Mikä on paras tapa toimia tilanteessa jos joutuu häiriköivän nuorisolauman uhriksi?
Väkivaltaa ei saa käyttää tai saa itse rangaistuksen.
Jos hermostuu, se vain yllyttää nuoria.
Mitä siinä voi tehdä?
Kommentit (91)
Laktoosi-intoleranssini suojaa minua.
Kilistellä avainnippua ja sanoa terävästi EI. Sen jälkeen tanssit biisin no-no zone
Mikähän záatana siinä on, että jos ojentaa paskasackia, niin saa itse syytteet? Pitäisikö vaan kiltisti kääntää toinen poski?
Vedät sitä suulaina tyyppiä turpaan niin, että kaatuu ja lupaat tapppaa heidät jokaisen ennemmin tai myöhemmin jos menevät itkeskelemään poliisille joko itse tai jonkun muun toimesta.
Vierailija kirjoitti:
Puhukaa niille ruotsia.
Täytyy opetella arabiaa tai somaliaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedät vastauksen.
On typerää kesellä ja kalastella täällä.
Sillä ko tilanteessa on vain ja ainoastaan yksi vaihtoehto.
Ja me kaikki tiedämme mikä se on.
Kaunis puhe tai kalevalainen runolaulu ovat kai vääriä vastauksia...
Itse asiassa suohon laulaminen voisi olla paras keino. Sopivasti mystinen ja outo säikyttämään muun porukan, ehdottoman suomalainen, sinänsä väkivallaton, joten ei tule seuraamuksia, eikä pahimmista suohon lauletuista pennuista liene sen jälkeen enää harmia... 🤔
Valkosipulin tuoksuinen hengitys karkoittaa melkein kaikki norsua pienemmät oliot.
Avata kännykältä tiktoka ja jättää se maahan. Ne kokoontuvat sen ympärille ja pääset itse livistämään paikalta.
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäisen sanan jälkeen suoraan monoa leukaan niin että hampaat irtoaa, ne loput kyllä siitä sitten katoavat kuin torakkaparvi.
Varmaan kanssa löisin yhtä malliksi. Ehkä uhkaus riittäisi. Onneksi en ole höyhensarjaa.
mies
Am pu a. ne pitäisi!