puutetta mistään niin en ymmärrä tuputtamista :saat luvan syödä tekemäni aterian siitä huolimatta että haluat tehdä itse ruokaa. Onko kokemuksia ruokien tuputtamisesta? Helkkari ei näin 

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin niin mieluusti hankkisin ihan oman elämän mutta en kertakaikkiaan pysty! Itken itseni uneen tänäänkin. 

Vierailija
42/53 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa Omaa asuntoa! En saa päättää milloin ja miten paljon syön! Siitäkin pitää haukkua ettei jaksa kaikkea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonko mä Suomen ainoa elätti? 

Vierailija
44/53 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin heti tolla seuraavalla junalla niin pitkälle kun pääsen mutta ei ole rahaa ostaa asuntoa pohjoisesta! 

Vierailija
45/53 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon hemmetin roskaa

Vierailija
46/53 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen pirun hukassa itseni kanssa! En vaan löydä ratkaisua. 

Vierailija
47/53 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tää vaan mua kiusataan taas! 

Vierailija
48/53 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vakava asia jos nuori haluaa kuolla sen takia ettei itsenäisty vanhemmistaan! 

Vierailija
49/53 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 28v ja syntynyt sotien jälkeen. 

Vierailija
50/53 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tyttäret tulee käymään kun alan laittaa ruokaa niin hihkuvat että pois keittiöstä apinoimasta, me tehdään! Eikä haittaa jos jokin ainesosa puuttuu, korvaavat toisella ja ruoka on parempaa kun itse tekemäni. Että kukin tyylillään

Vierailija
51/53 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on pilalla. 

Vierailija
52/53 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha ketju 

Vierailija
53/53 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotahan kun muutat omillesi ja huomaat, että joka senttiä täytyy venyttää siellä ruokakaupassa, jos meinaa kuukauden loppuun asti pärjätä. Kyllä tulee moneen kertaan äidin notkuvia ruokapöytiä ikävä.