Ulla Appelsinilta tarkkanäköinen kirjoitus Marinista
Syksyn uutuuskirjoissa kolmen miehen lähestymistapa on sangen kiinnostavasti toisenlainen kuin Marinin. Stubb, Wahlroos ja Niinistö toki tuovat esiin omaa tietämystään ja osaamistaan, mutta samalla jokainen heistä myöntää rehellisesti omia virheitään.
Sanna Marinin kirjasta on sen sijaan vaikea löytää yhtään kohtaa, jossa hän selkeästi ja avoimesti myöntäisi tehneensä virheen. Lukijalle syntyy väkisinkin mielikuva, että syy on jossain toisaalla tai virhettä ei oikeastaan ollutkaan.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011603554.html
Tämä on minua aina ärsyttänyt hänessä, liian nokkava tyyppi, vika on aina muissa, ei hänessä.
Kommentit (217)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkia Sannaa arvostelevia syytetään naisvihasta. Luulenpa että Sannulia ei glorifioitaisi tekemistensä perusteella, mikäli hän olisi lihava keski-ikäinen mies. Eli hän saa tuota aivan uskomatonta suitsutusta vankalta fanijoukolta ainoastaan siksi kun on nuorehko nainen.
Siis 40-vuotias on "nuorehko nainen"?
Lähes koko ketju on naisvihaa ja vihapuhetta.
Glorifioipa siitä.
Kyllä 34-vuotias on nuorehko henkilö pääministeriksi. Ei Sanna saanut yhtään mitään sellaista aikaiseksi, että häntä pitäisi ylistää ja kumarrella, niinkuin jostain syystä joukko ihmisiä tekee.
Winneri pitäs laittaa uuniin koska se on homo
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin persu appelsiini ajattelee noin. 😄
Näiden mielestä kaikki oikeistolaiset on äärimmäisen tarkkanäköisiä, ja vasemmisto kulkee laput silmillä.
Kuinka ollakaan, että trollit väittää niin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samarinin olisi pitänyt julkaista paljastava kuvakirja. Ehkä niihin muutama puhekupla missä teinikiljahduksia. Ketään ei kiinnosta Sannan ajatukset.
Mitkä ajatukset? Kirjahan on haamukirjoittajan luomus, joka on sitten käännetty suomeksi. Ei Sannuli osaisi muodostaa itse kokonaisia englanninkielisiä lauseita, vaikka onkin harjoitellut peilin edessä sanomaan mis- o dzini?
Todellakin. Ei ole Sannulin tuotos ts ei oo itte kirjoittanut englanniksi. On varmaan sitä oppinut puhelielenä mutta epäilyttää että osaisi kirjoittaa kieliopillisesti oikein.
AI tekee suomenkielisestä tekstistä autenttista Oxfordin professoreillekin kelpaavaa tai AI voi tehdä siitä pidginiä, kullekin yleisölle sopivaa ja se tekee sen järkyttävän hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkia Sannaa arvostelevia syytetään naisvihasta. Luulenpa että Sannulia ei glorifioitaisi tekemistensä perusteella, mikäli hän olisi lihava keski-ikäinen mies. Eli hän saa tuota aivan uskomatonta suitsutusta vankalta fanijoukolta ainoastaan siksi kun on nuorehko nainen.
Glorifioipa siitä.
Sä et taida uskoa naisten kykyihin ja tekemisiin? Naisvihan näkeminen kritiikissä on merkki omista puutteista. Et usko naisiin poliitikkoina, Sääli. Minä uskon, että naista voi arvostella aivan kuin miestäkin. Eihän miehenkään arvostelu ole miesvihaa. 347
Olen iloinen kun sain taas näin paljon huomiota palstalla.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bingo! Heti ekassa viestissä persu mainittu.
Appelsiini on persu.
Persuushan on vain laadun tae tässä ajassa. Yrititkö vähätellä Appelsinia tuolla välineellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain teidät kaikki taas huomioimaan minut :D
-winner-
Vaikken tätä kirjoittanutkaan, niin olet oikeassa. Olen Vauvan suurin tähti.
-winner-
Aika säälittävää.
Vierailija kirjoitti:
Olen iloinen kun sain taas näin paljon huomiota palstalla.
-winner-
Ton huomion hakuisen paskan pitäs tappaa ittensä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samarinin olisi pitänyt julkaista paljastava kuvakirja. Ehkä niihin muutama puhekupla missä teinikiljahduksia. Ketään ei kiinnosta Sannan ajatukset.
Mitkä ajatukset? Kirjahan on haamukirjoittajan luomus, joka on sitten käännetty suomeksi. Ei Sannuli osaisi muodostaa itse kokonaisia englanninkielisiä lauseita, vaikka onkin harjoitellut peilin edessä sanomaan mis- o dzini?
Todellakin. Ei ole Sannulin tuotos ts ei oo itte kirjoittanut englanniksi. On varmaan sitä oppinut puhelielenä mutta epäilyttää että osaisi kirjoittaa kieliopillisesti oikein.
Sulla on merkittäviä vaikeuksia tuottaa ymmärrettävää tekstiä edes suomeksi ;DDDD
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Glorifioipa siitä.
Kyllä 34-vuotias on nuorehko henkilö pääministeriksi. Ei Sanna saanut yhtään mitään sellaista aikaiseksi, että häntä pitäisi ylistää ja kumarrella, niinkuin jostain syystä joukko ihmisiä tekee.
Aha, Sanna Marin on aina vain 34-vuotias ja pääministeri? Ei kukaan pakota sinua ylistämään ja kumartelemaan. Ja mitä sinä olet saanut aikaiseksi, noin yleensä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa pitäisi aina olla vaatimaton ja hävetä osaamistaan, vaikka olisi miten erinomainen ja pätevä.
Verratkaa Marinia Orpoon ja miettikää, olisiko jälkimmäinen pärjännyt yhtä hyvin vuosina 2020-2023 ja olisiko nyt esiintymässä kansainvälisillä foorumeilla.
Kaikki oltaisiin kuolleita, jos Orpo olisi ollut silloin PM.
-winner-
Vaikka ei ole Orpon fani niin tuo on pötypuhetta. Ei Ruotsissakaan kuollut paljon ihmisiä vaikka rajoituksia ei ollut. Lisäksi ohjeet tulivat asiantuntijoilta ei pääministeriltä. Hän vain kertoi ne suurelle yleisölle.
Ruotsi hoiti koko koronatohinan fiksusti. Meillä lietsottiin hallituksen ja median johdolla paniikkitunnelmaa aivan syyttä suotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on merkittäviä vaikeuksia tuottaa ymmärrettävää tekstiä edes suomeksi ;DDDD
-winner-
Täytyy ihan ulkopuolisena todeta että niin on kyllä sinullakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Glorifioipa siitä.
Sä et taida uskoa naisten kykyihin ja tekemisiin? Naisvihan näkeminen kritiikissä on merkki omista puutteista. Et usko naisiin poliitikkoina, Sääli. Minä uskon, että naista voi arvostella aivan kuin miestäkin. Eihän miehenkään arvostelu ole miesvihaa. 347
En arvosta ajattelutapaasi. Olet ääliö. Miesvihaa. Ilman muuta.
"Olin liian seksikäs pääministeriksi"
-Sanna Marin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bingo! Heti ekassa viestissä persu mainittu.
Appelsiini on persu.
Persuushan on vain laadun tae tässä ajassa. Yrititkö vähätellä Appelsinia tuolla välineellä?
Ei todellakaan ole laadun tae. Lue 69.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa pitäisi aina olla vaatimaton ja hävetä osaamistaan, vaikka olisi miten erinomainen ja pätevä.
Verratkaa Marinia Orpoon ja miettikää, olisiko jälkimmäinen pärjännyt yhtä hyvin vuosina 2020-2023 ja olisiko nyt esiintymässä kansainvälisillä foorumeilla.
Kaikki oltaisiin kuolleita, jos Orpo olisi ollut silloin PM.
-winner-
LOL! Vassarin typerää länkytystä
Mikä v###n lol, mikä ihmeen teini olet?
Kun pitää kouristuneesti ylläpitää imagoa pärjäävästä naisesta. Kyllä se toisiin naisiin puree.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Glorifioipa siitä.
Aha, Sanna Marin on aina vain 34-vuotias ja pääministeri? Ei kukaan pakota sinua ylistämään ja kumartelemaan. Ja mitä sinä olet saa
Äh mikä typerä kommentti. Oletko jotenkin vajaa? Minulla on ihan tavallinen elämä, en ole julkisuuden henkilö enkä työskentele politiikan parissa, joten minun saavutukseni tuskin ovat suoraan vertailukelpoisia Sanna Marinin kanssa.
Mansikki potkinut karsinassa m.unille.