Millaisista naisista lentäjät tykkää? T. Vaimoksi haluava
Kommentit (203)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä yksi lentäjän vaimo. Elämme ihan tavallista elämää. Mies lentää kaukolentoja ja on pois 3-5 päivää kerrallaan. Yhteensä kuukaudessa keskimäärin 10-15. Hyvä palkka helpottaa elämää, mutta ei sekään ulospäin varmaan näy, eihän kuitenkaan mitään miljonäärejä olla. Mieheni on suorittanut myös yliopistotutkinnon, samoin itsekin. Meikkaan harvoin ja hillitysti, mutta olen kuitenkin huoliteltu.
Mieheni on vastuullinen, fiksu ja mukava. Samoin tuntemani lukuisat hänen kollegansa. Kaikki jotenkin samanhenkistä porukkaa.Pelkäätkö koskaan, että miehesi pettää työmatkoilla?
En pelkää. Ei ole koskaan ollut mitään aihetta epäillä, enkä ole edes ajatellut mitään sellaisia skenaarioita.
Tatuoimaton. Tatuoinnit saavat näyttämään halvalta
Vierailija kirjoitti:
Tatuoimaton. Tatuoinnit saavat näyttämään halvalta
Tämä on taivaan tosi. Tasokkailla naisilla tai miehillä ei ole tatuointeja, ainakaan näkyviä sellaisia.
Vierailija kirjoitti:
Koskematon, kaunis, muodokas, sopuisa luonne, max. 22v.
Muuten hyvä, mutta saa olla ihan omanikäinen.
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö kukaan, että onko lentoemännillä ja lentäjillä joskus mitään sutinaa? Tarkoitan et lentäjä naimisissa kuitenkin.
Osaako tähän joku vastata?
Täälläkin ketjussa puhutaan aina siitä miten koulutus olisi joku synonyymi fiksuudelle ja älykkyydelle. Varsinkin jos nainen on koulutettu niin silloin on automaattisesti kaikkien mielestä tosi älykäs ihminen. Ei se aina mene niin. Enkä ole kateellinen.
Vierailija kirjoitti:
Täälläkin ketjussa puhutaan aina siitä miten koulutus olisi joku synonyymi fiksuudelle ja älykkyydelle. Varsinkin jos nainen on koulutettu niin silloin on automaattisesti kaikkien mielestä tosi älykäs ihminen. Ei se aina mene niin. Enkä ole kateellinen.
Kyllähän koulutus kertoo muun muassa siitä, että on halunnut kouluttautumalla kehittää itseään ja joillekin aloille opiskelemaan pääseminen vaatii jo älyä.
Lentäjät ovat fiksua ja valikoitunutta porukkaa, joten ei ole ihme, että arvostavat puolisossa myös älyä ja koulutusta.
Vierailija kirjoitti:
Koulutettu pitää olla.
Miksi?
Kyllä taas nauru pidentää ikää, kun tuonkin ap:n kysymyksen luki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koulutettu pitää olla.
Miksi?
Sitä lentäjät arvostavat. Ja muutkin tasokkaat miehet. Kun kyse vaimosta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä taas nauru pidentää ikää, kun tuonkin ap:n kysymyksen luki.
Miksi? Tosimielellä etsii aviomiestä niin sinua naurattaa. Hyvä, että edes jotkut haluavat sitoutua aitoon rakkauteen nykypäivänä.
Ja tähän wanha witsi: mistä erottaa hyvän ja erinomaisen lentoemännän:
Hyvä lentoemäntä sanoo: "Good morning, Captain."
Erinomainen lentoemäntä sanoo: "It's morning, Captain."
Vierailija kirjoitti:
No heh heh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koulutettu pitää olla.
Miksi?
Mutta kerro minulle miksi? Tekeekö se koulutus naisen ystävälliseksi, empaattiseksi, kivaksi ihmiseksi? Matalammin koulutettu nainen ei voi olla fiksu, kiva, itsestään huolehtiva ja hyvin toimeentuleva? Äläkä alapeukuta, vaan kerro minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vaimot eivät yleensä ole emoja, mutta hauska vitsi silti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koulutettu pitää olla.
Miksi?
Mutta kerro minulle miksi? Tekeekö se koulutus naisen ystävälliseksi, empaattiseksi, kivaksi ihmiseksi? Matalammin koulutettu nainen ei voi olla fiksu, kiva, itsestään huolehtiva ja hyvin toimeentuleva? Äläkä alapeukuta, vaan kerro minulle.
Tässä vastaa lentäjän vaimo, en ole täällä aiemmin kirjoittanut.
Aika monella lentäjällä on korkeakoulutus, minunkin miehelläni on akateeminen tutkinto. Samoin itselläni. Tämä varmasti on yksi tekijä miksi myös puolisolla arvostetaan koulutusta. Sen myötä usein ollaan enemmän samalla aaltopituudella ja on keskustelutaitoa ja sivistystä eri tavalla kuin kouluja käymättömällä. Matalasti koulutettu nainen voi olla fiksu ja kiva, tietenkin. Eihän se sitä poissulje.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koulutettu pitää olla.
Miksi?
Yleensä ihmiset vaan pariutuvat ns. samantasoisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koulutettu pitää olla.
Miksi?
Ei koulutus tee empaattiseksi ja kivaksi, mutta voi olla sekö että. Ne, keillä on varaa valita, valitsevat usein puolison, jolla on useita myönteisiä ominaisuuksia.
Pelkäätkö koskaan, että miehesi pettää työmatkoilla?