Tekee pahaa lukea naisiin kohdistuvasta väkivallasta päivittäin
Tuli oikeasti huono olo kun luin juuri Hesarista että mies oli sulkenut entisen puolisonsa kotiin useaksi kuukaudeksi ja pahoinpidellyt tätä sadistisin keinoin. Hyi helvetti mikä saa jonkun toimimaan noin.
Muutenkin naisiin kohdistuvasta seksuaalisesta väkivallasta tai ahdistelusta tulee aika ajoin enemmän ja enemmän uutisia. En tiedä onko uusi yleistymässä vai uutisoidaanko vaan enemmän.
Pelottaa ajatus siitä että kuljen kaupungilla ja yhtäkkiä jotain hirveää tapahtuu jonkun pimahtaneen toimesta vain naisvihan takia
Kommentit (171)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tulihan tähän ketjuun noita naisvihamielisiä "miehiä", ei ette ole lähelläkään kunnollisia miehiä. Sitäpaitsi tuollainen viha on säälittävää ja keskenkasvuista, kasvakaa aikuisiksi ja katsokaa maailmaa eri filtterin kautta, edes sen hetken verran.
Mitäs valitsit väkivaltaisen miehen itsellesi tai liikut pimeällä yksin. Oma vika, nami nami!
Osuinko arkaan paikkaan arvon "mies"? Menehän äitis helmoihin kasvamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tulihan tähän ketjuun noita naisvihamielisiä "miehiä", ei ette ole lähelläkään kunnollisia miehiä. Sitäpaitsi tuollainen viha on säälittävää ja keskenkasvuista, kasvakaa aikuisiksi ja katsokaa maailmaa eri filtterin kautta, edes sen hetken verran.
Mitäs valitsit väkivaltaisen miehen itsellesi tai liikut pimeällä yksin. Oma vika, nami nami!
Osuinko arkaan paikkaan arvon "mies"? Menehän äitis helmoihin kasvamaan.
Huoh, naiset vain kerjää verta nenästään eivätkä edes sitä itse tajua.
Nainen nalkuttaa ja sitten nyrkit alkaa heilumaan. Ehkä teidän kannattaisi lopettaa se nalkutus? Tajutkaa jo!
Vierailija kirjoitti:
Vaikka näin olisikin , niin silti tätä ilmiötä on , tulee olemaan ja entisestään pahenemaan. Häpäisy ja haukkuminen ei auta. Jos auttaisi, naisviha olisi loppunut.. hetkinen voisiko tästä päätellä jotain ?? Voisiko takana olla juuri tämäkin asia..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitse väkivaltainen jännämies, valita seuraamuksista. Ei teitä naisia voi ymmärtää.
No mä oon valinnut ihan muita kuin jännämiehiä. Viimeisin oli katkera incel. Se henkisen väkivallan määrä... No se suhde päättyi ennen kuin alkoikaan. Parempi yksin kuin huonossa seurassa.
Eihän se sitten ollutkaan incel. Olipa kömpelö kyhäelmä
Mulla tuli pahaolo kun luin nyt iltapäivällä jutun, jossa mies oli tappanut isoisänsä lumilapiolla. Ei siinä puhuttu naisista mitään.
Ei ole sattumaa ettå Aileen Wuornoksella oli suomalaiset geenit.
Vierailija kirjoitti:
Niin, suomalaisen miehen pahoinpitelemä hänkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitse väkivaltainen jännämies, valita seuraamuksista. Ei teitä naisia voi ymmärtää.
No mä oon valinnut ihan muita kuin jännämiehiä. Viimeisin oli katkera incel. Se henkisen väkivallan määrä... No se suhde päättyi ennen kuin alkoikaan. Parempi yksin kuin huonossa seurassa.
Katkeran vanhanpiian sanastoasa ei ole incelin lisäksi paljon muuta joten puhut itsesi ristiin 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, suomalaisen miehen pahoinpitelemä hänkin.
Juu juu ehdottomasti VIATON UHRI 🤦🏻🤦🏻🤦🏻
Tätä palstaa lukiessa paha olo vasta tuleekin.
Mulle tuli paha oli kun se nainen oli suunnitellut koulu ammmmpumista. Hirveää olla mies Suomessa, kun tuollaista naiset tekevät.
Minä olen sitä mieltä että kyse on siitä että monet miehet ei enää muuttuvassa yhteiskunnassa pärjää. Monet naiset pärjää, sopeutuu, ja se herättää vihaa. Viha synnyttää väkivaltaa.
Aikuisena naisena ja äitinä olen huomattavasti huolestuneempi nuoriin ja lapsiin kohdistuvasta väkivallasta ja siitä, ettei moni muu tunnu olevan. Me naiset saadaan jo kaikki mahdollinen apu ja suojelu. Meistä puhutaan koko ajan uhreina. Miksei lapset kiinnosta vastaavasti?? Ovat huomattavasti meitä aikuisia heikommassa asemassa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla tuli pahaolo kun luin nyt iltapäivällä jutun, jossa mies oli tappanut isoisänsä lumilapiolla. Ei siinä puhuttu naisista mitään.
Ja mulle tuli paha olo kun roadmanit taas käynyt alaikäisten kimppuun Vantaalla ja Jyväskylässä. Useita tapauksia.
Vierailija kirjoitti:
No lakatkaa äänestämästä rikollisten ja naisten alistamista ajavien miesten maahantuonnin puolesta.
Itseänikin v* tuttaa lukea noita. Lisäksi saa lukea "nuorukaisten" tekemistä väkivaltaisista ryöstöistä päivittäin, uhreina yksinomaan kantaväestöön kuuluvat alakouluikäiset lapset.
Nämä tapahtuvat pelkästään sen takia että vihervasemmisto haluaa että niitä tapahtuu, ja vastustaa niihin puuttumista.
Rikolliset maahanmuuttajatkin on ongelma, mutta ei se poista sitä että meillä on näitä suposuomalaisia väkivaltaa harrastavia myös ihan reipas määrä.
Miesten kuripartiot liikkeelle. Kelpaako? Tätähän on vaadittu ja vastuuta otetaan sitten!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No lakatkaa äänestämästä rikollisten ja naisten alistamista ajavien miesten maahantuonnin puolesta.
Itseänikin v* tuttaa lukea noita. Lisäksi saa lukea "nuorukaisten" tekemistä väkivaltaisista ryöstöistä päivittäin, uhreina yksinomaan kantaväestöön kuuluvat alakouluikäiset lapset.
Nämä tapahtuvat pelkästään sen takia että vihervasemmisto haluaa että niitä tapahtuu, ja vastustaa niihin puuttumista.
Rikolliset maahanmuuttajatkin on ongelma, mutta ei se poista sitä että meillä on näitä suposuomalaisia väkivaltaa harrastavia myös ihan reipas määrä.
Missä ne on? Ilmiantakaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä ne on? Ilmiantakaa!
No worries, ne tapaukset jotka itse tiedän on kyllä ihan poliisille asti menneet :)