Lähetitkö joulukortteja punaisessa kuoressa?
Kommentit (33)
En. Ihan irtonaisina jo joulukuun alussa.
Lähetin. Niille 2 henkilölle, jotka viime vuonna lähettivät minulle.
En lähettänyt joulukortteja, koska ansiosidonnaista leikattiin.
En, lähetin vain yhden joulukortin kierrätetyssä Powerparkin kuoressa, mukana meni joululahjakin 🎁 Kaipaamalleni henkilölle 😍
Lähetin 30 kpl ystäville ja sukulaisille punaisessa kuoressa. Miten niin?
Vierailija kirjoitti:
En lähettänyt joulukortteja, koska ansiosidonnaista leikattiin.
Ei leikattu,etkä ennenkään lähettänyt,olet normivassariulisija.
Laitoin 9 korttia postilaatikkoon, en ole liikkunut missään missä olisi ollut punaisiA kuoria.
Skannasin pahvikortin ja lähetin 14kpl sähköpostilla.
Huvipuistohullu kirjoitti:
En, lähetin vain yhden joulukortin kierrätetyssä Powerparkin kuoressa, mukana meni joululahjakin 🎁 Kaipaamalleni henkilölle 😍
Söpöä! Oliko Kuhikselle (vai mikä tämän ihastuksen nimi oli)?💌💥
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Söpöä! Oliko Kuhikselle (vai mikä tämän ihastuksen nimi oli)?💌💥
Tiätysti! 😍
Lähetin 6 joulukorttia kauempana asuville, 5 joulukorttia olen saanut ja 1 paketin.
Vierailija kirjoitti:
Laitoin 9 korttia postilaatikkoon, en ole liikkunut missään missä olisi ollut punaisiA kuoria.
Punainen kuori jaettiin kotiin.
Joo, 20kpl lähetin. Ovat päätyneet perille.
En missään nimessä. Postissa töissä oleva tuttuni sanoi, että nuo on yks piru. Lisäävät vaan heidän töitä kun kuoria hillotaan postissa ja vasta viime hetkillä jaetaan. Ei siis niin, että kortteja tulisi tasaisesti pitkin kuuta.
11 postikorttia laitoin matkaan, ilman tuota kuorta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Punainen kuori jaettiin kotiin.
Ei jaettu, jos postiluukussa lukee ei mainoksia.
Itse lähetin yli 20 korttia ilman punaista kuorta. Tähän mennessä 7 korttia saatu, aina sama juttu, mutta pidän silti perinnettä yllä, vaikka vastakaiku tulee lähinnä tylsinä tekstiviesteinä.
Lähetin 9 kpl, lapsille ja seniorisukulaisille. Lopuille lähtee Whats app viesti jouluaattona. Viime vuonna taisi lähteä noin 15 korttia, itse saimme 2 kpl. Ensi vuonna saldo varmaan puolittuu.
Lähetin 18 korttia, tähän mennessä on tullut kymmenkunta. Parhaimpina vuosina postitettiin melkein 40 korttia, mutta iso osa heistä on jo kuollut.
Juu. 16 korttia lähti matkaan. Saan itse 4.