suosittele jotain Dermosil-tuotetta!
kerro myös miksi se on hyvä, ja minkälainen on iho jolle sitä käytät?
Kommentit (36)
itse en ole vielä kerinnyt kokeilemaan :)
Niihin olen addiktoitunut, samoin meikinpuhdistusliinoihin, saksanpähkinäkäsivoiteeseen, jalkavoiteeseen ja keittiösaippuaan.
Pettynyt olen kasvojenpuhd. emulsioon ja kasvoveteen. Kuivattivat liikaa minun pintakuivaa ihoani. Samoin puolukkapalasaippua oli aika karmea kaikkine kikkareineen. Se meni roskiin aika äkkiä.
eikös ne ole jotain kuorivia aiesosia ne " kikkareet" ...??
Olen kokeillut kohta varmaan kaikkia tuotteita. Ne on tosi hyviä!
Ehdottomia suosikkeja on se vartalonkuorinta, naamankuorinta (primo), dödö (2¿) ja naamarasvat E ja se vaalepurkki (kuivalle iholle).
Ne punaiset kapselit olivat kans tosi hyviä. Yks riitti koko kasvolle (ja mulla on tosi kuiva iho!). Tuli ihanan tuntuiseksi!
sain sen itse kaupanpäällisenä, mutta ne kikkareet meillä ainakin jäivät siihen saippuan pintaan sellaisiksi epämiellyttäviksi nypyröiksi, eivätkä lähteneet siitä mihinkään. Ällötti se " näppyläinen" saippua niin, että roskikseen tosiaan joutui.
Mainostettiinko sitä tosiaankin jonakin ihonkuorintatuotteena?
siis siitä puolukkasaippuasta:
" Korkealaatuisista raaka-aineista valmistettu saippua sisältää puolukkarouhetta, joka kuorii ihon pintaa kevyesti ja hellävaraisesti. Samalla saippuan puolukkarouhe vilkastuttaa ihon pintaverenkiertoa."
kuinka usein olet käyttänyt, esim. kerran viikossa? ja pelkkiä kapseleita vai vielä kasvovoide siihen päälle?
niistä kuorittavista paikoista. Ei ihan toimiva toteutus. Minä en ainakaan saanut vaahdottamalla irti mitään siitä saippuasta.
Toivottavasti muilla on parempi onni ja vika oli minussa, eikä tuotteessa :)
t. 33-37
Vierailija:
Nyt kuulkaas ostin Bvlgarin dödön ja sama juttu. Juma, 29 euroo maksoi eikä sekään oo hyvää. Eli siirryn takaisin Donna Karanin Cashmere mistiin.
Onko tehokas +
t: melkein kaiken kokeillut kissanpissakainalo
Silmänympärysgeelivoide: pitää todella kuivat ja hilseilevät silmänympärykseni hyvässä kunnossa (atooppinen iho). On myös riittoisaa, ja suurena plussana tuoksuton.
Mieto saippua: käytössä käsisaippuana vessassa ja keittiössä. Ei kuivata koppurakäsiä ihan niin pahasti kuin jotkut muut käsisaippuat. Eikä aiheuta sellaista kutinaa kuin kaikenmaailman hajustetut Bliwit, joita kyläillessä joutuu käyttämään.
paljonkin Dermosilia kokeiltu ja käytän päivittäin/viikottain näitä:
tuoksuton deodorantti (miehenikin käyttää sitä)
vadelmanaamio (sekaihon t-alueella käytän silloin tällöin, kuivattava)
vartalonkuorinta
keittiösaippua
Primo-silmänympärysvoide
jalkakylpysuola
huulikiillot (nestemäiset, kahta väriä, huipputuote arkeen)
valokynä (ei tosin mielestäni ole yhtä hyvä kuin Lumenen)
Dermosililla on aivan ihania kausituotteita joskus, joulun alla on sellaisia paketteja ja erikoissysteemejä joissa on joskus aivan helmiä!
Minulle eivät ole käyneet kasvopesu ja kasvovesi, mulla on hieman arkuuteen taipuvainen sekaiho ja nuo räjäyttivät ihoni kukkimaan.
keittiösaippua
ihonhoitovoide E pumppupullossa, hajustamaton
kasvopesu
linimenttivoide
jalkavoide
vartalon kuorinta aine (sellainen iso tuubi)
bodylotion E , imeytyy nopeesti ja tuoksu mieto
työkaverit kehuu sitä vaaleanpunaista kasvojen puhdistus vaahtoa ja saunasaippuaa....