Tekee pahaa lukea naisiin kohdistuvasta väkivallasta päivittäin
Tuli oikeasti huono olo kun luin juuri Hesarista että mies oli sulkenut entisen puolisonsa kotiin useaksi kuukaudeksi ja pahoinpidellyt tätä sadistisin keinoin. Hyi helvetti mikä saa jonkun toimimaan noin.
Muutenkin naisiin kohdistuvasta seksuaalisesta väkivallasta tai ahdistelusta tulee aika ajoin enemmän ja enemmän uutisia. En tiedä onko uusi yleistymässä vai uutisoidaanko vaan enemmän.
Pelottaa ajatus siitä että kuljen kaupungilla ja yhtäkkiä jotain hirveää tapahtuu jonkun pimahtaneen toimesta vain naisvihan takia
Kommentit (166)
Sisäänlukitaito olisi kyllä edellisellä kommentoijalla hyödyllinen taito :D
Koteihin valvontakameroita koteihin väkivaltaisten miesten vuoksi ja heti! Me kunnolliset sitten tarkkailemme netin yli!
Vierailija kirjoitti:
Sisäänlukitaito olisi kyllä edellisellä kommentoijalla hyödyllinen taito :D
Käännä psykoosiasi pienemmälle.
Sisäänlukitaito olisi hyödyllinen taito?
"Sisäluku olisi hyödyllinen taito" on se mitä kirjoittaisit jos et vauhkoontuneena syyllistäisi siellä tulijoiden seksirikosten uhreja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitse väkivaltainen jännämies, valita seuraamuksista. Ei teitä naisia voi ymmärtää.
No mä oon valinnut ihan muita kuin jännämiehiä. Viimeisin oli katkera incel. Se henkisen väkivallan määrä... No se suhde päättyi ennen kuin alkoikaan. Parempi yksin kuin huonossa seurassa.
Katkeran vanhanpiian sanastoasa ei ole incelin lisäksi paljon muuta joten puhut itsesi ristiin 😂
No, käytetään sitten termiä Andrew Tate fanboy, jos se sua enemmän tyydyttää. Kyllä se katkeruus, sosiaalisten taitojen puute ja nausviha sieltä puskee niin äkkiä läpi, ettei sellaiset "miehet" edes pääse petipuuhiin asti. Siksi termi incel.
Vierailija kirjoitti:
Ja millaista oksennusta, väkivaltafantasiaa ja paskaa saa naispoliitikot ja -julkkikset somessa niskaansa.
Koska naisten reaktio on varma. Miehet ei välittäisi ellei niistä ilmenen aito uhka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitse väkivaltainen jännämies, valita seuraamuksista. Ei teitä naisia voi ymmärtää.
No mä oon valinnut ihan muita kuin jännämiehiä. Viimeisin oli katkera incel. Se henkisen väkivallan määrä... No se suhde päättyi ennen kuin alkoikaan. Parempi yksin kuin huonossa seurassa.
Katkeran vanhanpiian sanastoasa ei ole incelin lisäksi paljon muuta joten puhut itsesi ristiin 😂
No, käytetään sitten termiä Andrew Tate fanboy, jos se sua enemmän tyydyttää. Kyllä se katkeruus, sosiaalisten taitojen puute ja nausviha sieltä puskee niin äkkiä läpi, ettei sellaiset "miehet" edes pääse petipuuhiin asti. Siksi termi incel.
Naisten incel-puhe on samaa luokkaa sen miesten eikö-se ole-saanut-munaa-puhe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja millaista oksennusta, väkivaltafantasiaa ja paskaa saa naispoliitikot ja -julkkikset somessa niskaansa.
Koska naisten reaktio on varma. Miehet ei välittäisi ellei niistä ilmenen aito uhka.
Vihervasemmistolaisethan ne tälläkin palstalla hurraa kun tekevät Purrasta valheellisia lasu- ja huoli-ilmoituksia, riehuvat hänen kotinsa ulkopuolella ja vainoavat hänen perhettään.
Onneksi valtaosa tuntemistani miehistä on edelleen kunnollisia, hyviä ihmisiä jotka eivät ole koskaan turvautuneet väkivaltaan :) Toivon että näin pysyy jatkossakin.
Mulla tekee pahaa lukea miesten kohtaamasta väkivallasta.
Vierailija kirjoitti:
Koteihin valvontakameroita koteihin väkivaltaisten miesten vuoksi ja heti! Me kunnolliset sitten tarkkailemme netin yli!
Taidat nauttia asemastasi? Siitä, ettet ole nainen vaan mies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi valtaosa tuntemistani miehistä on edelleen kunnollisia, hyviä ihmisiä jotka eivät ole koskaan turvautuneet väkivaltaan :) Toivon että näin pysyy jatkossakin.
Ei pysy koska äänestät tänne raahattavaksi päivittäin nimenomaan väkivaltaisia miehiä.
Sinä olet nyt ihan oman politiikkakiimasi sokaisema ja näet nyt vihervasemmistoa sielläkin missä sitä ei ole. Olen oikeiston äänestäjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaatteko molemmat ihan vakavissaan ettei miespoliitikot saa ihan samaa paskaa niskaansa? Nyt herätys.
Vierailija kirjoitti:
Niin, kyllä miesten väkivallan kohteeksi joutuvat myös toiset miehet.
Jep. Miespolitiikotkin ovat joutuneet päällekarkauksenkin kohteiksi. Samaa en äkkiseltään muista lähivuosilta yhdeltäkään naispoliitikolta. Miehiä kyllä kaksi.
Miksi tekee pahaa lukea vain naisiin kohdistuvasta väkivallasta?
Vihaat miehiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja väkivaltaa tekee myös naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaatteko molemmat ihan vakavissaan ettei miespoliitikot saa ihan samaa paskaa niskaansa? Nyt herätys.
Lue keskustelun otsikko. Tässä keskustelussa on aiheena naisiin kohdistuva väkivalta. Voit perustaa oman keskustelusi miehiin kohdistuvalle väkivallalle.
Kommenttisi on yhtä tahdikas ja paikallaan kuin jos aiheena olisi mustien oikeudet ja keskustelija tulisi muistuttamaan valkoisten oikeuksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs väliä tekijän sukupuolella on uhrin näkökulmasta? 🧐
Poistaako tuo ongelman? Tarvitaan lisää.