Mitä teillä tänään ruuaksi?
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Perunavelliä eilisestä muusista
Loistavaa, jämät hyötykäyttöön...
Vierailija kirjoitti:
Paistoin keitettyjä perunoita, ja laitoin pannuun myös nakkeja ja kananmunia.
Ahh, pytaria...
Lounas, riisiä, sweet chilikastikkeessa kanaa , salaatti. Päivällinen silakkalaatikko, valkosipuli zaslik. Joulutorttukahvit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heräsin 18.45 ja nyt syön aamupuuroa ja juon aamukahvit. Myöhemmin Kokkikartanon lohikiusausta, ruisleipää, piimää, nougatjäätelöä ja Fazerin sinistä. Noin kahden aikaan yöllä vielä ruisleipää, lauantaimakkaraa, appelsiinijogurttia ja pullakahvit.
Ja miksi olet hereillä öisin?
Olen aina tykännyt valvoa öisin. Nyt olen ollut kaksi vuotta eläkkeellä ja harvoin olen ylhäällä ennen kuin kello on 17.00. Nukkumaan alan yleensä aamulla 7.00-9.00. Yöt kuuntelen musiikkia, luen kirjoja ja lehtiä, selaan nettiä, katson televisio ohjelmia ja mässäilen.
Tein muusia ison kattilan, jauhelihakastiketta lasange pussin mausteella, siihen purkin ruokakermaa ja vettä ja suolaa. Syödään huomennakin pastan kanssa ja muusista teen perunarieskoja kaksi pellillistä.
Meillä oli eilistä makaronilaatikkoa, porkkanaraastetta, munakasta, jossa oli kesäkurpitsaa, jauhelihaa ja sipulia sekä pestopastaa tomaatilla.
Spagettia muu-kastikkeella ja kaalisalaattia.
Puuroa aamulla, päärynää,pähkinöitä,tomaattia, herkkusieniä,sämpylöitä tein.
Itämaista kalakeittoa, jota riittää vielä pariksi päiväksi
Nakit ja muushi toimii aina. Mullapas olikin hernesoppa päivä, kylkeen kinkku voikkareita. Yö palaksi riisipiirakoita voilla, vaan ei munaa!