Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loppuuko mainosten jakaminen oikeasti, jos laittaa postilaatikkoon tekstin ei mainoksia?

Vierailija
06.11.2025 |

On alkanut todella ottamaan päähän se mainosten määrä mitä koko ajan tulee. Aivan järjetöntä! 

Mietin, että laitan laatikkoon nyt tekstin, että ei mainoksia. Auttaako tuo oikeasti? 

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tule yhtäkään. 

Eli isolla kirjoitettuna, selkeästi myös englanniksi. 

Ainakin mulla toimii. Helsingin Munkkiniemessä asun kerrostalossa.

Miten olet muotoillut sen englanniksi? No advertising, thank you?

Vierailija
22/27 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama pizzeriamainos on tullu 10v aikana. Muuten ei mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti loppui kun laitoin ei mainoksia. Ei kannata laittaa ei ilmaisjakelua koska silloin ei tule ilmaislehti. 

Vierailija
24/27 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan innolla mainoksia saadakseni tietoa tarjouksista. Nyt varsinkin ennen joulua on hulppeita tarjouksia ja voi säästää rahaa verrattuna normaalihintoihin.

Vierailija
25/27 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heti loppui kun laitoin ei mainoksia. Ei kannata laittaa ei ilmaisjakelua koska silloin ei tule ilmaislehti. 

Mulla lukee ei mainoksia, eikä jaeta myöskään ilmaislehteä.

Vierailija
26/27 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka vuosi joudun uusimaan postilaatikkoon EI MAINOKSIA-lapun kun aurinko haalistaa tekstin pois ja jossain vaiheessa roskaa alkaa laatikkoon taas tulemaan.

Vierailija
27/27 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastanneille.

Mua ei haittaa vaikka ei tulisi kahta ilmaisjakelulehteä. Hyvin harvoin niitä luen. Paikallislehti on maksullinen lehti joka tapauksessa. Asun pienellä paikkakunnalla ja harvoin katson Cittarin, Tokmannin yms. mainokset koska ei täällä ole noita kauppoja ja noiden tarjoukset voi katsoa netistäkin. Kahden paikallisen ruokakaupan tarjoukset näen somesta ja sovelluksista. 

Pitääpä huomenna laittaa lappu laatikkoon niin loppuu tuo järjetön mainosmäärä. 

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän