Laitoin ihan turhaan hakemuksen Kelaan sairauspäivärahaa varten koska omavastuuaika on niin pitkä
Olin n. puolitoista viikkoa sairauslomalla ja työnantaja antaa sillä mun sairausloman syyllä vain neljä päivää palkallista sairauslomaa. Palkattomaksi jäi siis viisi arkipäivää ja omavastuuaika on sairastumispäivä+9 arkipäivää.
Eli se siitä Kelan sairauspäivärahasta. Olisi ollut kyllä todella tarpeen nuo rahat. Kiva kun henkinen vointi muutenkin ollut huonoa ja sitten sitä lisätään talousvaikeuksilla.
Vituttaa suoraan sanottuna. Jostakin raavittava senttejä kasaan, että saan ruokaa ostettua.
Kommentit (23)
Minä olen saanut noita "sekamuotoinen ahdistus ja masennus" -diagnooseja silloin, kun lääkäri on sitä mieltä, että en ole työkunnossa, mutta hänellä ei ole mitään käryä siitä, mikä minua oikeasti vaivaa.
Nyt olen fyysisten kipujen ja väsymyksen vuoksi sairauslomalla masennusdiagnoosilla.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen saanut noita "sekamuotoinen ahdistus ja masennus" -diagnooseja silloin, kun lääkäri on sitä mieltä, että en ole työkunnossa, mutta hänellä ei ole mitään käryä siitä, mikä minua oikeasti vaivaa.
Nyt olen fyysisten kipujen ja väsymyksen vuoksi sairauslomalla masennusdiagnoosilla.
Miksi ihmeessä lääkärit kirjoittavat tuollaisia feikkejä saikkulappuja?
Vieläkö ap saikutat?