Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä nuorisoa vaivaa? Lähipiirissä useampikin tapaus että vedetään masennuslääkkeitä eikä pää kestä opiskeluja,halutaan vain katsoa himassa

Vierailija
02.11.2025 |

Netflixiä ja tilata Woltilla ruokaa kotiin. Muuten ahdistaa.

Kommentit (129)

Vierailija
121/129 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuoret koettaa ottaa johtajan paikan ja äänialan. Heitä pitäisi paapoa mutta heidän ei tarvii muita huomioida. Se on sairasta ja niinpä he ovat sairain ikäpolvi. Huomiota ihan liikaa eikä kohtuutta missään. 

ihan toisin olen lapseni kasvattanut ja kyllä pärjää opinnoissaan ja ihmissuhteissa. Vaikeinta on ollut löytää toisia samanlaisia ystäviksi mutta onneksi heitäkin on. Melko varma olen ettei löydä itseään päihteiden ja ääliökumpoanien parista.

Niinhän sinä luulet. Työskentelen mielenterveyshoitoa tarvitsevien asiakkaiden parissa, ja kyllä heillä on taustakulissit kunnossa. On yritysjohtajien poikaa ja tyttöä, valtionhommissa työskenteleviä, mutta niin he vaan sinunkin selkäsi takana polttelevat mm. kannabista.

Kanapitsaa :'D Ei sitten muuta huumetta keksineet.

Vierailija
122/129 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika usein ovat elatusmaksuja saavien lapsia. Voittajaäitien kasvattamia lapsia ;)

Provosoithan sinä. Taisit itse hävitä huoltajuuskiistassa ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/129 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassinen entinen yläluokan ongelma. Kun lapsi kasvatetaan hemmotellen ja kaikkia vaivoja, työtä ja ongelmia vältellen, tällainen on lopputulos. Näin on ollut tuhansia vuosia.

Nyt tässä yltäkylläisyydessä ongelma vaan koskee koko ikäluokkaa, mikä on uutta.

Vierailija
124/129 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korona. Kaikki harrastukset jäi tauolle ja koulut suljettiin. Sen satoa niitetään nyt.

Alkaa olla jo huono selitys. Kohta on 2026.

Vierailija
125/129 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorisoa vaivaa se, ettei heitä ole kasvatettu kestämään mitään. Kun on silotettu tietä kokoajan ja annettu aivan liikaa sitä huomiota. Miltä tuntuu, onko paha mieli yms. Niin heikkoa on nuoriso tänään.

Samaa mieltä. Tämä aika on mahdollistanut sen. Ei saa ojentaa lasta mitenkään muuten kuin sanallisesti heiveröisesti. En tarkoita että väkivalta millään muotoa olisi sallittua, mutta jos lapsi itse lyö, satuttaa toisia, niin kyllä siinä on nurkkarangaistuksen paikka ja ankarasti täytyy tuoda esiin se, ettei tällainen käytös ole sallittua. 

Vierailija
126/129 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuoret koettaa ottaa johtajan paikan ja äänialan. Heitä pitäisi paapoa mutta heidän ei tarvii muita huomioida. Se on sairasta ja niinpä he ovat sairain ikäpolvi. Huomiota ihan liikaa eikä kohtuutta missään. 

ihan toisin olen lapseni kasvattanut ja kyllä pärjää opinnoissaan ja ihmissuhteissa. Vaikeinta on ollut löytää toisia samanlaisia ystäviksi mutta onneksi heitäkin on. Melko varma olen ettei löydä itseään päihteiden ja ääliökumpoanien parista.

Niinhän sinä luulet. Työskentelen mielenterveyshoitoa tarvitsevien asiakkaiden parissa, ja kyllä heillä on taustakulissit kunnossa. On yritysjohtajien poikaa ja tyttöä, valtionhommissa työskenteleviä, mutta niin he vaan sinunkin selkäsi takana polttelevat mm. kannabista.

Ei tämä ollut mikään luokkakysymys. Valtionhommissa työskenteleviä?? En edes osaa arvata onko se mielestäsi siis hienoa vai? Olen itse monisairas mutta priorisoinut jaksamisen työn lisäksi lapseen. En tod usko että retkahtaa huonoon suhteeseen pudemmäksi aikaa tai päihteisiin addiktoituu. Ja osaanhan munä merkit lukea jos näin käy. Me kaikki ei olla sokeita lähimmäisille eikä uhrata huomiota toisarvoiseen.

Vierailija
127/129 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kanapitsaa :'D Ei sitten muuta huumet

Ei kun pepperonia hahahahhh

Vierailija
128/129 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korona. Kaikki harrastukset jäi tauolle ja koulut suljettiin. Sen satoa niitetään nyt.

Anteeksi nyt vaan, mutta tuo on tekosyy. Korona-aika koski aikana kaikkia, mutta miksi toiset ottivat sen jälkeisen elämän sitten haltuun.

Vierailija
129/129 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fluoksetiini serotoniinin takaisinottaja lääkkeenä että kestää tunteitaan ja arkea. Miten ne kesti ennen noita kemikaaleja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi