Vaimo paskoi auton vanteet katukiveykseen
Lähes uusi auto ja isot kalliit vanteet, nyt apukuskin puolella molemmat aivan ruvella kun rouva ei näemmä osaa parkkeerata kadun varteen.
Ei mitään järkevää syytä tietenkään tullut häneltä tähän perseilyyn vaan päätöntä selittelyä ja luonnollisesti myös syyllistämistä koska minun takiani meillä on liian iso auto ja minun takiani aikataulut olivat sellaiset jne jne. Ei hänen, vaan minun. Eli syy on minun vaikka olin kilometrien päässä tapahtumapaikasta. Naisen logiikka.
Ero on todella vakavassa harkinnassa just nyt tällä hetkellä.
Kommentit (223)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajoin vaihteeksi autollamme bensa-asemalle, ja koko matkan sain kuunnella miehen hermoilua ja manailua auton valoista (toimivat), liukkaudesta (+11 astetta), kuopista ja vaikka mistä, vaikka ajokokemusta toisella autolla monta vuotta. Oli suorastaan vaikea keskittyä itse ajoon toisen huutaessa, niinpä auto meni hieman vinoon bensasäiliön vieressä ja rengas oli lähellä reunakiveä. Mies kömpi ulos ja halusi välttämättä korjata tämän tönien. Harmittaa tuollainen tökerö käytös julkisella paikalla. Tuskin kaikkea voi laittaa alkavan muistisairauden piikkiin.
Helpottiko tämän kirjoittaminen? Rauhoittuiko hengityksesi?
Mitäs sitten itse tykkäisit, jos sinua joku akka tönisi kotipaikkakuntasi huoltamolla kaiken kansan nähden? Eikä mitään vahinkoa ennen kaikkea sille autolle tullut, sehän se on kai pääasia? Kyllä osaan myös töniä ja tapellakin, mutten julkisilla paikoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo matalaprofiiliset renkaat on aivan perseestä Helsingissä. Täällä pitää jättää autot niin reunaan kun pystyy ja paikoittain peilitkin pitää kääntää jotta ratikka mahtuu vierestä. Yritä siinä sitten varoa vanteita varsinkin jos menee keula edellä parkkiin, peruuttaessa kamera auttaa.
Opettele sen auton ulkomitat ja opettele auton hallinta niin ei ole mitään ongelmaa. Autossa on ratti ja polkimet, ja kun niitä käyttää oikein niin ei tule vaurioita.
Noin yksinkertaista! Siltikin kolareista ja kolhuista 90% tekee mies.
-vakuutuskäsittelijä
Ei pidä paikkaansa, johtunee siitä että auto usein miehen nimissä.
Jopa kirjoittaa aloittaja mielenkiintoisen kielikuvan. Kysyn vaan, miten vaimo mahtaa pystyä paskomaan auton vanteita. On ne niin suuria, ettei ne vaimon peräsuoleen mahdu ja anuksesta ulos pullahtamaan. Jos luulit olevasi samalla vitsikäs, kun haukuit vaimosi ajotaitoa, niin et ollut, et todellakaan. Olit vain tyhmä.
Heh, sinulla ei mitään autoa ole, vaimoa varsinkaan
Vaikka ollaan jo 2020-luvun puolivälissä, niin eikö naiset käy töissä ja maksa itse omat autonsa? Vai onko niin, että jos nainen on vaimomateriaalia ja "päässyt" naimisiin, niin sen jälkeen mies pitää naisensa autoissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo matalaprofiiliset renkaat on aivan perseestä Helsingissä. Täällä pitää jättää autot niin reunaan kun pystyy ja paikoittain peilitkin pitää kääntää jotta ratikka mahtuu vierestä. Yritä siinä sitten varoa vanteita varsinkin jos menee keula edellä parkkiin, peruuttaessa kamera auttaa.
Opettele sen auton ulkomitat ja opettele auton hallinta niin ei ole mitään ongelmaa. Autossa on ratti ja polkimet, ja kun niitä käyttää oikein niin ei tule vaurioita.
-vakuutuskäsittelijä
Usko unelmiisi incel. Sattuuko faktat pieneen "miehiseen" egoosi?
Vierailija kirjoitti:
Mahtavaa, kun miehet heti esittämässä täällä, että ovat täydellisiä kuskeja. Niinpä vissiin.
Ei tarvitse olla sen täydellisempi, kuin osata pysäköidä auto kadun viereen ilman, että vanteet naarmuttuvat. Ei tarvitse olla mikään Rovanperä. Siihen kanttarin viereen nätisti muutaman sentin etäisyydelle, ei siis millilleen.
Toivottavasti sinulla ei ole lapsia jotka joskus ajokortin saatuaan opettelevat ajamista. Lapset voisivat kaahatessaan ajaa autosi pöpelikköön tai muotoilla sitä uusiksi parkkipaikalla. Auto on hankittu käyttöä varten ja joskus rapatessa roiskuu. Vaimosi saa olla onnellinen jos jätät hänet tuollaisen takia. Hän saa etsiä itselleen paremman miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vaimo ostakoon uudet vanteet.
Viidelläsataa selvii.
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin saa meillä tehdäkin. Uuteen sähköautoon ne ovat helposti 200-500 euroa kappale. Vannekoko on nykyään iso, jotta on kantavuuttakin.
Jotkut (naiset?) haukkuneet ketjun kommentteja naisvihaksi. Siitä vain vapaasti, mutta itse asia on tässä oikein: tyypillisesti nainen ei osaa (tai halua?) huolehtia omaisuudesta, vaan menee hälläväliä-asenteella. Tottakai on myös yksilöitä, jotka osaavat. No, meillä hän itse maksaa kolhunsa, joten ei mua haittaa yhtään vannenaarmut ja muut osumat.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei kannata vastuuta auton renkaiden rikkomisesta, missä muussa asiassa luistaa vastuusta, tai jopa aktiivisesti pettää?
Olet asian ytimessä. Jos ei ole valmis ottamaan vastuuta, vaan päinvastoin yrittää syyllistää puolisoa omasta selkeästä virheestä, niin kyseinen henkilö tai parisuhde on jollain tapaa toksinen.
Moni on kommenteissa keskittynyt väheksymään muutamaa naarmua ja koko asiaa, mutta kun ne naarmut ei olleet edes se ydinjuttu tässä.
Toksinen merkki numero #1: Mies keskimäärin välittää ajoneuvostaan enemmän kuin nainen, joten sen väheksyminen on merkki siitä ettei ymmärrä eikä tunne empatiaa omaa puolisoaan kohtaan. Naiselle auto ei usein merkitse mitään, se on vain liikkumisen väline ja kulutustavara, ihan kuten tässäkin ketjussa on hoettu. Todella moni mies kuitenkin ajattelee autostaan ihan eri tavalla, monelle se on hyvinkin tärkeä. Jos mies väheksyy ja nakkaa paskat naiselleen tärkeästä asiasta, mikäpä on yleensä seuraus? Entäs toisin päin?
Toksinen merkki numero #2: Aloituksen esimerkissä syy on 100% ratin ja penkin välissä. On täysin perverssiä edes yrittää syyllistää siitä ketään, joka ei ollut lähimaillakaan, etenkin jos syytä yritetään työntää oman puolison niskaan. Joku tielle hypännyt koira tai lapsi olisi vielä jotenkin voinut toimia tähän.
Toksinen merkki numero #3: Tälläkin palstalla peräänkuulutetaan yleensä yhteistä vastuunkantoa ja kulujen jakamista parisuhteessa. Onko se yhteistä vastuunkantoa että itse aiheutettu vahinko ja sen taloudelliset seuraukset yritetään kaataa puolison niskaan? Tai olla esim. välittämättä auton jälleenmyyntiarvosta, jos se on osa yhteistä taloutta?
Ehkäpä se eron harkitseminen ei olekaan mitään ylireagointia, koska ydinongelma tässä esimerkissä ei ole ne naarmut tai se että sattui vahinko.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka ollaan jo 2020-luvun puolivälissä, niin eikö naiset käy töissä ja maksa itse omat autonsa? Vai onko niin, että jos nainen on vaimomateriaalia ja "päässyt" naimisiin, niin sen jälkeen mies pitää naisensa autoissa?
Meillä on yhteiset rahat, joten siinä mielessä perheen molemmat autot ovat yhteisiä. Mutta byrokratian mielestä ne ovat minun, koska minä olen ne ostanut ja vakuuttanut. Jos vaimo haluaisi hän saisi kaikin mokomin hoitaa nämä rutiinit "oman" autonsa osalta, mutta kun hän ei halua. Siksi, jos hän törmäilee, se menee tilastoissa minun piikkiini.
Kyllä auto on paljon tärkeämpi kuin nainen
Vierailija kirjoitti:
Kyllä auto on paljon tärkeämpi kuin nainen
Nussi sitä ladaasi ihan rauhassa. Ai niin, ei sulla mitään autoa ole.
Hysteerinen ukko harkitsee eroa jonkun koslan kolhujen takia. Voi hyvä luoja. Tee vaimollesi palvelus ja eroa niin hän voi etsiä itselleen miehen eikä kaltaistasi hysteeristä narttua.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei kannata vastuuta auton renkaiden rikkomisesta, missä muussa asiassa luistaa vastuusta, tai jopa aktiivisesti pettää?
Hei, ei kannnata edes katsoa naisiin päin. Pysykää poissa. Hushus!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-vakuutuskäsittelijä
Hih, juu ei voi pitää paikkansa ei sit mitenkään. Miehet ei mitään telo ikinä, eieiei!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viidelläsataa selvii.
Satasella romarilta.
Just kaveri sanoi etten enää korjauta eukon autoa koska siinä on jo viikon päästä uusi lommo.