Seksipalveluiden hinnat ovat Suomessa erittäin korkeat.
Olen erittäin tarkka rahankäyttäjä enkä koskaan tuhlaa penniäkään; jopa ruokakaupassa käydessäni menen suurimpaan supermarkettiin löytääkseni edullisimmat tuotteet kilohintaan. Fyysisen kuntoni vuoksi tiedän hyvin, että minulla voi joskus olla vaikeuksia seksin kanssa, kuten erektiohäiriöitä ja ennenaikaista siemensyöksyä. En kuitenkaan ole varma, koenko erektiohäiriöitä uusien naisten kanssa, koska olen keski-ikäinen ja minulla on ollut vain ex-vaimoni naisena. Jopa seksikkäiden seksityöntekijöiden kanssa saatan siemensyöksyä hyvin nopeasti.
Olen juuri päättänyt yli 15 vuotta kestäneen avioliiton ja etsin paikallisia seksipalveluita tyydyttämään seksuaalisia tarpeitani. Kaikissa vaihtoehdoissa on kuitenkin puolen tunnin minimiveloitus. Olen ottanut yhteyttä muutamiin naisiin, joiden kanssa tunsin oloni mukavaksi, ja kerroin heille, että saatan tarvita vain 10 minuuttia, ehkä jopa 5. Voisivatko he veloittaa minuutilta tai ainakin minimiveloitus olisi 10 minuuttia? Puoli tuntia on minulle liikaa!
Yksi seksityöntekijöistä ilmoitti kohteliaasti, ettei hänen englantinsa ollut tarpeeksi hyvä palvelemaan minua (osasin kirjoittaa suomeksi käännösohjelmistolla, mutta suullinen viestintä rajoittui englanniksi). Yksi heistä luki viestini, mutta ei vastannut; minusta tuntui, että hän oli estänyt minut.
Rehellisesti sanottuna mielestäni seksipalveluiden hinnoittelu Suomessa on erittäin joustamatonta ja palveluasenne vaihtelee suuresti, mikä on erittäin epäystävällistä minun tilanteessani olevia ihmisiä kohtaan.
Kommentit (66)
Jos olet varannut seksityöntekijän ja hän on varannut sinulle puoli tuntia, mutta sinulla on erektiohäiriö etkä kestä edes minuuttia, mitä voit tehdä?
Jos veloittaisit minuutilta, kuinka paljon minuutilta pitäisit kohtuullisena hintana?
Seksi on kallista joko ostettuna ulkoiselta palveluntuottajalta tai sitten ns. parisuhde-etuutena
~50-300€ seksistä ei kyllä ole paljoa, voi tilata jopa kotiin jos ei pysty liikkuun, mutta kukin tyylillään.
Selkee trollihan tämä on mutta jos joku sattuu oikeesti ajattelee jotain 1-10min velotusta niin tuohon sisältys naiselta(tai mieheltä, keneltä nyt ostaakaan palvelun) pukeutumiset/meikkaus/pesut/lakanan vaihdot yms mutta eihän sitä ymmärretä
Vierailija kirjoitti:
Jos veloittaisit minuutilta, kuinka paljon minuutilta pitäisit kohtuullisena hintana?
1000e.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa olisi bisnesmahdollisuus palstamammalle.
Ennemminkin naisten pitäisi alkaa parittamaan miehiä toisilleen, naisista on liiallista kysyntää ja miehistä ylitarjontaa.
Käy seksiliikkeessä ja pyydä myyjältä vinkkiä mahdollisimman aitoon kokemukseen. Siellä on tarjolla monia vaihtoehtoja ja saat varmasti haluamaasi tyydytystä yhdellä kertamaksulla.
Nautimme inflaation seurauksia kun kaikki on kalliimpaa.
Vähän tarjontaa niin se pitää hinnat ylhäällä.
Jos alalle tulisi tuhansia uusia työntekijöitä, hinnat tulisi alas.
Mulle riittää kaksi minuuttia, eli kohtuullinen maksu on reilu 3€.
Jos palvelu erityisen hyvää, voin tipata niin että 2kpl 2€ kolikoita on tasaraha.
Haluan todella esitellä AP:lle seksityöntekijän, jonka palkkiot ovat naurettavan korkeat, jotta te kaksi voitte neuvotella paremmasta hinnasta ja tasapainottaa markkinoita.
Ei kukaan halua sun kanssa nussia kanssas vaikka antaisit 50 000e minuutilta.
Mä tiedän useamman palveluntarjoajan, joilta saa 50 eurolla, ovat tosin vähän iältään jo nostalgisen puolella.
Kolmekymppisiltä suomitytöiltä saa vartin monesti 60 euroon, puoli tuntia satasella.
En koskaan tingi hinnoista tai muutakaan, mutta sen olen huomannut että olemalla mukava asiakas, saa monesti asioita alle listahinnan.
M43
Suomeen täytyisi saada kunnon lama niin naiset siirtyisivät tekemään sitä työtä jota oikeasti osaavat ja josta on aina kysyntää.
Onko kymmenen minuutin vähimmäisveloitus sulle kohtuullinen?