Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisista naisista lentäjät tykkää? T. Vaimoksi haluava

Vierailija
05.11.2025 |

Tietääkö kukaan? <3

Kommentit (292)

Vierailija
261/292 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites onko paljon vaimoissa lentoemäntiä? 

Vierailija
262/292 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tunnen useita liikennelentäjiä ja osa heistä on ikisinkkuja. On ylipainoakin jne osalla. Että ei se ole mikään automaatio että liikennelentäjä olisi naisen suosiossa Katsokaapa vaikka Tapio Siivolan Tapio on the Move kanavalla. On siinä miehellä hitusen kaksoisleukaa ja mahaa. Toki vuositulot 250k euroa vuodessa kompensoi.

Tapio on paras! 👍

Ja joo, minäkin tunnen lentäjiä vaikka kuinka paljon ja ei siellä ikisinkkuja juurikaan ole. Kyllä tavallisen näköisellä lentäjällä flaksi käy ja kauniita vaimoehdokkaita  riittää. 

Yksi minun tuntemani lentäjä on naimisissa lukiokaverinsa, kauppatieteen maisterin kanssa. Toisen vaimo on juristi. Eli korkeastikoulutettuja, hyvätuloisia naisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/292 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt muista kollegoista osaa sanoa, kaikenlaisia seuralaisia olen heillä nähnyt, mutta mun vaimo on sellainen fiksu, hyvin koulutettu punapää. t: Lentäjäukko

Vierailija
264/292 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lentäjä jonka olen tuntenut, oli rauhallinen, ylipainoinen ja tylsähkö keski-ikäinen mies, joka tykkäsi viettää vapaa-aikaansa sarjoja katsellen. Ihan mukava. Varmasti se hoiti työnsä kunnolla ja keskittyi lentokoneen ohjaamiseen. Mutta eipä tuo ammatti sen suurempaa karismaa tuonut. Elokuvissa kaikkien ammattajien edustajiin löydetään karismaattisia ja viehättäviä näyttelijöitä. 

Ja nämä lentäjät joita itse tunnen on hiljaisia hissukoita. Nuoruuden ilmailuharrastuksen kautta on useampi päätynyt liikennelentäjäksi. Jos haluaa karismaattisia miehiä niin lentäjät kannattaa unohtaa. Itse asiassa siellä se karisma on jopa huono juttu. Hajuton ja mauton parempi.

Meissä lentäjissä on kaikennäköisiä tyyppejä, niin kuin kaikissa muissakin ammateissa. Ilmavoimien Hornet-pilotit taitaa olla keskimäärin paremman näköisiä kuin me Finskin bussikuskit, koska hväittäjällä lentäminen vaatii kovaa fyysistä kuntoa t: Lentäjäukko

Vierailija
265/292 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt muista kollegoista osaa sanoa, kaikenlaisia seuralaisia olen heillä nähnyt, mutta mun vaimo on sellainen fiksu, hyvin koulutettu punapää. t: Lentäjäukko

Sellaisia me vaimot ollaan, fiksuja ja koulutettuja. :) T. Sun kollegan vaimo

Vierailija
266/292 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillain on, mutta yleisempi on että vaimo muulta alalta. 

Vierailija
267/292 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siementäjällä lentää aina joten turvapatjallinen vaimo auttaisi

Vierailija
268/292 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillain on, mutta yleisempi on että vaimo muulta alalta. 

Minä tunnen noin 10 lentäjää. Kellään ei ole lentoemäntää puolisona. 

Vierailija
269/292 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää tietoa? 

Vierailija
270/292 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä tunnen näitä lentäjien vaimoja useammankin. Ovat koulutettuja ja fiksun oloisia. Kauniita mutteivät mitään liian laitettuja. Siis sellaisia tekohärpäkkeillä varustettuja eivät ole. 

Ei ole kyllä yhtäkään naista joka olis tekohärpäkkeillä kauniimpi.

Tämä totta! 

Vierailija
271/292 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jopas löytyi keskustelu. Enpä tiennytkään mieheni (lentäjä) ammatin olevan niin hot. Olen siis lentäjän vaimo. Tapasimme jo parikymppisinä. Olen korkeasti koulutettu, asiantuntijatyötä teen, en meikkaa kuin hillitysti (kotosalla ollessa en lainkaan), pukeudun laadukkaisiin vaatteisiin, mutta en pidä shoppailusta, ostan vain tarpeeseen. Olen rauhallinen, sopeutuvainen ja nimenomaan siihen pitää sopeutua, että mies on poissa paljon kotona. 

Nytpähän tiedät! 

Vierailija
272/292 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ainakaan sellaisilla meriiteillä, että täällä kyselet :D

Vierailija
273/292 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tunnen useita liikennelentäjiä ja osa heistä on ikisinkkuja. On ylipainoakin jne osalla. Että ei se ole mikään automaatio että liikennelentäjä olisi naisen suosiossa Katsokaapa vaikka Tapio Siivolan Tapio on the Move kanavalla. On siinä miehellä hitusen kaksoisleukaa ja mahaa. Toki vuositulot 250k euroa vuodessa kompensoi.

Tapio on paras! 👍

Ja joo, minäkin tunnen lentäjiä vaikka kuinka paljon ja ei siellä ikisinkkuja juurikaan ole. Kyllä tavallisen näköisellä lentäjällä flaksi käy ja kauniita vaimoehdokkaita  riittää. 

Yksi minun tuntemani lentäjä on naimisissa lukiokaverinsa, kauppatieteen maisterin kanssa. Toisen vaimo on juristi. Eli korkeastikoulutettuja, hyvätuloisia naisia.

Minä tunnen kaksikin lentäjää, joilla juristivaimot

Vierailija
274/292 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisista, jotka tietävät arvonsa eivätkä välitä mitä muut ajattelevat heistä. Rohkeista naisista, jotka uskaltavat olla aitoja.

Vierailija
275/292 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaisista, jotka tietävät arvonsa eivätkä välitä mitä muut ajattelevat heistä. Rohkeista naisista, jotka uskaltavat olla aitoja.

Hienosti kirjoitettu. Tuollainen nainen olisi vaimomateriaalia kelle tahansa! 

Vierailija
276/292 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. 

Vierailija
277/292 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen lentäjä, nykyisin DI ja toimari. Useampi suhde takana. Yhteistä kaikille naisilleni on, että he uskovat itseensä ja osaavat käyttäytyä. Kieltämättä useimmilla on korkeakoulutus, jopa tohtori, mutta ei kaikilla!. En ole koskaan valinnut tai kiinnostunut naisesta hänen koulutuksensa takia, se ei takaa nykySuomessa mitään, kuten ei lentäjän ammattikaan.

Vierailija
278/292 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entinen lentäjä, nykyisin DI ja toimari. Useampi suhde takana. Yhteistä kaikille naisilleni on, että he uskovat itseensä ja osaavat käyttäytyä. Kieltämättä useimmilla on korkeakoulutus, jopa tohtori, mutta ei kaikilla!. En ole koskaan valinnut tai kiinnostunut naisesta hänen koulutuksensa takia, se ei takaa nykySuomessa mitään, kuten ei lentäjän ammattikaan.

Lentäjät ovat älykkäitä ihmisiä ja on luonnollista, että älykäs ihminen haluaa puolisoltakin älykkyyttä. Olla ns. samalla aaltopituudella. Siksi ei lienee erikoista, että monilla lentäjillä on älykäs ja koulutettu puoliso. 

Vierailija
279/292 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lentäjät ovat älykkäitä ihmisiä ja on luonnollista, että älykäs ihminen haluaa puolisoltakin älykkyyttä. Olla ns. samalla aaltopituudella. Siksi ei lienee erikoista, että monilla lentäjillä on älykäs ja koulutettu puoliso. 

Just näin. 

Vierailija
280/292 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuulitunnelit ei jatkoon 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi