Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loppuuko mainosten jakaminen oikeasti, jos laittaa postilaatikkoon tekstin ei mainoksia?

Vierailija
06.11.2025 |

On alkanut todella ottamaan päähän se mainosten määrä mitä koko ajan tulee. Aivan järjetöntä! 

Mietin, että laitan laatikkoon nyt tekstin, että ei mainoksia. Auttaako tuo oikeasti? 

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainostenjakajalla itsellään ei ole yleensä mitään tekemistä mainostavan liikkeen kanssa, joten he ovat vain tyytyväisiä, kun saavat jättää edes postiluukun välistä. Eli auttaa 

Vierailija
2/27 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan kerrostaloon tule.  Kaupungin tiedotuslehtisiä tulee nimettömänä , postinjakelun mukana, mutta ne kyllä otan mielelläni vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule yhtäkään. 

Eli isolla kirjoitettuna, selkeästi myös englanniksi. 

Ainakin mulla toimii. Helsingin Munkkiniemessä asun kerrostalossa.

Vierailija
4/27 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut vuosia asunnossa jonka ovessa on edellisen asukkaan jäljiltä ei mainoksia-kyltti ja mainoksia ei todellakaan tule mutta ei myöskään paikkakunnan ilmaislehteä. Olen harkinnut että ottaisin kyltin pos. Hukkuisinko mainoksiin? 

Vierailija
5/27 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se keskiviikko ja viikonloppu pinkka pieneni huomattavasti, kun laitoin lapun. Se vaan revettiin jatkuvasti pois. Epäilen näitä kebulayriittäjiä, niiden mainoksia on jatkuvasti. Tiedänpä mistä en tilaa.

Vierailija
6/27 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tule yhtäkään. 

Eli isolla kirjoitettuna, selkeästi myös englanniksi. 

Ainakin mulla toimii. Helsingin Munkkiniemessä asun kerrostalossa.

Hei, naapuri! 😊

Vierailija
7/27 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuu. Tosin postin mukana tukevaa jakelua se ei estä, mutta se on onneksi suht vähäistä.

Vierailija
8/27 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä loppui, ainakin meillä. Muussa tapauksessa olisin ottanut yhteyttä mainostajaan ja ilmaissut jyrkän mielipiteeni.

Vierailija
9/27 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmaislehteä ei monesti tule, koska sen julkaisija maksaa sen mainoksen jakona, koska se on niin halvempaa. 

t. jakaja joka ei jaa mitään, jos lukee ei mainoksia

Vierailija
10/27 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen asunut vuosia asunnossa jonka ovessa on edellisen asukkaan jäljiltä ei mainoksia-kyltti ja mainoksia ei todellakaan tule mutta ei myöskään paikkakunnan ilmaislehteä. Olen harkinnut että ottaisin kyltin pos. Hukkuisinko mainoksiin? 

Meilläpäin ovat tarkkoina, että jos on ei mainoksia kiitos, niin ei niitä sitten tule, mutta se ilmaisjakelulehti tulee. Mutta jos on "ei ilmaisjakelua, kiitos" - niin sitten ei tule mitään. :D

Vantaa

Vierailija
11/27 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joulua kohti mainosten määrä kasvaa järjettömästi. Jos aiot ottaa kyltin pois odota että kaikki joulunpyhät ovat ohi.

Vierailija
12/27 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei tule ollenkaan vaikka ei ole kieltoa....

Olen odottanut ilmaisjakelua muttei näy 

Näin jo vuosi

Vierailija
13/27 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee silti kaiken maailman roskapostit

Vierailija
14/27 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainosten tulo loppuu, kun muutat asemakaava-alueen ulkopuolelle. Meille ei tule enää edes seurakunnan joulutervehdystä tai kaupungin ilmoituksia vesihuoltotöistä, posti ei enää tuo mainoksia eikä muita kuin postin omistamia jakeluyhtiöitä täällä maalla ole.

Vierailija
15/27 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun kerrostalossa, ovessa lappu: Ei mainoksia.

Mitään ei ole laitettu! Eli hyvin toimii.

Vierailija
16/27 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mainostenjakajalla itsellään ei ole yleensä mitään tekemistä mainostavan liikkeen kanssa, joten he ovat vain tyytyväisiä, kun saavat jättää edes postiluukun välistä. Eli auttaa 

Ainakin ennen jakavat saivat palkkion jaettujen mainosten kpl-luvusta. Eli jos kerrostalossa vain pari asuntoa sallii/haluaa mainokset, joutuvat käymään silti läpi koko talon, ettei tule valituksia.

Vierailija
17/27 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuu mainosten tulo mutta myös niiden ilmaisjakelulehtien jotka rahoittavat toimintaansa mainoksilla. Kaupungin/postin/jätehuollon/tms. yleishyödyllisen tahon tiedotuslehtiset yhä tulevat. Myös jos esim. korttelin pizzeria antaa jollekulle mainoslippusia jaettavaksi niin niitä saattaa tulla, mutta mitään virallisia mainoksia ei tule.

Minä annan mainosten tulla että saan paikallislehden, kun sitä ei enää juuri löydy mukaannapattavaksi kaupoista.

Vierailija
18/27 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loppuu. Tosin postin mukana tukevaa jakelua se ei estä, mutta se on onneksi suht vähäistä.

Mulle ei tule oikeastaan mitään postia!  Siis Postin jakamaa.  Aika jännä. Täällä jaetaankin enää kerran viikossa, kun ei taida muillekaan paljon tulla.

Vierailija
19/27 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei tule ollenkaan vaikka ei ole kieltoa....

Olen odottanut ilmaisjakelua muttei näy 

Näin jo vuosi

Oletko varma, että asut niiden jakelualueella?

Vierailija
20/27 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki jakajat ei varmaankaan ala erotella ilmaisjakelulehtiä ja mainoksia, jos luukussa on mainoskielto. Sitten ei laiteta mitään. Ne kun on niputettu valmiiksi ennen jakelukierrosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi