Vuokraisäntä kävi asunnossa ilman lupaa
Vuokraisäntä laittoi ilmoituksen sähköpostilla ja postitse, että on tulossa päivänä X asuntoon tarkistamaan asunnon kunnon ja patterit. Vastasin vuokraisännälle, että ei tule, asuntoon ei ole mitään asiaa niin kauan kun asun täällä. KELA maksaa vuokrat ajallaan ja asunnon kunto ei kuulu kyyläävälle vuokraisännälle mitenkään.
Jätin halvan riistakameran keittiön pöydälle, kun olin kaverin mökillä kyseisenä ajankohtana ja eikös siellä tämä ylimielinen vuokraloordi näy katselemassa asuntoa, joka on vähän sotkuinen koska siivoaminen ei minua kiinnosta jatkuvasti.
Jätti sitten siivouskehoituksen vielä teipillä kiinni eteisen sisäoveen! Röyhkeää toimintaa, sanon minä. Millaisia korvauksia voin vaatia näin ylimielisestä ja varmasti lainvastaisesta toiminnasta?
Kommentit (6)
Jos aika ei sovi niin sinun pitää ehdottaa sellaista aikaa mikä sinulle sopii. Kieltää et voi kun asunto ei ole sinun.
Olipa taas huonosti kirjoitettu provo. Vuokraloordi jne
Ihan sama, ei siitä mitään seuraamuksia tule, mutta saat tietysti lähteä muualle.
En ymmärrä asumista yksityisten vuokranantajien asunnoissa.
Ei edes millään tasolla hauska. Tarkoitus on tietysti tulla haukkumaan kela-elättiä.
Mutta pieleen meni .
On oikeus käydä just tuollaisissa asioissa. Kunhan vaan ilmoittaa ja sopii ajankohdan.
Et voi kieltää!