Hiukan erikoista, että Joroisten kuolleita ei ole vieläkään tunnistettu
Hotellissa ei ole henkilöitä, jotka eivät ole uloskirjautuneet, pihalla ei ole autoa, joka vain seisoo paikallaan, kukaan ei kaipaa kadonnutta pariskuntaa, ruumiilta ei löydy passia tai henkkareita...
Kommentit (127)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ruumiit ovat pahasti tuhoutuneet niin tunnistus pitää tehdä DNA:lla. Ja siinä kestää jonkin aikaa varsinkin kun uhrit eivät ole suomalaisia.
DNA-tunnistamisestakaan ei välttämättä ole mitään hyötyä jos menehtyneiden DNA:ta ei löydy mistään tietokannoista.
Niin, ei esim. minun dna:ta pitäis olla yhtään missään. Jos ulkomailla kuolen kappaleiksi eikä ole mitään papereita mukana, niin vaikea on varmaan tunnistaa.
Riittävän läheinen sukulainen, jos epäillään että jauhelihakasa saatat olla sinä?
Mistä sinä sen sukulaisen löydät jos ruumiin nimeä tai edes kotimaata ei ole tiedossa?
Ei kaikilla ole perhettä/sukulaisia jotka alkavat saman tien kaivata.
Ajatellaan vaikka sinkkua jolla iäkäs äiti jolle soittaa (peruspuhelimeen) kerran viikossa tai kuukaudessa. Ehkä myös sisko/veli, joka elää omaa elämäänsä, harva on 'päivittäin' yhteydessä edes lähisukuun.
Tai voi oll eronnut, ehkä pieniä lapsiakin, mutta sovittu että yhtenä päivänä/vko soitellaan erän puhelimeen (työmatkoilta) videopuhelu tmv. ei joka päivä.
Kaverit saattaa ajatella vain, että painaa pitkää päivää eikä ehdi vastata, muutenkin ehkä ei kysellä perään kun tiedossa että esim. kuukauden pois maisemista työn takia.
Esim. yksi entinen työkaveri aikanaan havahtui siihen, että jos hän menehtyisi (kotona oli tapaturma ollut lähellä) ei kukaan kaipaisi moniin päiviin. Pienenä shokkina oli tullut, kun ymmärsi, että varmaan työpaikalla kaivattaisiin ensimmäisenä...Ja siinäkin saattaisi pari kolme päivää mennä kun oletettasiin olevan hoitamassa jotain tehtävää toisaalla/on jäänyt sairaana kotiin tmv. koska ko. työ oli sen suuntaista että em. olisi ollut mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Jossain huhuttiin, että kuolleet asuivat pakussa, ja siksikin kaasuletkut oli vedetty DIY kuin asuntoautossa.
Mistä muuten tiedetään, että ruumiita on kaksi, jos biomassaa ei voi tunnistaa?
Tiedetäänkö vainajien sukupuoli?
Juu tiedetään, olivat muunsukupuolisia.
Vierailija kirjoitti:
Dna-tunnistuksessa tarvitaan aina vertailukohde. Esimerkiksi tsunamin kohdalla vainajasta otettua dna-näytettä verrattiin johonkin lähisukulaiseen, mieluiten esimerkiksi vanhempaan.
Tuossa kun ei tiedetä henkilöllisyyksiä, niin vaikeaa sitä näytettä on mihinkään verratakaan.
Luulisi jossain omaisia olevan jotka alkavat kyselemään perään. Luulisi että tietävät missä ko. henkilöt liikkuu.
Medioissa toimii ammattitietokone osaajat muistakaa tämä kun älylaitteita voi käyttää sekä tavallisesti että rikollisesti. Mutta ainakin näkyy kuvissa no.tapaukseen liittyen maassa auton rekkarit . Ja muuta roinaa . Ihmisen DNA näytteen ottaminen ei auta jos niitä ei ole ennen otettu kuten näillä Virossa Latviassa venäjällä. Ja nekin voi silti olla mistä maasta tahansa kuten arabimaista . Turkista. Viro venäläiset turkkilaiset osaa huumakaupan huijaukset rikokset. Sitä kautta myös romanit ja Romanian kansalaiset kulkee. Hollannin kukka tuotteissa kulkee huumeet kuin usein ruokakonteissa. Mahorkkaa tuodaan droneilla. Rehellisiä ihmisiä on vähän kaikki tekee jotain vilppiä. Lähiöissä tunnettuja on tietyt uskonnot kieliset . Virossakin. No kyllä kaasuja on aina vuotanut kuin räjähdellytmutta niihin pitää liittää tarkastus kuin tiivisteet. Tai on niissä. Niitä myydään käytettyinä. Se sama öljy mikä keittiöissä mikä syttyy palamaan , mitä syöt ruuan mukana , käy myös öljylamppuun. Kuin kaasulla hitsataan , tehdään ruokaa , niitä käytetään lämmitykseen voi olla jopa kaasutakka. Kaasuhelloja on vieläkin jopa kuntien asunnoissa. Mökeillä. Vaarallisia toki. Voi kuolla kaasuun. Nyt on tullut kaasutusautot jopa rekkoja nestekaasu on hajuton. Vaarallista touhua.
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo hammaskartta, jos on aikuisiällä tehnyt oikomisen ja kartta on muuttunut siten. Olen tehnyt ulkomailla hammashoitoja eikä viimeisistä hoidoista ole mitään tietoa Suomen hammashoitolassa. Tuokin voi varmaan hidastaa tunnistamista. Mietin siis vaan omalla kohdalla.
Mulle on tehty viranomaisväkivaltaa toistumiseen. Oon ollu näistä tapahtumista avoin. Nyt yhenäkkiä oon alkanu saada hammashoitoa, jota en ennen saanut, hammaskiven poistamista, joka tuntuu tosi raa'alta. Mahtanevatko koittaa mun hammaskartan muuttamista, jotta ruumistani ei tunnistettaisi, kun löydyn kuolleena?
Suomeen loikkasi taas venäläinen sotilas suoraan Venäjän armeijan joukko osastosta. On Oulussa nyt.
Lähinnä kultapaikkoja on juudasuskonnossa venäläisillä. Mooses uskonnossa.
Medvedevin puuharyhmä oli huonosti ohjeistettu. Ei Pidä pössäytella mahorkkaa
kaasupullojen välittömässä läheisyydessä
Myös Virossa on synagoga kuin moskeijoita samoin Venäjällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo hammaskartta, jos on aikuisiällä tehnyt oikomisen ja kartta on muuttunut siten. Olen tehnyt ulkomailla hammashoitoja eikä viimeisistä hoidoista ole mitään tietoa Suomen hammashoitolassa. Tuokin voi varmaan hidastaa tunnistamista. Mietin siis vaan omalla kohdalla.
Mulle on tehty viranomaisväkivaltaa toistumiseen. Oon ollu näistä tapahtumista avoin. Nyt yhenäkkiä oon alkanu saada hammashoitoa, jota en ennen saanut, hammaskiven poistamista, joka tuntuu tosi raa'alta. Mahtanevatko koittaa mun hammaskartan muuttamista, jotta ruumistani ei tunnistettaisi, kun löydyn kuolleena?
Trviit kyllä muutakin hoitoa sinne yläpäähäs.
Auto on palanut. Passit on useimmin naisilla käsilaukussa tai vyölaukussa ja miehillä hanskalokerossa tai taskussa. Joskus työkalu laatikossa. Mutta jos joku yöpyy jossain hostellissa pitää antaa henkilötiedot vastaan ottoon. Oliko auto vain käymässä ?
Vierailija kirjoitti:
Medvedevin puuharyhmä oli huonosti ohjeistettu. Ei Pidä pössäytella mahorkkaa
kaasupullojen välittömässä läheisyydessä
Toki Suomi24. Venäläinen päivystää aina. Samoin VAUVA.FI SANOMA YHTIÖLLÄ.
NO ON AINAKIN KIVEKSET JA KLITORIKSET SELVINNYT .
Vierailija kirjoitti:
Mammat ovat katsoneet liikaa poliidisarjoja joissa dna tulokset tulee heti ja on heti mihin verrata. Osa kuvittelee että ruumis/jäänteet voi tunnistaa taskussa olevasta lompakosta tai passista. Niin taskussa voi olla vaikka varastettu lompakko tai passi. Ja kaikilla ruumiilla ei ole kasvoja, hampaita tai sormenjälkiä mitä verrata mihinkään.
Totta voi olla myös muiden passeja ! Mutta mikäli ne oli yötä silloin ne on kirjoittanut nimensä hotellin motellin vihkoon. Myös käyttänyt pankkikortit siellä jos vaikka syöneet jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkomaalaisia. Kaikki ei kulje passi taskussa ja puhelin voi olla räjähtänyt.
Jos on ulkomaalaisia niin luulisi sen passin olevan ainakin huoneessa, ja autonkin olevan jollain lailla rekisterissä jommalla kummalla uhreista. Tai ainakin omistajan tuntevan sen kenelle autonsa on lainannut. Tai jotain.
Voi tietty olla että tyypit on tulleet maahan jotain kautta väärillä asiakirjoilla eikä oikeista ole tietoa.
Uhrit ovat virolaisia tai puolalaisia, mutta ei tuollaisilla tiedoilla voi ketään kuoliaaksi julistaa. Pitää olla vahvempi tunnistus. Aivan varmasti poliisi tietää nimet joilla he ovat esiintyneet, mutta on toinen asia todistaa että he tosiaan ovat samat miehet jotka löytyivät kuolleina auton viereltä.
Tai latvialaisia tai liettualaisia, niitä on paljon aurinkovoimalatyömaalla. Voisin laittaa pääni pantiksi, että kaikkien ns. paperit ei ole ihan kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Auto on palanut. Passit on useimmin naisilla käsilaukussa tai vyölaukussa ja miehillä hanskalokerossa tai taskussa. Joskus työkalu laatikossa. Mutta jos joku yöpyy jossain hostellissa pitää antaa henkilötiedot vastaan ottoon. Oliko auto vain käymässä ?
Ainakin vuonna 2018 vielä Kuopiossa pääsi kirjautumaan hotelliin ilman mitään henkkareita näyttämättä. Mustekynällä kirjoitin paperilomakkeeseen ja olisin voinut lasketella mitä hyvänsä luikuria siitä kuka olen.
Vierailija kirjoitti:
Etkö ymmärrä, se tunnistaminen täytyy tehdä kropan tuntomerkkien perusteella, esimerkiksi sormenjälkien. Muuten voi käydä niin, että väärät henkilöt julistetaan kuolleiksi.
Jep. sitä HIILTYNYTTÄ TANHAA on vaikea tunnistaa.
Mammat ovat katsoneet liikaa poliidisarjoja joissa dna tulokset tulee heti ja on heti mihin verrata. Osa kuvittelee että ruumis/jäänteet voi tunnistaa taskussa olevasta lompakosta tai passista. Niin taskussa voi olla vaikka varastettu lompakko tai passi. Ja kaikilla ruumiilla ei ole kasvoja, hampaita tai sormenjälkiä mitä verrata mihinkään.