Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menee hermo nettideittien miesten kanssa!

Vierailija
04.11.2025 |

Olen eronnut vuosi sitten pitkästä suhteesta ja aika uusi deittailumaailmassa. 1 kerran käynyt treffeillä 6kk aikana. Matcheja satelee, mutta miehet ei sano mitään, miten tää voi olla mahdollista?! Jättääkö miehet nykyään sen ensiviestimisen naisille? Vai katsooko ne edes koko viestejä? Osa ei edes vastaa. Fb datingissa saan niin paljon tykkäyksiä, että en jaksa tuntia enempää päivässä käydä läpi niitä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa miehet!

Vierailija
2/6 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita viesti kiinnostavimmalle matchillesi. Noin miehetkin tekevät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä matcheilla? Vaikka mulla olisi kaikki suomalaiset naiset matchina niin mitä sitten? Sama tilanne kuin nyt: voin laittaa kenelle vaan naiselle Instagramissa tai Facebookissa viestin.

Ei deittailusovelluksissa ole mitään järkeä. Hakuammuntaa. Samanlaista rumbaa kuin puhelinmyyjillä - yksi soitto monesta kymmenestä johtaa kauppaan. He sentään saavat palkkaa siitä rumbasta.

Vierailija
4/6 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, miehet valittavat etteivät saa naista, mutta eivät viitsi edes sitä yhtä viestiä laittaa. Ja nämä eivät edes ole mitään top ten miehiä. En tiedä pitäisikö antaa tykkäyksiä vain kaltaisilleni eli koulutetuille, varakkaille ja timmeille... Jos nuo vähemmän treenatut & matalammin koulutetut odottavatkin mun aloitetta ja ovat muutenkin perässävedettäviä.

Vierailija
5/6 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se varmasti raskasta valita 10000 miehestä sopiva jotka haluavat sinut.

Vierailija
6/6 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue nyt itse mitö kirjoitat. Jos tuo on iso ongelma,  niin laita itse se viesti. Kuulemma on nykyään tasa-arvo.  Ja jos on tosi iso ongelma, niin poista sovellus .