Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masked singers ja Portion Boys

Vierailija
02.11.2025 |

ja taas tämä "Jalotiina" pääsi ääneen. Puhui koko bändin puolesta vaikka ei edes soita siinä mitään ja laulaakin kehnosti.

Koko Tiina on niin turha tyyppi ettei viihdeskene tiedä mitään vastaavaa.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko viihdeskene on turhakkeiden huomiohuoraamista. 

Vierailija
2/22 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti sä kuitenkin häntä seuraat ja huomioit. Olet ihastunut Tiinaan, mutta kun et häntä saat alat haukkumaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä viitti, Tiina on ihana!

Kumma kun joitain ihmisiä triggeröi kauniit ja iloiset ihmiset. 

Vierailija
4/22 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
5/22 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiinalla on aina yliyrittämistä kun pääsee kameran eteen, aina.

Vierailija
6/22 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka voi nämä muutama palstan suosikki-inhokki herättää näin kiivasta mielipahaa? (Tiedätte itse keitä tarkoitan) 

Vierailija
7/22 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. On luonnostaan ilopilleri.

Vierailija
8/22 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka voi nämä muutama palstan suosikki-inhokki herättää näin kiivasta mielipahaa? (Tiedätte itse keitä tarkoitan) 

Suosikki-inhokit jostain kumman syystä tällä palstalla ovat kaikki menestyviä suomalaisia naisia. Joidenkin on vaikea kestää sitä.

Vierailija
9/22 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja ja ylipäätään kaikki jotka Tiinaa solvaa voivat lopettaa touhunsa välittömästi.

Tiina vaikuttaa ihanalta ihmiseltä.

Mielipiteen saa kertoa mutta sen voi kertoa ketään solvaamatta.

Vierailija
10/22 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa mun linkkaamassa Sä et ole yksin, ihan paras kohta on se kun Tiina laulaa!

Ja koko biisi on aivan sielua värisyttävän hyvä.

Vierailija
11/22 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja ja ylipäätään kaikki jotka Tiinaa solvaa voivat lopettaa touhunsa välittömästi.

Tiina vaikuttaa ihanalta ihmiseltä.

Mielipiteen saa kertoa mutta sen voi kertoa ketään solvaamatta.

Se, että joku vaikuttaa joltain, ei välttämättä tarkoita, että todellisuudessa sellainen olisi. Julkisuudessa pärjäävät ne, jotka esittävät enemmistön pillin mukaan parhaiten. Mitään aitoa heissä ei ole. Pelkkää esitystä kaikki tyynni. 

Vierailija
12/22 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, minulla on inhokkiämmiä.🤷 Minä kirjoitan heistä ja sinä luet ja haukut minua.😂

Vierailija
13/22 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai esitys on esitystä. Ok.

Vierailija
14/22 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, minulla on inhokkiämmiä.🤷 Minä kirjoitan heistä ja sinä luet ja haukut minua.😂

Eikö sulle yhdet sakot riittäny?

Vierailija
15/22 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka helevetti tuota sarjaa edes pystyy katsomaan?! Minulle pitäisi maksaa satasia, että sitä juontajaa ja Janne Katajaa ja jotain Veitolaa suostuisin katsomaan!

Vierailija
16/22 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sulle yhdet sakot riittäny?

Sinne ne mahtuu ulosottoon muiden jatkoksi. 

Vierailija
17/22 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kuitenkin eri asia haukkua ja solvata, huoritella jne nimellä kuin se, että mä kommentoin kuinka joillain menee tunteisiin - ei ole haukkumista se. 

Vierailija
18/22 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiina on turhakkeiden turhake! Hakeutuu julkkisten seuraan ja yhteiskuviin. Haluaa olla vain julkkis. Somesta löytyy useita kuvia joissa yhteiskuvissa miesten kanssa ja pitää lääppiä. Sitten kuitenkin itse on niin aina jonkin uhri ja haastaa muita oikeuteen milloin mistäkin. Täysi narsisti tämä nainen.

Vierailija
19/22 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kuitenkin eri asia haukkua ja solvata, huoritella jne nimellä kuin se, että mä kommentoin kuinka joillain menee tunteisiin - ei ole haukkumista se. 

Huonosti piilotettu itsekorostus on sitä parempaa vihapuhetta. 

Vierailija
20/22 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kuitenkin eri asia haukkua ja solvata, huoritella jne nimellä kuin se, että mä kommentoin kuinka joillain menee tunteisiin - ei ole haukkumist

Jos sanon, että Tiina on turhake, se on tunne jota minulla ei saisi olla ja minun pitäisi nyt olla hiljaa ja hävetä tätä tunnetta yksin jossain nurkassa? Keneen sinä sitten tuntisit olevasi suhteessa se parempi ihminen ja kenen yläpuolelle sinä sitten itsesi nostaisit? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi