Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2 vai 3 lasta?

Vierailija
16.04.2007 |

Mulle on tullut vauvakuume ja mietin, että pitäisikö yrittää kolmatta. Mies on vähän vastahankaan, mutta tosissaan ei olla juteltu asiasta. Itse en ole vielä päättänyt mitä haluaisin. Toisaalta kaksi lasta me halusimme ja ne saimme. Toisaalta mulla on tullut ajatuksiin tyhmä ajatus, että mehän saimme jo en kaksi lasta, mitä sinä mitään ylimääräisiä haluat. Olisiko asiat paljon hankalammin kolmen kuin kahden lapsen kanssa? Koska nyt se lapsi pitää tehdä tai sitten jätän asian sikseen. En enää rupea myöhemmin ajattelemaan asiaa.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset kulkisivat itse harrastuksiinsa. Mutta ei se aina niin mene. Olisi melko tylsää, jos joutuisi valitsemaan harrastukset vain niistä, jotka ovat kävelymatkan tai lyhyen bussimatkan päässä kotoa. Ja on myös harrastuksia, joissa osa jutuista tapahtuu lähellä ja osa jossain kauempana ja se saattaa vaihdella kausittain.

Lapselle on myös tosi tärkeää se, että vanhemmat ovat kiinnostuneita ja mukana heidän harrastuksissaan. Ja vaikkei se tarkoittaisikaan joka kerta kuskaamista, ottaa se silti aina enemmän aikaa mitä enemmän lapsia on.

Vierailija
22/22 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko oikeasti niin, että useampi kokee noin mutta ei livenä halua sitä tunnustaa? Itse en pidä sitä mahdottomana, niin paljon mielestäni on eroa olla yhden vs. kahden lapsen äiti.¨

Kuulisin mielelläni kommentteja! Sekä niiltä jotka salaa harmittelevat, että tekivät kolmannen ja niiltä, joille se on ollut hyvä ja ihana ratkaisu. Erityisesti kiinnostaa ne, jotka ovat saaneet kolme lasta 4-5 vuoden sisään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi