Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksipalveluiden hinnat ovat Suomessa erittäin korkeat.

Vierailija
03.11.2025 |

Olen erittäin tarkka rahankäyttäjä enkä koskaan tuhlaa penniäkään; jopa ruokakaupassa käydessäni menen suurimpaan supermarkettiin löytääkseni edullisimmat tuotteet kilohintaan. Fyysisen kuntoni vuoksi tiedän hyvin, että minulla voi joskus olla vaikeuksia seksin kanssa, kuten erektiohäiriöitä ja ennenaikaista siemensyöksyä. En kuitenkaan ole varma, koenko erektiohäiriöitä uusien naisten kanssa, koska olen keski-ikäinen ja minulla on ollut vain ex-vaimoni naisena. Jopa seksikkäiden seksityöntekijöiden kanssa saatan siemensyöksyä hyvin nopeasti.

Olen juuri päättänyt yli 15 vuotta kestäneen avioliiton ja etsin paikallisia seksipalveluita tyydyttämään seksuaalisia tarpeitani. Kaikissa vaihtoehdoissa on kuitenkin puolen tunnin minimiveloitus. Olen ottanut yhteyttä muutamiin naisiin, joiden kanssa tunsin oloni mukavaksi, ja kerroin heille, että saatan tarvita vain 10 minuuttia, ehkä jopa 5. Voisivatko he veloittaa minuutilta tai ainakin minimiveloitus olisi 10 minuuttia? Puoli tuntia on minulle liikaa!

Yksi seksityöntekijöistä ilmoitti kohteliaasti, ettei hänen englantinsa ollut tarpeeksi hyvä palvelemaan minua (osasin kirjoittaa suomeksi käännösohjelmistolla, mutta suullinen viestintä rajoittui englanniksi). Yksi heistä luki viestini, mutta ei vastannut; minusta tuntui, että hän oli estänyt minut.

Rehellisesti sanottuna mielestäni seksipalveluiden hinnoittelu Suomessa on erittäin joustamatonta ja palveluasenne vaihtelee suuresti, mikä on erittäin epäystävällistä minun tilanteessani olevia ihmisiä kohtaan.

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

30000€ menee vuodessa ja korkeintaan yksi peiton heiluminen. Jäkätystä ja nälvintää kuuluu kyllä. Ei ole halpaa.

Vierailija
62/66 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

30000€ menee vuodessa ja korkeintaan yksi peiton heiluminen. Jäkätystä ja nälvintää kuuluu kyllä. Ei ole halpaa.

Juuri näin, maksat kaiken ja saat vittuilut päälle. Seksin ostaminen on halpaa 50-300e kun kyselet oikeasta paikasta ja ammattilainen osaa homman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Yksi seksityöntekijöistä ilmoitti kohteliaasti, ettei hänen englantinsa ollut tarpeeksi hyvä palvelemaan minua (osasin kirjoittaa suomeksi käännösohjelmistolla, mutta suullinen viestintä rajoittui englanniksi). Yksi heistä luki viestini, mutta ei vastannut; minusta tuntui, että hän oli estänyt minut."

Ei KUKAAN halua teitä mokkapaloja asiakkaakseen! Teistä on jo aivan liikaa liian huonoja kokemuksia pahoinpitelyjä, ryöstöjä ja jopa henkirikoksia myöten - iankaikkisesta basaaritinkimisestä puhumattakaan! Lisäksi te olette hätäisiä ja kovakouraisia, kuten itsekin kirjoitat ja haisette pahalta.

Mikset vain menisi takaisin kotiisi?

Tämä on totta ja siksi monilla palveluntarjoattarilla jukeekin jo ilmoituksissaan että "vain suomalaisille miehille", "vain suomea sujuvasti

"Tämä voi todellakin suodattaa pois joitakin heikkoluonteisia miehiä."

Et ilmeisesti ymmärtänyt, mistä tuossa oli kyse.

Palveluntuottajat eivät yksinkertaisesti halua olla missään tekemisissä vaarallisten, väkivaltaisten ja pahalta haisevien muslimien ja muiden mokkakikkelien kanssa!

Vierailija
64/66 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos seksiä ei ole saatavilla, syntyy rikollisuutta.

Vierailija
65/66 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siinä menee varmaan reilusti aikaa palveluntarjoajalta sekä ennen että jälkeen sen toivomasi 5 minuutin lisäksi, joten ei mikään minuuttihinnoittelu toimi.

Eikös niitä ole myös 15 min tai 20?

Vierailija
66/66 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tiedän useamman palveluntarjoajan, joilta saa 50 eurolla, ovat tosin vähän iältään jo nostalgisen puolella.

Kolmekymppisiltä suomitytöiltä saa vartin monesti 60 euroon, puoli tuntia satasella.

En koskaan tingi hinnoista tai muutakaan, mutta sen olen huomannut että olemalla mukava asiakas, saa monesti asioita alle listahinnan. 

M43

Varmaan saa, mutta mistä ja miten?