Mitä teillä tänään ruuaksi?
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Tomaattilinssikeittoa. Kuten monena muunakin päivänä. Muuhun ei ole varaa.
Nam😋 millainen on sun bravuuri? Itsellä oli vähän itämaisia mausteita, perunaa ja kookosmaitoa. Lopussa tarvitsi chiliä vielä lisätä.
Makaroonilaatikkoa ja salaattia, niin ja tuoretta ruisleipää.
Vierailija kirjoitti:
Tein perunamuushia ja lämmitin nakkeja kylkeen.
Mikrossa?
Makkaraperunat rasvankeittimessä. Sitä ennen paistoin lihapiirakoita 18 kpl, niistä osa menee pakastimeen. Muutaman kerran vuoteen tulee tehtyä molempia peräkkäin
Kanakeittoa ja paistopisteen karjalanpiirakoita
Coq au vin - kukkoa viinissä Alko.fi ohjeella, hiukan muuntaen. Riisiä seuraksi sekä vihersalaatti.
Tein pataa ison annoksen, niin saan pakkaseen pieniä annoksia miestä varten, kun itse olen matkoilla.
Vierailija kirjoitti:
Sun pitää kysyä monikossa. Eli mitä teillä tänään ruuviksi.
Ai teette monia ruokia?
Pasta bolognese ja jälkiruoaks joulutorttuja
Voissa paistettua kesäkurpitsaa ja naudan jauhelihaa
Vierailija kirjoitti:
Coq au vin - kukkoa viinissä Alko.fi ohjeella, hiukan muuntaen. Riisiä seuraksi sekä vihersalaatti.
Tein pataa ison annoksen, niin saan pakkaseen pieniä annoksia miestä varten, kun itse olen matkoilla.
Ei hitto eikö se itse osaa tehä
Paistettua kampelaa, lisukkeena keitettyjä perunoita ja porkkanoita. Salaattia ja tomaattia.
Lounaaksi tein kasvissosekeittoa (punasipuli, oranssi iso paprika, broccoli ja 1 rosamunda+mausteet) ja söin raejuuston kanssa. Poikkeuksellisesti ei oikein mitään "ateriaa" päivälliseksi tulossa. Tuosta riittää huomiseksi lounaaksi meille molemmille. Joten illalla vaan pari palaa tuoretta myslileipää+juustoviipale, maustamaton jugurttirahka ja vesimelonia. Noin ajattelisin. Ostin muutaman päärynän ja korillisen luumuja, mutta ne on raakoja ja vie monta päivää vielä ennen syömistä. Haa, ja tosiaan jääkaapissa on kaalisuikalesalaattia jäljellä, joten varmaan sitäkin.
Ihania ruokia teillä. Minä en jaksanut töiden jälkeen tänään(kään) tehdä lämmintä ruokaa.
Jauhelihaperunaviipalelaatikkoa. Jäi vielä huomisellekin.
Heräsin 18.45 ja nyt syön aamupuuroa ja juon aamukahvit. Myöhemmin Kokkikartanon lohikiusausta, ruisleipää, piimää, nougatjäätelöä ja Fazerin sinistä. Noin kahden aikaan yöllä vielä ruisleipää, lauantaimakkaraa, appelsiinijogurttia ja pullakahvit.
Vierailija kirjoitti:
Ihania ruokia teillä. Minä en jaksanut töiden jälkeen tänään(kään) tehdä lämmintä ruokaa.
Mitä sitten söit?
Vierailija kirjoitti:
Eihän ruokaa tarvitse tehdä. Kaupat ovat täynnä valmiseineksiä. Ostat ruoan, tuot kotiin, lämmität mikrossa ja syöt. Näin minä olen tehnyt vuosikaudet.
Vierailija kirjoitti:
Heräsin 18.45 ja nyt syön aamupuuroa ja juon aamukahvit. Myöhemmin Kokkikartanon lohikiusausta, ruisleipää, piimää, nougatjäätelöä ja Fazerin sinistä. Noin kahden aikaan yöllä vielä ruisleipää, lauantaimakkaraa, appelsiinijogurttia ja pullakahvit.
Ja miksi olet hereillä öisin?
Kanajauhelihakeittoa