Vaimo paskoi auton vanteet katukiveykseen
Lähes uusi auto ja isot kalliit vanteet, nyt apukuskin puolella molemmat aivan ruvella kun rouva ei näemmä osaa parkkeerata kadun varteen.
Ei mitään järkevää syytä tietenkään tullut häneltä tähän perseilyyn vaan päätöntä selittelyä ja luonnollisesti myös syyllistämistä koska minun takiani meillä on liian iso auto ja minun takiani aikataulut olivat sellaiset jne jne. Ei hänen, vaan minun. Eli syy on minun vaikka olin kilometrien päässä tapahtumapaikasta. Naisen logiikka.
Ero on todella vakavassa harkinnassa just nyt tällä hetkellä.
Kommentit (224)
Jos tuo on AP:lle avioeron paikka, se ero saattaisi olla vaimolle pelastus. Jos ukko on noin räjähdysherkkä, jos mikä tahansa vahinko tai mitä vaan harmittavaa elämässä tapahtuu, niin siinä joutuu puoliso olemaan koko ajan varpaillaan ja pelkäämään seuraavaa raivokohtausta. Eikä itse ongelmasta kyllä sukupuolikysymystä saa - työni puolesta tiedän, että miehet rikkoo katukiveyksiin vanteita siinä missä naisetkin.
Skodasta tulee miltei premiumauto, kun laittaa aluvanteet.
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisillekin annetaan ajokortti ??
Koska miehet ei suostu toimimaan hovikuljettajana 24/7.
Kaskon kautta kyllä saa uudet jos on niin arvokkaat, että kannattaa sieltä kautta hankkia.
Eipä ne kyllä mitään hirveitä maksa. Mutta onhan toi hyvä syy ottaa ero, jos olet sitä noin vähällä ottamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä haittaa vanteiden naarmuista lopulta on? Oman autoni vanteissa on useita naarmuja, osa pienempiä, osa syvempiä ja en huomaa mitään ongelmaa.
Mitä haittaa jos nahkasohvaan rulee repeämä? Mitä haittaa jos olohuoneen pöytään tulee naarmuja tai koira syö pöydän kulmasta palan? Mitä haittaa jos housuihin tulee reikä?
Jos koira syö pöydän kulmasta palan, menee rahaa patruunaan ja jätesäkkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisillekin annetaan ajokortti ??
Koska miehet ei suostu toimimaan hovikuljettajana 24/7.
:D :D :D
Eihän tuollainen olisi edes mahdollistakaan monilla. Miehillä on omakin elämä elettävänä ja työt tehtävänä, harva on mikään vapaaherra jonka aika kuluu naisen ympärillä pyörimiseen. Naisen pitää itse ajaa autolla sinne minne haluaa, ja kuljettaa tarvittaessa jälkeläiset mukana. Harvalla on palvelijoita ja autonkuljettajia palkattuna nykypäivänä!
Anna,kun arvaan. Tärkein vaimon valintakriteeri oli "kaunis" eikä esim taitava autonkäsittelijä?
Vierailija kirjoitti:
Kaskon kautta kyllä saa uudet jos on niin arvokkaat, että kannattaa sieltä kautta hankkia.
Eipä ne kyllä mitään hirveitä maksa. Mutta onhan toi hyvä syy ottaa ero, jos olet sitä noin vähällä ottamassa.
Mulla on pirkkabentley, originaali vanteet 1500€/kpl. Mun mielestä aika hapokas hinta.
Ai saa*ana velkakulissiin tuli nyt rumat jäljet.
Vierailija kirjoitti:
Anna,kun arvaan. Tärkein vaimon valintakriteeri oli "kaunis" eikä esim taitava autonkäsittelijä?
Tämä.
Mulle puolisossa ehdoton kriteeri on auton käsittelytaidot, muulla niin väliä kunhan ajaa niinku Rovanperän Kalle.
Vierailija kirjoitti:
Jos sulla on varaa kalliiseen autoon ja isoihin vanteisiin, on sulla rahaa myös ostaa uudet vanteet. Raha tunnetusti lisääntyy käyttämällä.
T. Naisen logiikka
Nainen rikkoi vanteet = Nainen maksaa uudet vanteet.. Ja sehän maksaa !!
Vierailija kirjoitti:
No miksi kukaan valitsisi puolisoaan tuollaisilla kriteereillä, että miten käsittelee autoa? :D
Ihan kivahan se on, jos on hyvä kuski/osaa käsitellä autoja -varsinkin, jos elää ympäristössä jossa auto on pakollinen-, mutta eiköhän puolison kauneus/komeus ole useimmille paljon tärkeämpää!
Ite oot akkamainen ku tänne juoruilet...
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä ymmärtänyt alumiinivanteiden viehätystä. Näitä laitetaan johonkin Volkkariin, Skodaan, Audiin ja Bemariin ja sitten pitää olla tarkkana, varsinkin talvella. Koko homma on niin selvä rahastus kun olla voi.
Et taida ymmärtää mitään ulkonäön päälle?
Vierailija kirjoitti:
Jos tuo on AP:lle avioeron paikka, se ero saattaisi olla vaimolle pelastus. Jos ukko on noin räjähdysherkkä, jos mikä tahansa vahinko tai mitä vaan harmittavaa elämässä tapahtuu, niin siinä joutuu puoliso olemaan koko ajan varpaillaan ja pelkäämään seuraavaa raivokohtausta. Eikä itse ongelmasta kyllä sukupuolikysymystä saa - työni puolesta tiedän, että miehet rikkoo katukiveyksiin vanteita siinä missä naisetkin.
Näissä ketjuissa on aina hauska huomata kuinka naisilla on kova tarve alkaa syyllistämään aloittajaa itseään tai yleisesti miehiä, ihan kuin aloittajan tarinassakin. Aloittajallakaan tuskin olisi ollut niin isoa ongelmaa jos vaimo olisi edes reilusti myöntänyt virheensä ja pyytänyt anteeksi eikä yrittänyt kääntää syyllisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ongelmana on liian matala rengasprofiili
Ja super pehmeät alumiinivanteet.
Jännä että sellaiset isältä pojalle ja jopa pojan pojalle kestävät peltivanteet on kaikkein halvimmat ja täysin sekundat maksavat eniten?
Miten tässäkin on onnistuttu tyhmiä näin helposti kusettamaan?
Ja sama tuon profiilin kanssa, lapsikin ymmärtää, että paksumpi kumi tuo suojaa ja mukavuutta, niin ei kun Saapi-Sakarin on pakko saada ne matalaprofiiliset kun niillä saa kuulemma helpommin pillua.
Taivas varjele näitä järjen jättiläisiä.
Mä yritin etsiä autooni uusia peltivanteita. Olivat kalliimmat kuin alumiinivanteet.
Vierailija kirjoitti:
Kaskon kautta saa kalliimmat vakuutusmaksut kun bonukset menee. Ja vanteet voivat maksaa useita tuhansia euroja, pahimmillaan jopa kappaleelta.
En ole ikinä ymmärtänyt alumiinivanteiden viehätystä. Näitä laitetaan johonkin Volkkariin, Skodaan, Audiin ja Bemariin ja sitten pitää olla tarkkana, varsinkin talvella. Koko homma on niin selvä rahastus kun olla voi.