Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimo paskoi auton vanteet katukiveykseen

Vierailija
04.11.2025 |

Lähes uusi auto ja isot kalliit vanteet, nyt apukuskin puolella molemmat aivan ruvella kun rouva ei näemmä osaa parkkeerata kadun varteen. 

Ei mitään järkevää syytä tietenkään tullut häneltä tähän perseilyyn vaan päätöntä selittelyä ja luonnollisesti myös syyllistämistä koska minun takiani meillä on liian iso auto ja minun takiani aikataulut olivat sellaiset jne jne. Ei hänen, vaan minun. Eli syy on minun vaikka olin kilometrien päässä tapahtumapaikasta. Naisen logiikka.

Ero on todella vakavassa harkinnassa just nyt tällä hetkellä.

Kommentit (224)

Vierailija
21/224 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo matalaprofiiliset renkaat on aivan perseestä Helsingissä. Täällä pitää jättää autot niin reunaan kun pystyy ja paikoittain peilitkin pitää kääntää jotta ratikka mahtuu vierestä. Yritä siinä sitten varoa vanteita varsinkin jos menee keula edellä parkkiin, peruuttaessa kamera auttaa.

Vierailija
22/224 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta vaimolle oma auto. Joku sellainen pieni ja sievä. 

https://www.lastenliike.fi/2682-large_default/polkuauto-dino-speedy.jpg

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/224 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli ongelmana on liian matala rengasprofiili

Ja super pehmeät alumiinivanteet.

😂 Pitäisikö koko auto tehdä titaanista jotta sitä voisi kolhia mielin määrin ilman vaurioita? Nyt on kyllä kunnon naisen logiikkaa.

Vierailija
24/224 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osta vaimolle oma auto. Joku sellainen pieni ja sievä. 

https://www.lastenliike.fi/2682-large_default/polkuauto-dino-speedy.jpg

🤣

Vierailija
25/224 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon teräsvanteet korkealla profiililla sopii tänne suomen rupu teille paljon paremmin.

Vierailija
26/224 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla vaan rengas hankaa katukivetystä vasten eikä vanne. 

Opettele ajamaan niin ei hankaa mikään. Ajokokeessa saa virhemerkinnän jos hankaat renkaita katukiveykseen.

Vierailija
27/224 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No äläs nyt noin pienestä eroa suunnittele!

Jos tuo on miehen mielestä eron paikka, on parempi todellakin erota. Kuulostaa ap aikamoiselta kuspäältä muutenkin. Itkee palstalla tällaista, vaikka oikeasti haluaa kehua, kuin hänellä on tuollaisiin varaa...Ei kuitenkaan osta vaimolle omaa autoa.

Vierailija
28/224 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai olisiko sittenkin ajotaidon puute? Ratilla voi katsos ohjata autoa niin ettei auton osat kolise katukiveyksiin, muihin autoihin tai esim. jalankulkijoihin.

Vierailija
29/224 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta parempi auto hyvällä peruutustutkalla ja parkkiavustuksella, niin murheet loppuu. 

Vierailija
30/224 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen logiikka. Tehtiin kesällä saaressa kesämökkiä ja työpäivät oli tietenkin pitkiä. No, vaimolla kävi aika pitkäksi ja hän pani työkaveria. Lopputulos oli se, että minun pitäisi hyvittää vaimolle sitä hänen pettämistä ja mennä terapiaan. 

Avulias työkaveri rassasi vaimon sisäkumit kuntoon.

Vierailija
31/224 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä haittaa vanteiden naarmuista lopulta on? Oman autoni vanteissa on useita naarmuja, osa pienempiä, osa syvempiä ja en huomaa mitään ongelmaa. 

Vierailija
32/224 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo matalaprofiiliset renkaat on aivan perseestä Helsingissä. Täällä pitää jättää autot niin reunaan kun pystyy ja paikoittain peilitkin pitää kääntää jotta ratikka mahtuu vierestä. Yritä siinä sitten varoa vanteita varsinkin jos menee keula edellä parkkiin, peruuttaessa kamera auttaa.

Opettele sen auton ulkomitat ja opettele auton hallinta niin ei ole mitään ongelmaa. Autossa on ratti ja polkimet, ja kun niitä käyttää oikein niin ei tule vaurioita.

Vierailija
33/224 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä osta jatkossa sellaisia matalia kumeja jotka työntävät sen vanteen reunan sentin ulommas kuin muun renkaan. Sellaisen kyllä raapii reunakiveen ennemmin tai myöhemmin suurin osa miehistäkin.

Jos noin käy, on kumi liian kapea. On myös olemassa renkaita, joissa vannesuoja.

Sanni16kerava 

Vierailija
34/224 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen logiikka. Tehtiin kesällä saaressa kesämökkiä ja työpäivät oli tietenkin pitkiä. No, vaimolla kävi aika pitkäksi ja hän pani työkaveria. Lopputulos oli se, että minun pitäisi hyvittää vaimolle sitä hänen pettämistä ja mennä terapiaan. 

Oliko kovaa ajoo ja kestikö työkaverin gummit?

Vierailija
35/224 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei sulla ole etukameraa tai edes 360 kameraa?

Vierailija
36/224 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä haittaa vanteiden naarmuista lopulta on? Oman autoni vanteissa on useita naarmuja, osa pienempiä, osa syvempiä ja en huomaa mitään ongelmaa. 

Mitä haittaa jos nahkasohvaan rulee repeämä? Mitä haittaa jos olohuoneen pöytään tulee naarmuja tai koira syö pöydän kulmasta palan? Mitä haittaa jos housuihin tulee reikä? 

Vierailija
37/224 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kyllä takakamerasta osaa katsoa osuuko vanteet kanttariin vai ei. Olen ehkä tyhmä, kun olen tämän aina katsonut sivupeilistä.

Vierailija
38/224 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja super pehmeät alumiinivanteet.

😂 Pitäisikö koko auto tehdä titaanista jotta sitä voisi kolhia mielin määrin ilman vaurioita? Nyt on kyllä kunnon naisen logiikkaa.

Yleensä titaanin kovuus on kylläkin heikompi kuin esim teräksen. Siihen suhteutettuna en ihan ymmärrä että sitä voisi kolhia mielin määrin ilman vahinkoa? Titaanin etuna on lähinnä keveys.

Sanni16kerava 

Vierailija
39/224 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naisillekin annetaan ajokortti ??

sita minakin suomessa olen ihmetellyt. ei meidan maassa koirilla eikkä naisilla ole ajooikeuta

terv: Aziz the combat fighter 

Vierailija
40/224 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä osta jatkossa sellaisia matalia kumeja jotka työntävät sen vanteen reunan sentin ulommas kuin muun renkaan. Sellaisen kyllä raapii reunakiveen ennemmin tai myöhemmin suurin osa miehistäkin.

Älä osta? Loogisempaa olisi sanoa naiselle että älä kolhi vanteita kiveykseen.

Joo tuossa voi hyvin olla, että nainen on pelännyt parkkeeraavansa liian kauas tien reunasta ja liian lähelle ajoväylää. Ehkä kannattaisi vaan opetella muutaman kerran sellainen sulava parkki kadunvarteen, ei liian lähelle kivetystä eikä liian lähelle ajoväylää. Sopivaan kohtaan. Joillain voi olla avaruudellisessa hahmottamisessa hankaluuksia, mikä näkyy parkeissa.

Meidän naapurin MIES parkkeeraa aina lähes keskelle kahta ruutua, eli sukupuoleen tämä ei nyt taida liittyä. Kyseisellä miehellä lienee avaruudellisen hahmottamisen ongelmaa, kun ei vaan saa sitä Audiaan ruutuun millään. Välinpitämättömyyskään ei selitä, kun kyllähän välinpitämättömänäkin voisi saada sen auton ajettua suunnilleen ruutuunsa..