Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksipalveluiden hinnat ovat Suomessa erittäin korkeat.

Vierailija
03.11.2025 |

Olen erittäin tarkka rahankäyttäjä enkä koskaan tuhlaa penniäkään; jopa ruokakaupassa käydessäni menen suurimpaan supermarkettiin löytääkseni edullisimmat tuotteet kilohintaan. Fyysisen kuntoni vuoksi tiedän hyvin, että minulla voi joskus olla vaikeuksia seksin kanssa, kuten erektiohäiriöitä ja ennenaikaista siemensyöksyä. En kuitenkaan ole varma, koenko erektiohäiriöitä uusien naisten kanssa, koska olen keski-ikäinen ja minulla on ollut vain ex-vaimoni naisena. Jopa seksikkäiden seksityöntekijöiden kanssa saatan siemensyöksyä hyvin nopeasti.

Olen juuri päättänyt yli 15 vuotta kestäneen avioliiton ja etsin paikallisia seksipalveluita tyydyttämään seksuaalisia tarpeitani. Kaikissa vaihtoehdoissa on kuitenkin puolen tunnin minimiveloitus. Olen ottanut yhteyttä muutamiin naisiin, joiden kanssa tunsin oloni mukavaksi, ja kerroin heille, että saatan tarvita vain 10 minuuttia, ehkä jopa 5. Voisivatko he veloittaa minuutilta tai ainakin minimiveloitus olisi 10 minuuttia? Puoli tuntia on minulle liikaa!

Yksi seksityöntekijöistä ilmoitti kohteliaasti, ettei hänen englantinsa ollut tarpeeksi hyvä palvelemaan minua (osasin kirjoittaa suomeksi käännösohjelmistolla, mutta suullinen viestintä rajoittui englanniksi). Yksi heistä luki viestini, mutta ei vastannut; minusta tuntui, että hän oli estänyt minut.

Rehellisesti sanottuna mielestäni seksipalveluiden hinnoittelu Suomessa on erittäin joustamatonta ja palveluasenne vaihtelee suuresti, mikä on erittäin epäystävällistä minun tilanteessani olevia ihmisiä kohtaan.

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomeen täytyisi saada kunnon lama niin naiset siirtyisivät tekemään sitä työtä jota oikeasti osaavat ja josta on aina kysyntää.

Ai niinkuin viljelemään perunaa vai? 

Kun kysyntää kerran on niin paljon niin miksete vaan pariudu miesten kanssa? Parijono ja sitten vuorotellen persettä pystyyn.

Vierailija
22/66 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä v ittua nyt taas incel? Ei sua oo pakko ottaa asiakkaaksi kun sun tilalla voi olla joku joka maksaa mitä pyydetään. Säästä ja maksa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaikki kallista vai oletteko vain köyhiä muihin asiakkaisiin nähden?

En minä ainakaan haluaisi seksipalveluja, joihin jokaisella kadunpummillakin on varaa.

Kun palvelu maksaa enemmän kuin tietyillä ei-toivotuilla asiakkailla on varaa, niin kaikki pysyy puhtaampina ja hienostuneina.

Vierailija
24/66 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että seksipalveluiden hinnat ovat Suomessa erittäin korkeat. Miten sen itse kukin joutuu kokemaan, köyhälle kaikki on kallista.

Vierailija
25/66 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee viilto patjaan, tulee halvemmaksi 

Vierailija
26/66 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

~50-300€ seksistä ei kyllä ole paljoa, voi tilata jopa kotiin jos ei pysty liikkuun, mutta kukin tyylillään. 

Selkee trollihan tämä on mutta jos joku sattuu oikeesti ajattelee jotain 1-10min velotusta niin tuohon sisältys naiselta(tai mieheltä, keneltä nyt ostaakaan palvelun) pukeutumiset/meikkaus/pesut/lakanan vaihdot yms mutta eihän sitä ymmärretä

Näin juuri. Kyllä tällaiset kyselijät, jos olisivat oikeita kyselijöitä eikä trolleja, asiaa hetken mietittyään tajuaisivat että tuollainen on palveluntarjoajan kannalta älytöntä jos heidän pakeilla ravaa jotain 10 minuutin kävijöitä. Jo useita vuosia sitten joillain palveluntarjoajilla oli käytäntö että minimi aika on tunti...

terv: Gadus Morhua

Vierailija
27/66 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaismiehiä ei haluta edes rahalla kun tarjontaa ei ole ja hinnat ovat tapissa. 

Vierailija
28/66 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Yksi seksityöntekijöistä ilmoitti kohteliaasti, ettei hänen englantinsa ollut tarpeeksi hyvä palvelemaan minua (osasin kirjoittaa suomeksi käännösohjelmistolla, mutta suullinen viestintä rajoittui englanniksi). Yksi heistä luki viestini, mutta ei vastannut; minusta tuntui, että hän oli estänyt minut."

Ei KUKAAN halua teitä mokkapaloja asiakkaakseen! Teistä on jo aivan liikaa liian huonoja kokemuksia pahoinpitelyjä, ryöstöjä ja jopa henkirikoksia myöten - iankaikkisesta basaaritinkimisestä puhumattakaan! Lisäksi te olette hätäisiä ja kovakouraisia, kuten itsekin kirjoitat ja haisette pahalta.

Mikset vain menisi takaisin kotiisi?

Vierailija
29/66 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laatuun nähden aivan liian korkeat.

Todellakin!

Ainakin kun asiakaspalvelijana on sellainen avainlippu-maatuska. Ulkomaan nuoret, sorjat ja norjat naarakset on sitten aivan toiselta planeetalta. Ne on taas laatuun nähden hämmästyttävän edullisia. Niissä kyllä kuluttajaa hellitään, saa huippulaatua erittäin huokeaan hintaan.

Vierailija
30/66 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksityön ei tulisi syrjiä fyysisesti vammaisia asiakkaita.

Kaikkia kusipäitä saa syrjiä.

Vierailija
31/66 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voi perustaa seksipalveluiden halpakaupan. Ei kukaan estä. Mainoslauseeksi: "Nyt pannaan halvalla!" 

Vierailija
32/66 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi on kallista joko ostettuna ulkoiselta palveluntuottajalta tai sitten ns. parisuhde-etuutena

Seksi tulee miehelle aina kalliiksi!

MOT!

Vierailija
33/66 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi on kallista joko ostettuna ulkoiselta palveluntuottajalta tai sitten ns. parisuhde-etuutena

Seksi tulee miehelle aina kalliiksi!

MOT!

Ei tuu. Nyt ne on keksineet miten kyhätä halvalla priglespurkista teko pil lun.

Vierailija
34/66 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Yksi seksityöntekijöistä ilmoitti kohteliaasti, ettei hänen englantinsa ollut tarpeeksi hyvä palvelemaan minua (osasin kirjoittaa suomeksi käännösohjelmistolla, mutta suullinen viestintä rajoittui englanniksi). Yksi heistä luki viestini, mutta ei vastannut; minusta tuntui, että hän oli estänyt minut."

Ei KUKAAN halua teitä mokkapaloja asiakkaakseen! Teistä on jo aivan liikaa liian huonoja kokemuksia pahoinpitelyjä, ryöstöjä ja jopa henkirikoksia myöten - iankaikkisesta basaaritinkimisestä puhumattakaan! Lisäksi te olette hätäisiä ja kovakouraisia, kuten itsekin kirjoitat ja haisette pahalta.

Tämä on totta ja siksi monilla palveluntarjoattarilla jukeekin jo ilmoituksissaan että "vain suomalaisille miehille", "vain suomea sujuvasti puhuville" tai jotain muuta sinnepäin.

Vierailija
35/66 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä maksaa todella kaunis 14v tyttö vaikka 3 tunniksi, rajoituksettomaan käyttöön?

Ja nettipoliisille vinkkiä HETI!

Vierailija
36/66 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin kirjan suomalaisten seksityöläisten arjesta. He kertoivat, että tinkijät ovat ei-toivottuja asiakkaita eli varmaan jouduit estolle. 

Jos joku on niin epätoivoinen, että myy seksiä halvalla, niin siitä varmasti saa kaupan päälle jonkun kivan taudinkin. Vaihtoehtoja riittää eikä kondomi suojaa kaikelta. Halpahan tulee monesti paljon kalliimmaksi muissakin asioissa.

Vierailija
37/66 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö jotkut palveluntarjoajat tarjoa jopa 15 minuutin aikoja? Valitse sellainen. Huomioi, ettei se nainen voi bookata kuutta 10 minuutin asiakasta tunnissa ja pitää rappukäytävässä jonoa. Sen pitää käydä suihkussa ja muuta.

Vierailija
38/66 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomeen täytyisi saada kunnon lama niin naiset siirtyisivät tekemään sitä työtä jota oikeasti osaavat ja josta on aina kysyntää.

Samaa työttömille miehillekin, myymään itseään. Tasa-arvoa katsos.

Vierailija
39/66 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä naista haittaa, jos suoriudut hommasta viidessä minuutissa. Maksat vain siitä puolesta tunnista. Jäät vaikka halutessasi juttelemaan lopuksi aikaa sinne.

Vierailija
40/66 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on totta ja siksi monilla palveluntarjoattarilla jukeekin jo ilmoituksissaan että "vain suomalaisille miehille", "vain suomea sujuvasti puhuville" tai jotain muuta sinnepäin.

Tai sitten lukee vielä rempseämmin... taannoin yhdellä palveluntarjoajattarella luki tavalliseen tapaan laaditun viettelevän, kohteliaan sävyisen ilmoituksen lopussa, " EI M_ SLIMEJA, eikä ketään, joka on syntynyt Wienin eteläpuolella!!!!"

Terv: Modus Garhua