IS: Katri Helenan mies Tommi Liimatainen haaveilee isyydestä, hmmmm 🤔
Juttua ei pääse maksutta lukemaan, mutta näin Tommi kertoo ja tuumaa, että vielähän tässä on aikaa, siis tulla isäksi. No, ainakin Tommi on rehellinen tästä kertoessaan.
Mitä ajatuksia herättää?
Kommentit (100)
Vierailija kirjoitti:
Tommin kannattaisi kiirehtiä eikä odottaa että aika jättää tulevan exän
Olisi reilumpaa myös Katri Helenan kannalta.
No käy naimassa orjaa Hagar syntyy Ismail.
Helpompaa tulla isäksi 48-vuotiaana kuin äidiksi. Korkea ikä on silti terveysriski lapselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tommin kannattaisi kiirehtiä eikä odottaa että aika jättää tulevan exän
Olisi reilumpaa myös Katri Helenan kannalta.
Jos mulla olisi reilusti nuorempi mies joka yhtään haaveilisi isyydestä, niin kyllä mä ainakin sanoisin, että mene ja etsi joku jonka kanssa voit saada lapsia. Tai jos ei haluaisi mennä ja jättää minua, niin joku sellainen kumppanuusvanhemmuushomma jonkun hedelmällisessä iässä olevan naisen kanssa. Minä tykkään lapsista, joten sen puoleen ei haittaisi ollenkaan jos osan ajasta olisi niitä kotona.
Vierailija kirjoitti:
Yöks. Vanha ukko joka nyt alkaa haihatella lasten perään. Ihmisen itsekkyydellä ei ole kyllä mitään rajaa. Jos 70 vuotiaana tullaan isäksi, niin ei siinä kyllä lapsen parasta ajatella, ei sitten niin millään muotoa.
Kiva lapsen tuoda ekaluokkalaisena kotiin kavereita kun isä on isänisänisän ikäinen.
Eihän Tommi ole vielä viisikymppinenkään. Ehtii vielä isäksi ennen 50-vuotissynttäreitä, jos laittaa tuulemaan. Katri Helena on julkisuudessa kertonut, että päästää Tommin lähtemään, kun tämä niin tahtoo. KH on täysin kartalla ikäerosta. Kaikkien suhteiden päättyminen tai ystävyydeksi muuttuminen on varmaan suru, mutta ei KH tosiasioita kiellä.
Tekee varmaan riikkulin kanssa kakaran.
Vaikea uskoa, että Tommi on vasta 48v. Uskoisin helposti paljon vanhemmaksi, joku 58v.
Taisi tulla vauvakuume nyt kun Jonnesta tuli isä. Tosin kertoo haastattelussa, että ei ole väleissä Jonnen kanssa, mutta on varmasti lukenut asiasta lehdistä.
Markan psykologiaa, mutta Tommi taitaa olla lapsuudenperheensä päihteidenkäytön seurauksena traumatisoitunut ja kaipaa sellaista vahvaa hahmoa elämäänsä. Kuten nyt vaikka Katri, kaikkien suomalaisten tietämä legenda. Kukaan ei tiedä millainen hän on kotona, mutta varmasti hyvin karismaattinen ja voimakas henkilö.
Surullista, jos on herännyt lapsiasiaan vasta nyt. Se, että vertaa itseään Niinistöön ja totee, että on mulla vielä aikaa hankkia lapsia niin... ei nyt vaan ole kauhean hyvä lähtökohta. Kukaan lapsi ei halua 70-vuotiasta isää. Se on enemmän isoisä ikä.
Jos Tommi tosissaan haluaa lapsen, niin ihan lapsen kannalta parempi aiemmin kuin myöhemmin.
Hormoonhoidoilla saa nykyään ihmeitä aikaan.
Nyt kun Katri-Helena on lopettanut keikkailun hän voi keskittyä vauva-aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Etu- vai takpyypyyseen?
No Helena tuskin paljon pidempään elää. Sitten kun aika jättää, vaihteeksi nuorempi nainen lastenhankintaan.
Vierailija kirjoitti:
Helpompaa tulla isäksi 48-vuotiaana kuin äidiksi. Korkea ikä on silti terveysriski lapselle.
Eikä ole, etenkään miehen ikä. Takaisin biologian tunneille siitä.
Eikö Danny voisi käydä sököttämässä?
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän Purralla ole jo munasolut mädänneet.
Vierailija kirjoitti:
Yöks. Vanha ukko joka nyt alkaa haihatella lasten perään. Ihmisen itsekkyydellä ei ole kyllä mitään rajaa. Jos 70 vuotiaana tullaan isäksi, niin ei siinä kyllä lapsen parasta ajatella, ei sitten niin millään muotoa.
Kiva lapsen tuoda ekaluokkalaisena kotiin kavereita kun isä on isänisänisän ikäinen.
Liimatainen sanoo artikkelissa, että: "vielähän tässä ehtii! Minulla on yhä hyvin aikaa, jos miettii esimerkiksi Sauli Niinistön isyyttä.
Niinistö oli 69 v kun Aaro-poikansa syntyi. Liimatainen on nyt 48-vuotias
Kyllä se juna meni jo! Olisi ottanut aikanaan lisääntymisikäisen naisen.
Niitä pitää myös elättää 20 vuotta niitä lapsia .